RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:22

Hehehe, je denkt geloof ik wel vaker dat je al wat gepost hebt. :P En mijn zitbeenknobbels, tja ik weet het niet. Ik heb nu nergens meer last van maar dat dacht ik zaterdag ook maar toen ging op het zadel zitten... Volgende week zaterdag moet het uitwijzen. ^^

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:47

Havelte meld zich weer :-)

Go Tamara! Lekker weer rijden. Mis af en toe toch ook wel die lessen bij Ini hoor! ;(

En.... ik weet het! hihi
Arie maar tegen mij zeggen dat hij uit de zelma stam kwam....
Komt die van On time :P
Dus het was Dashing(ofzo). Staat nu dik te worden in de weilanden van stal arcadia :-)
Als het goed is gaat hij dit jaar voor de hengstenkeuring(moet die alleen nog wel wat groter worden).

Verder is ondertussen ook nog Evert(mijn buurman) overleden. Dus de paarden moeten nu echt met speod weg :-(

Martijn is helemaal ge-wel-dig.
Hij was vandaag zo heet! echt niet normaal. Dus een hele moelijke oefening gedaan.
paar meter voor de hindernis(70 cm)stilstaan. Aandraven en springen en direct bij A afwenden om te wijken. En hij deed het met drie hoeven in zijn neus(zo lenig is die).
Begint eigenlijk te kriebellen om hem te gaan starten....

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:56

Als je het mist, kom gewoon een keer langs! Net zoals Eef en ik deden, gewoon uurtje vrijrijden, vinden ze hartstikke leuk! En Eef en ik willen wel mee rijden hoor, geen probleem. :P

Uhm.. het zal Dashing ook wel niet zijn want die is van Fotty en een merrie. :P (Zag ik net via paardenfokken.nl :P ) En via paardenfokken zag ik ook dat het dan waarschijnlijk dilligence slottie zal zijn geweest, dat is wel een hengst, van on time en uit 2008. ^^ Maar cool, zullen we ook vast nog wel wat van horen. :D

En Evert overleden, dat is dan snel/onverwachts gegaan! Toen ik hem een paar jaar geleden zag toen ik mee was leek die nog helemaal gezond en alles. Gecondoleerd Y;(

En wat gaaf van Martijn! Ik vind het ook zo'n stoer paard! Ga je met hem starten dan? Cool!

En ik heb zin in zaterdag! :D :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 13:18

Ik zag jou en Evelien fietsen afgelopen zaterdag! :):)

En ik had op Blue Maid gereden; heaven. :+:

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:11

Wat gaaaaaf! Vorige keer zat Renske erop, ze wilde mij misschien er ook op zetten maar ik dacht, uh, ik heb net weer 1 keer gereden doe maar een wat 'ouder' paard. Maar ze gedroeg zich echt voorbeeldig, echt een schat van een paard. Super cool! En ik heb zin in zaterdag!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:53

Ben je er aankomende zaterdag ook Wieteke? Vroeg ik me vanavond opeens af. ^^

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:20

Had iemand toevallig ook al foto van Sjors?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:55

Jaah, ik ben er! :D

Blue Maid is echt gaaf indd, ze heeft soms dr streken schijnt maar ook op stal een schat van een paard. :+: Im in love!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:57

Aaah gecondoleerd inderdaad, Lotte. En wat ontzettend jammer voor je dat de paarden nu snel weg moeten... En wat leuk dat Martijn zo goed gaat!

Hihi grappig dat je ons zag, Wieteke :D . En wat tof dat je zo heerlijk hebt gereden op Blue Maid!! :):) Leuk paard is dat geworden :j

Avelienvd schreef:
Had iemand toevallig ook al foto van Sjors?

Aaah sorry, we waren allebei onze camera vergeten! :o Sorry! Ik heb voorlopig geen tijd om nog naar de manege te gaan, maar misschien kun je Tamara en/of Wieteke dwars door je beeldscherm lief aankijken :P .

