Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:@ Tytje: wanneer kom jij starten bij Veldt ????
natuur5D schreef:over allergie voor paarden, ik heb zelf zo'n kind. echt vervelend. als mijn zoon in de buurt van paarden komt,(of konijne, geiten enz enz) zet zijn gezicht helemaal op tot je bijna geen ogen meer ziet en krijgt hij een zware asma aanval en jeukbulten over zijn hele lijf. lekker handig he met een eigen paard. we moeten ons dan ook altijd meteen bij thuiskomst omkleden
xan schreef:En Milton was natuurlijk van ....... (Chips ben hun namen weer vergeten, zie ze zo voor me, wie helpt even ????)
winnitou schreef:xan schreef:En Milton was natuurlijk van ....... (Chips ben hun namen weer vergeten, zie ze zo voor me, wie helpt even ????)
Arnold en Urmela (of hoe je het ook schrijft)

Yinari schreef:Jeempie wat een nieuws! Pukkie overleden, Olita en Milton verkocht....!
Gaan die mensen van Milton weer een ander paard kopen of stoppen ze met de paarden? Ze waren toch altijd wel enthousiast dacht ik, dus dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Sasje_ schreef:Freddie is dood gegaan
Arme Pukkie!
Pukkie was niet van Amber hoor! Maar van Iris!
Ze had pukke op de dag 4 maanden!
Pukkie is gister met spoed naar de kliniek in Emmeloord gebracht.
Ze had gister hevige koliek, die veroorzaakt was door een draaiing in de darm, die daar al langer zat, vandaar dat ze niet meer at.
De vee-arts was er, en die had gezegd inslapen of naar Emmeloord.
Logisch, op naar Emmeloord.
Helaas was er daar niet meer veel voor haar te doen.
Toen de arts het spuitje voor het inslapen al in zijn hand had, had Puk al zo'n pijn dat ze keihard tegen de muur is opgerent en toen een hartstilstand heeft gehad.
Arme Pukkie!![]()
![]()
![]()
En vooral heel veel sterkte voor Iris!
Dit is trouwens wat ik er van heb gehoord!

) winnitou schreef:Binckydenice schreef:Hallo,
Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maar ik had een aantal vraagjes... Kennen jullie de schimmel Tanec/ Tanitsh/ Tictoe???
Hij is ongeveer 8 jaar geleden aan jullie manege verkocht. Daar was hij van een tweeling Jamie an nog 1.... Uiteindelijk is hij verkocht doordat hij iets aan zijn been had, kan iemand mij vertellen wat hij precies had aan zijn been en hoe alles op de manege met hem is verlopen?
Een van de tweeling (ik weet nooit welke van de twee) rijdt nog bij manege Veldt.
Misschien weet Liquita wat meer erover. Weet dat ze Tanec hebben gehad maar hoe en wat verder weet ik niet ( Jamie en Gina o.i.d.).
winnitou schreef:Was de kleedkamer maar beschikbaar bij Veldt. Misschien toch maar eens aankaarten.
er hangt sinds kort een ideeën-bus op de manege. smuidra schreef:Juist en hij kwam samen met Freddie (Mercurie). Weet je nog wel. Waarom moest hij weg ??????
Winnetou morgen kom ik niet. Als m'n man nog niet thuis is het weekend kom zaterdagavond misschien even langs.![]()
![]()
![]()
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Was de kleedkamer maar beschikbaar bij Veldt. Misschien toch maar eens aankaarten.er hangt sinds kort een ideeën-bus op de manege.
ATE schreef:hee winnitoe hoe gaat het ?
ATE schreef:zelf papier en pen meenemen
winnitou schreef:ATE schreef:zelf papier en pen meenemen
Zal een dik blok meenemen. Of alles thuis al schrijven. moet alles op aparte blaadjes of kan ik ook een A4 in leveren met meerder ideeen
ATE schreef:lekker winnatoe maar niet overdrijven he