zit op school,levenloos op school
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

madelon31 schreef:ja eef waar zit je nou toch?? zo kunnen we niet op de hoogte blijven![]()
![]()
Je weet wij willen van alles op de hoogte blijven...hoe gaat het met robin?? loopt hij al weer beter?
Het is idd bij ons een beetje een zieke boeg op stal...al mijn buitenrij vrienden hebben iets...behalve joepie dan...nou jou die heeft hoogstwaarschijnlijk haken aan zijn kiezen, maar oke dat is minder erg en hij kan nog wel mee naar buiten![]()

djinnie schreef:Ik wil morgen ook weer eens met Moonie gaan stappen (aan de hand), maar ga denk ik nog niet een half uurtje. Even klein stukkie stappen, beetje grazen en lekker losstaan morgen... Dat is al een lekker beginnetje weer.
@Nous: mag die bolle van mij met Diddle los? Aangezien ze toch naast elkaar staan, lijkt het me niet 'gevaarlijk' met besmetting, toch? Ik denk namelijk zo dat meneer wel weer wat speelzin zal hebben
Hoop dat Diddle nog een beetje lief is voor Moontje
djinnie schreef:Ik wil morgen ook weer eens met Moonie gaan stappen (aan de hand), maar ga denk ik nog niet een half uurtje. Even klein stukkie stappen, beetje grazen en lekker losstaan morgen... Dat is al een lekker beginnetje weer.
@Nous: mag die bolle van mij met Diddle los? Aangezien ze toch naast elkaar staan, lijkt het me niet 'gevaarlijk' met besmetting, toch? Ik denk namelijk zo dat meneer wel weer wat speelzin zal hebben
Binar schreef:hihi, ik krijg een berichtje van John dat Biz sokken moet hebben bij losgooien ter voorkomen aftrappen ijzers.![]()
![]()
Ik kan hem toch geen "gewone mensensokken" omdoen, dat gaat toch nooit om zijn hoeven heen??
Vanavond maar ff Onno bellen wat hij precies daarmee bedoelt![]()
Iemand nog sokken over???![]()
Xeen schreef:
zit op school,levenloos op school
spettertjuh schreef:Ja is goed ..... ik wacht wel op je want ik denk dat ik er eerder ben.......Is er trouwens een fotozaak in de hoven die pasfoto's maakt?
spettertjuh schreef:Ja is goed ..... ik wacht wel op je want ik denk dat ik er eerder ben.......Is er trouwens een fotozaak in de hoven die pasfoto's maakt?