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 12:23

Oke leuk. Nu alleen hopen dat ik er wel bij pas, want 2 weken geleden was er nog geen plek maja, ini maakt waarschijnlijk wel plek. :P Heb er zin in!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 19:04

Nog maar 1 nachtje slapen! *\o/* _O-

(Maar we hebben morgen wel super lekker weer, nice!) :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:13

En daar is Tamara weer met haar monoloog. :P

Ik was nog niet helemaal wakker (lees het was half 9) en ini kwam al naar me toe. "Op wie rij je liever, Injoy of Widuna? Want Kanjer heeft wat met zijn hoeven en kan dus helaas niet" Nou, de keus was niet al te moeilijk, Widuna! Aangezien ik nog wel vaak op Injoy zal komen maar Widuna... dies al aardig op leeftijd en met der veulentjes en de kleinere kindjes die erop rijden.. Het was echt super leuk! Al was het wel echt weer werken, ini kwam meteen alweer bij me handen uit. Grrr, me handen zijn echt een ramp! Dan is de een weer hoger dan de ander en dan heb ik opeens stiekem pianohandjes en arg.. :P Maar ik kon wel merken dat ini lesgaf. jeumig wat was ik uitgeput na de les. Eigenlijk al tijdens de les, de galop duurde wel errug lang dus op een gegeven moment maar gaan stappen "Tamara toch, wat is dit nou. Je sport toch wel?" Uh, nee :+ ) Maar normaal moet je bij Widuna je binnenbeen er goed bij hebben. Of dat is iets 'ouds' of ik had hem er goed bij maar in plaats daarvan rende ze door me buitenbeen heen. Was echt verbaasd, uiteindelijk lukte het me wel maar was even verbaasd. :P Ja, was een leuke les, super lekker weertje, heb zin over 2 weken. ^^ (En de 2 weken daarna want dan kom ik iedere zaterdag rijden ivm tentamens, thuis verzorgt worden is fijner dan alleen in Groningen zitten. :P )

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:28

Ik ook terug! Leuk bij Tamara in de les gereden. :D

Op Okke. What can I say. :+: :+: :+:

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:32

Ooh okke is zoo leuk om te rijden, heb er ook 2x op mogen rijden <3

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:29

oow okke is zo heerlijk, op buitenrit lekker zitten en genieten!

widuna, had ik daar op gereden marije? nee hea ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:21

Oeh, klinkt weer heerlijk, Tamara en Wieteke :D . Ik word helemaal jaloers, hihi.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:27

Okke is gaaf! Heb er alleen 1 buitenrit op gereden (wat een schijterd af en toe :P ) maar toch vond/vind ik hem gaaf. Zag er netjes uit Wieteke. :)

En ik ben benieuwd of Zelina nu haar veulentje heeft, die was gister uitgerekend en s'middags uit het weiland gehaald en Inge kijken, helemaal niks. (Kegeltjes/kaarsen wat zijn het :P ) Even der manen goed gedaan "want ze lijkt net een wilde" volgens Inge en even de hoofdje goed gerost want die haarde uit. Maar ik ben benieuwd. ^^

En ik heb weer spierpijn, gelukkig wel een stuk minder dan vorige keer. Maar ik heb besloten dat ik misschien maar even nieuwe skeelers moet gaan aanschaffen en dat ik dan kan gaan skeeleren in het Noorderplantsoen voor me conditie. En misschien even wat buikspieroefeningen voor het doorzitten want dat gaat ook niet zo soepeltjes nog. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:52

Spannend van Zelina! Dat is het enige friese veulentje op komst, toch?

Hihi! Ik heb goede hardloopvoornemens voor het Noorderplantsoen. Ik hoop dus heel hard dat je niet kan skeeleren want dan kan ik je misschien nog bijhouden :')

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:58

_Yasmine_ schreef:
oow okke is zo heerlijk, op buitenrit lekker zitten en genieten!

widuna, had ik daar op gereden marije? nee hea ?

