straks word k nog jaloers! he maarre bren: wie is t dan?? nou ben k wel nieuwsgierig eigenlijk??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
straks word k nog jaloers!
)
Dabo schreef:Ik had net Brenda aan de telefoon.. Ik moest ff zeggen dat het nog 'geheim' is, dat haar vader er ook nog niets over weet, en zijn naam mag ik al helemaal niet zeggen!
(en nee, het is niet Bouman! hahahaha)
Dabo schreef:Ik had net Brenda aan de telefoon.. Ik moest ff zeggen dat het nog 'geheim' is, dat haar vader er ook nog niets over weet, en zijn naam mag ik al helemaal niet zeggen!
Dabo schreef:Ze slapen samen? hmm.. Ben ik fout ingelicht, of jullie hihihi
Of wel samen slapen, maar dan niet in Brenda's bedje![]()
Foto foto
hoe oud ze naam hoe ziet ie eruit 
ShirleyA schreef:Hihi Hebben jullie t algehoord: Bren heeft een heuze dierenarts als vriendje! En dat zegt ze ons niet eens.... nou moe. Bren ben je bang dat we m korting gaan vragen voor al onze zieke paarden?
Of was je bang dat wij vrijgezellen jaloers zouden worden op je, we gunnen je best een leuke vent hoor!![]()
Waanneer mogen we m zien???? Niet dat ik nieuwgierig ben hoor, maar wil gewoon alles weten!
Hoe heet hij, waar werkt ie, hoe oud is ie, hoe ziet ie er uit etc.
Leuk hoor Bren: een vriendje!

ShirleyA schreef:Nee hoor Ellen, ik moest zelf achter t grote geheim komen! Nou ja echt moeilijk was t niet: het staat overal op bokt....
Maar 1 ding snap ik echt niet hoor: waarom roep je overal dat je er doorheen bent Bren? Net verliefd moet je je toch top voelen! En waarom zeg je niet gewoon dat je n vriendje hebt dan? Was die man op de bbq echt je oom? Want op Bokt staat dat je met je vriendje naar Walibi ging.... en tegen ons zeg je met je oom en familie te zijn geweest en je oom was mee naar stal.....
Voel me nu echt heel blond hoor....
danifur schreef:Dabo schreef:Ik had net Brenda aan de telefoon.. Ik moest ff zeggen dat het nog 'geheim' is, dat haar vader er ook nog niets over weet, en zijn naam mag ik al helemaal niet zeggen!
tijn spoormakers zeker! haha
ShirleyA schreef:Eneh.... ze slaapt steeds samen, dat zal Ger toch wel merken.....
Azzaro schreef:hmm ik vind het beetje apart allemaal! Net dat verhaal over walibi!
Maarre leuk voor je bren dan je vriendje hebtFoto foto
hoe oud ze naam hoe ziet ie eruit
We willen alles weten en zullen niks doorvertellen

Azzaro schreef:haha jammer kom op bren we zeggen niks door
Maar in ander topic stond dat je vriendje weet erug was ofzo
ben echt zo blij dat ik niet weer opnieuw 8winstpunten hoef tehalen