Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aniek_ schreef:Ik denk dat chantal(of wie was het) wel gelijk heeft,dat alle mogelijke bijwerkingen vermeld moeten worden..
Ik ben nog steeds even vrolijk en even chagrijnig volgens mijNiet dat ik door die hormonen veranderd ben denk ik.(nu hoop ik niet dat iedereen denkt, meisje krijg toch zelfkennis
)
Maar Lotte, jij bent wel heel actief bezig met die stages he? Jij mailt supervaak iemand? Heeft het perfecte bedrijf nog niet teruggemaild?
én wij moeten meerdere sollicitaties doen op school
Snap je
?

kansen verspreiden, zeker voor je jaarstage, maar weet niet zo goed wat ik wil, vind 2 instellingen wel leuk, kga maandag ook nog even met siri zoeken, de brieven moeten echt snel de deur uit!
zeker niemand hier om me af te leiden
?
Ik moet ook echt veelsteveel leren..
. Laatst gezegd dat ik dat wilde, en toen kwam mama thuis met een kadootje, haha
Ik heb dat echt nog nooit gehad
. Ben benieuwd hoe het wordt! 
Ben benieuwd wat Eric en Daphne zegge want die komen dalijk, dalijk zien ze t niet s
Vorig jaar toen had ik echt heel licht haar en toen had ik het opeens super donker zoals ik het nu dan heb en toén pas zei iedereen van WOW heb je je haar geverfd haha.
Maarja ik denk dat ik het als het zomer wordt weer lichter ga laten verven want vond dat ookwel mooi

maarja, niet zo heeeel erg veel donkerder als mijn kleur nu, maar jij bent natuurlijk ook veel blonder

Als psv nu wint zijn ze goeed
maar ik wou remmen maar dat ging niet! mn remmen waren bevroren dus ik met volle vaart tegen die poort aan ik kei hard met mn buik op mn stuur bijna met mn hoofd door die poort
aaa das deed pijn nu voel ik het ook doet pijn en beetje spierpijn denk ik 
dus hop verlichte zit en gallopeer maar eens flink naar voren
nou goed dat deed ze maar toen kwam denk ik die staart weer tegen zn benen das wel eens vaker en toen sloeg ie dus maar das nie zo erg maar hij sloeg tegen de bakrand en daar schrok ie van en toen ging die hard bokken
ze bleef nog wel zitten maar toen stopte die en toen viel ze eraf
ik zo oei dit soort spierpijn had ik je niet gewenst haha
ik was écht te boos
mja helaas
sukkel