Jaa gaat wel weer Martien.. Ik wou ook graag langs maar zit echt zonder vervoer.. Anders was ik er ook langs gegaan..
Ik zal het wel ff vertellen;
Nanda en ik hadden maandag met Mandy en Samantha afgesproken, gingen we daar slapen. We wachten ze op bij de mac donalds en ze kwamen maar niet. Toen belde Sam helemaal in tranen dat ze een scooter ongeluk had en dat mandy uit haar mond bloedde enzo, maar wij waren helemaal onbekend in Haarlem dus wisten niet waar ze stonden! Wij dus heen en weer rijden en toen zag ik een politie agent het verkeer regelen dus wij daar heen.. Ambulance stond er al, Mandy werd net op brancard erin gezet dus ik snel naar Sam, in tranen natuurlijk.. Ik met politie gesproken en ze gingen naar beverwijk ziekenhuis, wij daar heen en vragen waar ze kwamen enzo. Toen belde Sam weer dat ze naar een ander ziekenhuis gingen dus Nan en ik daar weer heen, stonden we eerst bij Noord, en hun waren bij zuid dus weer op zoek.. Toen waren we er eindelijk, mochten we er niet heen van zo'n zuster, dus Sam kwam naar ons en zijn we via een achterdeur er toch heen gegaan.. Net toen Men op een ander bed ofzo werd gelegd.. Schreeuwen van de pijn..
Later mochten we nog ff bij haar maar ze werd al onder narcose gebracht.. Kin helemaal blauw en bloed omdat ze dus tanden door haar lip had.. Ze heeft haar sterkste bot gebroken, der dijbeen.. Toen werd ze geopereert en zijn we naar hun huis gegaan met zn allen.. Nu is ze al geopereert enzo dus kan ze herstellen!