Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zwarteroosje schreef:@sheilarianne: graag gedaanals het de volgende keer beter weer 's kan ik mooiere foto's maken!
Owja doos je had sommige foto's bij weer op nachstand gemaakt
zwarteroosje schreef:Ow, zal dan aan de regen hebben gelegen
IkhouvanChey schreef:Rianne wanneer wil je de capuchon ophalen?
Stuur me anders even een pm.
Ik zou even niet weten wat..
sheilarianne schreef:IkhouvanChey schreef:Rianne wanneer wil je de capuchon ophalen?
Stuur me anders even een pm.
je hebt PB
.
. IkhouvanChey schreef:Ja vertel weer 's wat boeiends hebben we weer wat te banketstaaf.
Maare tsja ik hoorde dat Nasmijn nu helemala verleast is!! Op zich wel mooi want dan gaat ze niet weg, en hoorde dat Teddy weg ging!! sheilarianne schreef:IkhouvanChey schreef:Ja vertel weer 's wat boeiends hebben we weer wat te banketstaaf.
Ja vind ik ook enne jji hebt ook weer een PBMaare tsja ik hoorde dat Nasmijn nu helemala verleast is!! Op zich wel mooi want dan gaat ze niet weg, en hoorde dat Teddy weg ging!!
. Sence schreef:Weet je ook door wie? En door 1 persoon of door een paar?
IkhouvanChey schreef:Ja ik denk dat Ginger ook weggaat die chagerijn.
En ik weet nog wel een paar pony's Choco volgens mij ook.
zwarteroosje schreef:Choco heb ik nare herinneringen aan overhij heeft ervoor gezorgd dat ik een paar weken niet kon rijden omdat ik verkeerd op me rug terrecht kwam.
zwarteroosje schreef:Choco heb ik nare herinneringen aan overhij heeft ervoor gezorgd dat ik een paar weken niet kon rijden omdat ik verkeerd op me rug terrecht kwam.
sheilarianne schreef:zwarteroosje schreef:Choco heb ik nare herinneringen aan overhij heeft ervoor gezorgd dat ik een paar weken niet kon rijden omdat ik verkeerd op me rug terrecht kwam.
oei! Ik heb nare herrineringen aan Toledo, die had me een x in zijn box helemaal in elkaar getrapt! Hij dreef me toen in een hoekje en bokte toen tegen mij aan Expres!!!!![]()
zwarteroosje schreef:Toledo ken ik idd ook alleen maar als een lief paardje wat goed aan been is en lekker kan rijden.
Met die val was ik nog net aan het rijden en hij wou niet echt, vaak stilstaan enz toen moest ik van Dennis een harde tik geven en daar lag ik.
IkhouvanChey schreef:sheilarianne schreef:
oei! Ik heb nare herrineringen aan Toledo, die had me een x in zijn box helemaal in elkaar getrapt! Hij dreef me toen in een hoekje en bokte toen tegen mij aan Expres!!!!![]()