Iriis_ schreef:Tjaa, maar ik wist voordat ik daarheen ging eigenlijk al dat het niet was wat ik wil..
Maaruhh.. Eerst gingen we een welkoms iets doen..en toen liep ik langs jou, maar ik toch niet zo betreurd?!
Was niet m'n bedoeling hoor
![]()
En toeeeeeeeeeeeen, gingen we uuhh..Oohja, die rekentest doen (MOEILIJK! Heb jij dat gehaald?
) Daarna hadden we even een korte pauze om wat te drinken. En toen heeft Nikki, die student die met ons mee liep, ons een rondleiding gegeven. En daarna hebben we nog techniek gedaan, en hebben we tompoezen gemaakt!
![]()
Maar het idee dat het zo'n kleine school is, en dat iedereen elkaar kent spreekt mij wel aan. En opzich lijkt het me ook geen verkeerde opleiding, ik weet alleen niet of ik de rest van me leven 'juf Iris' genoemd wil worden![]()
Maar ik wil ook niet me hele leven voor de klas blijven staan.. Er zijn maar weinig mensen die hun hele leven voor de klas blijven staan.
De praktijk is wel het leuktste, dat is waar! Wel het zwaarste, maar je mag gelijk de praktijk in, dat is wel het leuk van de opleiding..
Tjaah de rekentoets, die moet ik nog halen..
en toen liep ik langs jou, maar ik toch niet zo betreurd?!
Was niet m'n bedoeling hoor
!