Volgens mij niet, ik kon er ook niet op, jammergenoeg. Vond het de eerste keer echt zo'nleuk paard :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:02

loveshadow schreef:
Spannend van Zelina! Dat is het enige friese veulentje op komst, toch?

Hihi! Ik heb goede hardloopvoornemens voor het Noorderplantsoen. Ik hoop dus heel hard dat je niet kan skeeleren want dan kan ik je misschien nog bijhouden :')

Jep, hoop echt dat deze wel goed gaat. En ik niet kan skeeleren, uhm ik heb van me zesde/zevende tot vijftiende niks anders gedaan. Ik kan achteruit, achteruit pootje over, springen, draaien in de lucht en uhm... ook wel 'gewoon' skeeleren. Maar moet eerst me skates maar eens zoeken en ik denk dat ik nieuwe moet halen want de wieltjes zijn wel heel erg versleten. :P Maar dat zijn zorgen voor later. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:22

Hihi, jammer :P . Maar er is nog hoop, jij kan alleen over het asfalt :P

Okke is inderdaad een geweldig paard :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:38

Leuk dat je weer aan het rijden bent, Mara! Ellert staat er ook nog steeds voor je :P (Het is al bijna een volleerd dressuurpaard! }:0 )

Ben vandaag weer heerlijk het bos in geweest met Spekkie, en het ging zooooo super! :D Ik werd er helemaal gelukkig van.
Met halthouden heb ik de buiging nu al aardig bevestigd, en in de stap en draf is z'n hoofdhouding lekker stabiel.
Ben nu vooral bezig om het voorwaartse erin te houden, want ik merk dat hij dat lastig vindt. Zodra ik wat buiging ga vragen, komt hij ontzettend terug, terwijl dat niet de bedoeling is. Was dus vandaag rustig aan het knutselen met de buiging in stap en draf, en het begon echt wat te komen! :D Hij bleef ook lekker doorlopen, en hij was echt duidelijk bezig met het opzoeken van mijn hand. Hij boog zelfs een paar keer echt lekker door, met de hals (voor zijn doen) mooi op lengte. Hij wordt dan trouwens echt mégalekker te zitten! Dan merk je echt dat z'n rug loskomt waardoor die wat ruimer gaat lopen en wat meer gaat tonen. Echt, ik ben supertrots op m'n boerenknolletje! <3 <3

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:04

Dat klinkt echt super marjolein! Hmm, misschien binnenkort maar eens even in levende lijven zien. Ben over 2 weekjes weer in Diever, of naja, anderhalf ongeveer, waarschijnlijk volgende week donderdag. Maarrrrr ik heb dan tentamens dus dan zit ik in de stress. Een paar weken later, uhm 1 juli heb ik me laatste tentamen en daarvoor zou ik wel een keertje langs kunnen komen. Maar dat zien we dan wel weer, ben echt benieuwd. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:29

En? Heeft Zelina al een veulentje of is niemand naar de manege geweest? :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 11:20

Uhm, ik ben er niet geweest. :P Maar Echica zou me op de hoogte houden als er een wit veulentje geboren zou worden. :+ (Echica leek het wel grappig als er een wit veulentje uit zou komen namelijk. :P ) Maar wie weet, is ze het vergeten te vertellen met al die drukte van der verjaardag etc.

Maar Wu heeft wel een veulentje! (Maar dat wist je al natuurlijk. :P ) Een merrie, lichtbruin met witte aftekeningen met de naam Fuzelma. (Vind hem niet heel mooi, de naam dan :P maja krijg je ervan he met dat alfabet. )

En ik heb zin in zaterdag! :D Ik gok dat ik op Kanjer moet aangezien ini vorige keer zei dat ik niet op kanjer kon ivm zijn hoeven.Maar wie weet, wordt het opeens fotty ofzo want die loopt ook weer mee. :P We zullen zien. ^^