En mijn zitbeenknobbels, tja ik weet het niet. Ik heb nu nergens meer last van maar dat dacht ik zaterdag ook maar toen ging op het zadel zitten... Volgende week zaterdag moet het uitwijzen. ^^ Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En mijn zitbeenknobbels, tja ik weet het niet. Ik heb nu nergens meer last van maar dat dacht ik zaterdag ook maar toen ging op het zadel zitten... Volgende week zaterdag moet het uitwijzen. ^^ 

(Zag ik net via paardenfokken.nl
) En via paardenfokken zag ik ook dat het dan waarschijnlijk dilligence slottie zal zijn geweest, dat is wel een hengst, van on time en uit 2008. ^^ Maar cool, zullen we ook vast nog wel wat van horen. 

Im in love!
. En wat tof dat je zo heerlijk hebt gereden op Blue Maid!!
Leuk paard is dat geworden 
Avelienvd schreef:Had iemand toevallig ook al foto van Sjors?
Sorry! Ik heb voorlopig geen tijd om nog naar de manege te gaan, maar misschien kun je Tamara en/of Wieteke dwars door je beeldscherm lief aankijken
.
Heb er zin in! 
Maar ik kon wel merken dat ini lesgaf. jeumig wat was ik uitgeput na de les. Eigenlijk al tijdens de les, de galop duurde wel errug lang dus op een gegeven moment maar gaan stappen "Tamara toch, wat is dit nou. Je sport toch wel?" Uh, nee
) Maar normaal moet je bij Widuna je binnenbeen er goed bij hebben. Of dat is iets 'ouds' of ik had hem er goed bij maar in plaats daarvan rende ze door me buitenbeen heen. Was echt verbaasd, uiteindelijk lukte het me wel maar was even verbaasd.
Ja, was een leuke les, super lekker weertje, heb zin over 2 weken. ^^ (En de 2 weken daarna want dan kom ik iedere zaterdag rijden ivm tentamens, thuis verzorgt worden is fijner dan alleen in Groningen zitten.
) 
. Ik word helemaal jaloers, hihi.
) maar toch vond/vind ik hem gaaf. Zag er netjes uit Wieteke. 
) Even der manen goed gedaan "want ze lijkt net een wilde" volgens Inge en even de hoofdje goed gerost want die haarde uit. Maar ik ben benieuwd. ^^
loveshadow schreef:Spannend van Zelina! Dat is het enige friese veulentje op komst, toch?
Hihi! Ik heb goede hardloopvoornemens voor het Noorderplantsoen. Ik hoop dus heel hard dat je niet kan skeeleren want dan kan ik je misschien nog bijhouden
Maar dat zijn zorgen voor later. ^^
. Maar er is nog hoop, jij kan alleen over het asfalt
(Het is al bijna een volleerd dressuurpaard!
)
Ik werd er helemaal gelukkig van.
Hij bleef ook lekker doorlopen, en hij was echt duidelijk bezig met het opzoeken van mijn hand. Hij boog zelfs een paar keer echt lekker door, met de hals (voor zijn doen) mooi op lengte. Hij wordt dan trouwens echt mégalekker te zitten! Dan merk je echt dat z'n rug loskomt waardoor die wat ruimer gaat lopen en wat meer gaat tonen. Echt, ik ben supertrots op m'n boerenknolletje!
Maar Echica zou me op de hoogte houden als er een wit veulentje geboren zou worden.
(Echica leek het wel grappig als er een wit veulentje uit zou komen namelijk.
) Maar wie weet, is ze het vergeten te vertellen met al die drukte van der verjaardag etc.
) Een merrie, lichtbruin met witte aftekeningen met de naam Fuzelma. (Vind hem niet heel mooi, de naam dan
maja krijg je ervan he met dat alfabet. )
Ik gok dat ik op Kanjer moet aangezien ini vorige keer zei dat ik niet op kanjer kon ivm zijn hoeven.Maar wie weet, wordt het opeens fotty ofzo want die loopt ook weer mee.
We zullen zien. ^^