Wij moeten volgende week!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
anne_joy schreef:oh, dan word het een beetje laat om te kijken.
ik kom namelijk om 8 uur kijken:P
Rachelle302 schreef:anne_joy schreef:oh, dan word het een beetje laat om te kijken.
ik kom namelijk om 8 uur kijken:P
Moet zo vroeg de 1e al rijden!??
Wij hebben 3 groepen op de manege.. de groep uit de F-poule moesten om half 5 paarden laden, half 1 de proef rijden..
De groep uit de D-poule moest ook half 5 paarden laden maar die moesten half 9 rijden!
Ben blij dat wij gewwoon 's middags weg kunnen! en niet 's morgens vroeg!
Leandra schreef:Weet iemand hoeveelste de Larense carrouselgroep is geworden in de A? Ben er wel benieuwd naar!
anne_joy schreef:JEEE 2de!!! We mogen nu weer naar de A:) Ben echt blij. Het ging echt goed en we hadden maar 0,05 minder dan die 1ste waren.
sunniebunnie schreef:anne_joy schreef:JEEE 2de!!! We mogen nu weer naar de A:) Ben echt blij. Het ging echt goed en we hadden maar 0,05 minder dan die 1ste waren.
Ja manege de hoge devel was eerste..
scheelde niet veel
Hanmar schreef:Ik vond eerlijk gezegd Zilfia's Hoeve nog nét iets beter dan de Hoge Devel, maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Wij waren 14e van de 18, echt heel droog, we hadden een stakende koppony waardoor alles in het water viel omdat degene daarachter niet wist hoe ze het moest oplossen
Ach ja, ik vond het wel een hele leuke dag maar jammer van de regen, dat opstappen + instappen buiten was geen succes...
anne_joy schreef:Dankje!
Dat is jammer. Wij hadden dat vorig jaar ook (zaten toen in de A waren toen gedegradeerd). Het ging echt niet goed op het NK terwijl het met de oefenwedstrijden juist super ging. Het is echt stom als het net op het NK niet goed gaat.
Ja het was zeker erg leuk! Wij hadden gelukkig geen regen.
Nathaliia schreef:dat kan wel ja!stond jij met je haflinger ook buiten de trailer? dan heb ik jou ook gezien.