Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 18:01

Nieuwe pagina! *\o/*

*verder niks leuks te melden.*

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:48

hoi! :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:33

HOI HOI..... Wat een dooie boel hier.....

Fenna, hoe was het met vicky???

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:16

ja kreeg sms van olga dat ik om 18.15 moet dus niet als eerste dus :P
wie rijden er nog meer mee in de B???
En verder nog bekende die mee doen!?

ClooneyManon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:27

ik start zaterdag ook :P

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:43

ClooneyManon schreef:
ik start zaterdag ook :P

Dat wisten we nog niet. Haha. Nee gezellig. En robyn. Ook of niet.

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:44

elise. Jij zou toch ook starten?

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:47

zijn er verder al nieuwe paarden. Naast anita dan. Miss t wel daar. De aanspraak. Ben meestal alleen op stal. Aan de ene kant natuurlijk goed want je kan je helemaal op je paard richten maar aan de andere kant is t ook wel fijn om eens tegen iemand aan te praten. Mja. Norf heeft t goed.

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:49

en. Heb 2weken droog kunnen rijden. Helaas vanochtend was t toch erg nat en kon ik er niet meer onderuit. Wisten jullie al dat koeien heel eng zijn?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:11

Ilsuuuh schreef:
elise. Jij zou toch ook starten?

:j

En ben nu al bang :\

Heb net die HPV prik gehad, en kan mn arm niet meer bewegen :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:12

Ilsuuuh schreef:
en. Heb 2weken droog kunnen rijden. Helaas vanochtend was t toch erg nat en kon ik er niet meer onderuit. Wisten jullie al dat koeien heel eng zijn?

}:0 Dan weet je niet wát pas eng is...: Een schaap-hindernis-met-aangevreten-hoofd :D Sis schoot bijna over de auto's heen joh, zo eng was die hindernis! Respect voor de paardjes die hem gesprongen hebben! :o

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 06:50

Ilsuuuh schreef:
ja kreeg sms van olga dat ik om 18.15 moet dus niet als eerste dus :P
wie rijden er nog meer mee in de B???
En verder nog bekende die mee doen!?

Het is een andere wedstrijd dan normaal gesproken.... er zijn 42 starts (dat is dus voor austerlitz ontzettend veel!!!)
ze beginnen al om half 5 met de B (zonder punten) en ik weet van mezelf dat ik om 18.07 en 18.30 uur moet en nog niet eens de laatste ben in de B :oo dat laat misschien een beetje zien hoe veel B-starts er zijn.....

en er zijn dus ook 2 juryleden... ik heb de namen alleen niet gevraagd (ohnee, 1 wisten we er inmiddels natuurlijk al)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:08

Hihi, die naam die we wisten ging sowieso Z doen, nou maar hopen dat een andere de B gaat doen :o

Maar 42, dat is wel heeeeeel erg veel zeg! Dat zijn 82 proefjes! Natuurlijk wel een leuke afsluiting voor Olga! :) Beter dan de 8 starts of zo die we normaal hebben :=

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:17

nee sorry, het zijn 42 proeven, dus 21 deelnemers.
Maar dat zijn er nog erg veel. Normaal gesproken zijn de wedstrijden van 18.00 uur tot ongeveer 21.30 uur.
Nu zijn ze van 16.30 uur tot 22.15 uur.

Als die jury inderdaad het Z gaat doen, zal een ander wel het B doen.
Het is namelijk op volgorde:
B zonder punten, B, L1, L2, M1, M2, Z
Maar de meeste deelnemers starten B dus ná de B zal er wel een andere jury komen.
Maarja.... of dat nou zo goed is?????? Weet je natuurlijk nooit hahaha

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:21

Ik vind het wel leuk dat (waarschijnlijk) de prijsuitreiking van de B zonder punten en de B officieel gescheiden is. Althans, dat was de vorige keer wel toen er veel deelnemers waren.

Anders is de verassing er een beetje af hea?! Danielle start al zo lang in de B met zulke hoge punten... dat is niet echt spannend meer.
En eerlijk gezegd... Normaal gesproken mag je nooit zo lang en zo vaak Zonder Punten starten, laat staan elke keer in het B.
Als ze een startkaart had gehad, had ze ook al lang L1 moeten starten. Dus vind het wel leuk dat de prijsuitreiking gescheiden is, lekker spannend :D

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:41

dat is inderdaad wel super leuk dat er zo veel meedoen. Moeten we nog ons best gaan doen ook. Haha. Ik hoop dat ik mu eindelijk die laatste punt haal. Als ie loopt zoals vcn de week moet t lukken mja. Weet niet hoe die t vind om weer terug te zijn.

