Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rapy schreef:hoi, kom effe binnenvallen in een ander topic. Maar echt leuke foto's van de wedstrijd in RSVA. Weet nu niet zeker of [naam] of Melissa ze heeft gemaakt. Zita d'r hoofd erg mooi! Zou het mogelijk zijn dat jullie de foto's branden, tegen vergoeding ofzo. Vind ze echt leuk! doegie
.
.
! rapy schreef:jullie moeten niet zo snel typen, volg er niets van!

ik pik ze op bij de stadweide's naast de meentweg,
Emmaa_ schreef:Ze waren van mij.
Ik zal ze voor woensdag voor je branden op een cd'tje.
Dan gaan Melis en ik naar de tureluur, dus als je daar dan ook kan zijn geef ik hem gelijk mee en anders gaat hij met Peet mee en dan komt hij wel bij jou terecht!
terorita schreef:Emmaa_ schreef:Ze waren van mij.
Ik zal ze voor woensdag voor je branden op een cd'tje.
Dan gaan Melis en ik naar de tureluur, dus als je daar dan ook kan zijn geef ik hem gelijk mee en anders gaat hij met Peet mee en dan komt hij wel bij jou terecht!
Zita staat op de meentweg![]()
we kunnen op de heen of op de trug weg, eventueel mochten jullie en ils daar zin en tijd voor hebben.
de meentweg ook nog een bezoekje brengen natuurlijk
.
.
.
rapy schreef:ben in iedergeval al erg blij met de andere foto's. Echt leuk, lief dat je ze wilt branden! Probeer van het ene topic naar het andere te hoppen om het bij te houden.
Arie is erg mooi om te zien, idd paar stand foto's.
Heb trouwens vanmorgen pas de foto's van actieshot gezien uit Dronten, ga er denk ik 2 bestellen. Zita liep vanmorgen weer naar m'n zin heeft dus wel een paar dagen geduurd.

Jammer dat ik naar beneden kijk.. 
?
Kirsten_D schreef:

terorita schreef:emmaaaa ff naar het almere topic ils roept je..
enne iris is dat je knollie valentino??
potverdrie zeg, die word steeds meer "paard"
meer en meer volwassen erg mooi word ie!!
)
Melanie_B schreef:Emmm, heb je ook die foto's van mij & az?