Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tis nog best lastig, want ze kan niet heeel goed engels, dus een gesprek is nogal moelijk haha 
een uit wisselings project zou ik nooooooooit never noooooit aan mee doen

fallenangel3 schreef:Astor schreef:Mel wou het graag zonder Thiedeman proberen
Enne ik moet zeggen dat nick op de foto's iets minder fijn loopt ( zie poedersuiker/schudden met haar hoofd)
Dat vind ik ook beter. En ik denk dat Mel het zeker ook kan...
Jane_ schreef:haar hoofd moet laag in gesteld zijn want dan staat het gelijk nmet haar rug haar rug moet bol zijn en niet hol
Jane_ schreef:Woww Mel het was ook geen aanval ff rustig aan.. ik heb daar toch niks over gezegd..
Lekker rijden zoals jij dat wil, en zoals jij het zijn vind! Je doet het hartstikke goed!
Zo moet je het echt opvatten hoor

Liisette_ schreef:Ik zou echt niet weten hoe ik me moest gedragen of wat ik moet doen met een persoon uit een ander land!

Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:Woww Mel het was ook geen aanval ff rustig aan.. ik heb daar toch niks over gezegd..
het is ook niet aanvallend naar jou bedoeld hoor.
Maaikeee schreef:Aaah wat poedersuiker meliss, tzal idd wel blauw/rood/paars zijn nu!
Nou, spaanse meisje has arrived!
Erg aardig,!! ook cadeautje van der gehad(moeilijk uit te leggen, laat ik het erop houden dat het een klein soort doosje is, bekleed met mooie stof).
Ze zijn nu ff in de stad wat gaan drinken..tis nog best lastig, want ze kan niet heeel goed engels, dus een gesprek is nogal moelijk haha
xx.
haha heb nu jaartje les op school

whaha hoe ik nu niet snel me noek uit te leze
waar
whahah
wat ging je doen
ow en had je nog gevraagt van kwartaal kaart ?
Enneh ik heb gevraagd, maar wat ik wil dat kan niet