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:47

zo laat ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen.:P wist niet eens dat k nog op bokt zat.:P haha maar ilse der is verder alleen een nieuw paardje bonheur als ik het goed schrijf dat is het paardje van rene die dana altijd bijreed.;)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:24

Ilsuuuh schreef:
dat is inderdaad wel super leuk dat er zo veel meedoen. Moeten we nog ons best gaan doen ook. Haha. Ik hoop dat ik mu eindelijk die laatste punt haal. Als ie loopt zoals vcn de week moet t lukken mja. Weet niet hoe die t vind om weer terug te zijn.

ik zit het precies hetzelfde probleem... haha
Maandag les gehad, dinsdag was ik er niet en woensdag liep Thorben echt de sterren van de hemel! Ik heb er UUUREN over nagedacht wat ik zou kunnen doen om dat even een paar dagen vast te kunnen houden... Heb besloten om donderdag te gaan rijden en hem vrijdag (vandaag dus) los te gooien of te longeren... Helaas ging het donderdag al niet meer zo als woensdag... jammer is dat hea?! maarja, zo gaat het altijd... dag van de wedstrijd gaat het altijd minder goed dan je hoopt...

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:17

goeie keuze toch om vandaag niets te doen. Doe ik ook meestal behalve vorige x en toen ging t poedersuiker en lag ik ernaast. Vandaag doe ik ook lekker niets met m. Hij heb al lekker in de wei gestaan en laat m ff aan de longe lopen en daarna mag ie lekker los ken ik me zadel doen. Die ziet er niet meer uit na gister. Wassen enz kan helaas niet want morgen ochtend moet ik ook mee naar buiten anders breekt ie de tent af als ie alleen achter blijft. Mja. We zien wel hoe t allemaal gaat morgen. Heb er zin in. Meer dan normaal. Haha.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 09:53

goedemorgen :D
ja kan me voorstellen dat je er zin in hebt hoor, weer even iedereen zien, dan kunnen ze je niet vergeten ;) hihi grapje!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 09:54

moet zo me laarzen nog schoonmaken....
Dat deed mn moeder altijd voordat ik wedstrijd had maar helaas heeft ze me vorige keer alle spullen meegegeven (schoensmeer enzo) dus ik kom er niet meer onderuit.... hahahaha

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:31

ah arme jij. Moet je t zelf gaan doen. Heb ik al gedaan gister t zag er niet uit. Alles, zat onder zand enz. Dus mu is t weer een beetje mooi. Heb straks na werk nog hele klus me paard moet weer wit worden. Haha. Dacht gister toen ik kwam waar is me paard toch. Hij was helemaal zwart. Hoop da ie zich vanochtend beetje schoon houd.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:34

Aww arme linda :(:)

Ik ga zo al rond 3en naar stal, ga ik nog ff snel met Sissi die jacht rijden O:) Ja sorry hoor, maar als er zo dichtbij een cross staat uitgesteld, dan heeft dat eventjes mijn voorkeur boven dressuur := Om m vervolgens weer mooi te gaan maken, en Max nog eventjes te doen... Die arme pony moest gisteren 2,5 uur met een zwaargewicht op zn rug rondhobbelen :(:)

Gisteren met les heeft Karolien nog even geholpen met het proefje, dus bij alle dingen tips gegeven hoe je dat zo mooi mogelijk kan doen, was ik wel erg blij mee! Echt jammer dat ik gisteravond niet gewoon meteen mijn proefje kon doen := Anders had ik sowieso punten gehad! :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:35

Ilsuuuh schreef:
ah arme jij. Moet je t zelf gaan doen. Heb ik al gedaan gister t zag er niet uit. Alles, zat onder zand enz. Dus mu is t weer een beetje mooi. Heb straks na werk nog hele klus me paard moet weer wit worden. Haha. Dacht gister toen ik kwam waar is me paard toch. Hij was helemaal zwart. Hoop da ie zich vanochtend beetje schoon houd.

Hahaha, is onze binnenwasplaats nog steeds kapot eigenlijk? Want anders ga ik maar met een zwarte staart rijden :+ Ik ga echt niet buiten wassen O:)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:35

laatste...