stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:02

Hmm bale!

Rekent erop dat als het vanavond nog regent dat het errug druk is in de bak...

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:11

Ja indd maar meestal rond half 8 rijden dr niet zo heel veel teminste soms wel maarja we zien wel

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:13

Hoop voor jullie dat het rustig is!
Ik ben in elk geval zo weg!

Lekker stalletje doen en kijken hoe zwart hij is....

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:14

hahaha

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:14

anders houd t snel op

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:39

Vind ik wel een nadeel hier. Ja
Maar goed doen het er maar mee Clown

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:22

Sharon_Jims schreef:
Miran het rijden ging goed he zaterdag??

Nu Jan nog zover krijgen... Duivel

Ja ging inderdaad goed. Nu Jan nog ja!

Zo was echt onwijs druk op stal. Ben ook niet gaan rijden. We kijken morgen wel weer.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 21:03

Jan heeft aankomend weekend een samengestelde menwedstrijd en hij gaat zijn eerste dressuurproef neerzetten duimen jullie voor hem?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 21:20

x_Mliss schreef:
Vind ik wel een nadeel hier. Ja
Maar goed doen het er maar mee Clown

dat vind ik ook en dan trekt Chardon me weer heel erg aan

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:53

Ja inderdaad.
Ik betaal net zo veel stal huur als iedereen en heb net zo veel recht als iedereen ik snap best dat er rekening mee gehouden moet worden en dat je niet een heel parcour volbouwd maar 1 hindernisje Clown
Ik zet geen sprong neer van 1 meter 30 Clown
En ik cros er ook niet de hele tijd overheen. Huilen van het lachen
Gewoon af en toe voor de afwisseling
Dan denk ik dan moet ik de hele stal af om iedereen tevragen Clown
Of ik wel mag springen kom op zeg.
Dit is de eerste stal waar ik dat mee maak eerlijk gezegt ROFL
Ik was 6 uur op stal ik en San hebben moeten wachten tot 9 uur Clown
En nog krijg je dan gezeik nou dan heb ik ook zo iets HALLO ik zit hier al van af 6 nu wachten jullie maar. Clown
Anders zit ik er om 12 uur snachts nog. Clown
Maar goed we hadden toestemming van Jan.
Voortaan loop ik eerst naar hem toe want er word volgens mij ook een beetje een potje van gemaakt op stal...

Als er 1 in de bak is zit je te wachten tot die er uit is komt er weer iemand bij dan gaat die eerste er uit komen der weer 2 bij en dan zit jij te wachten tot je een ons weegt Huilen van het lachen omdat je 1 klein hindernisje wilt neerzetten.
Volgens mij als je zegt springen schrikken ze op stal en denkt iedereen ow schit een heel parcour Wow!
Terwijl je alleen 1 sprongentje neerzet van 30 cm enigste wat je hoeft tedoen is om die hindernis heen terijden en het is echt niet zo als ik zie dat een ander paard er druk van word ik er schijt aan heb en vol op door ga Clown
Ik zal af en toe een sprongentje nemen maar echt niet vol op achter elkaar en volle ren galop crosse en race hoor.
En tuurlijk als jou paard er op reageert zal ik daar echt wel rekening mee houden maar ik zeur toch ook niet als er iemand bij mij in de bak komt rijden terwijl ik dat niet wil Clown
Want vind wel dat er rekening mee gehouden mag worden eigenlijk ik heb net zo veel recht om te dressuren of te springen Clown
En jullie ook en dan zou er door 1 iemand die nee zegt jij facking lang gaan zitten wachten tot die gene is een keer klaar is en dan komt er toevallig iemand bij in de bak en wil het ook niet kan je weer een uur wachten werkt toch niet of zie ik dit verkeerd. Clown

Wel beetje een min puntje want als het zo gaat als het nu gaat wil ik zeker vaker gaan springen maar als er iedere keer zo moeilijk over gedaan word heb ik ook zo iets van HALLO iedereen heeft net zo veel recht... Clown
Maar zal het er binnekort nog wel met Jan over hebben.
Maar goed.
Uit eindelijk HEEEERLIJK gesprongen zeg goh wat was ze braaf!!!!
Echt ongelofelijk zou zo weer naar stal gaan Clown
Ben net terug maar goed echt zo'n heerlijk beest dan gaat ze ook lopen whooo.
Die kop der op en gaan en HEEET dat ze dan is amper te zien van de buiten kant maar goed er zit 1 grote tijd bom onder je dan zeg.
Echt het gevoel dat als je der dan los laat of been geeft ze uit der naat gaat dat wil je niet weten. Huilen van het lachen
Heel die aders komen dan op zo en die NEK schittt Huilen van het lachen
Dan denk ik echt Ha mijn paardje Cool
Heerlijk beest alleen beetje heet af en toe maar dat geeft wel een kick!

I love Loranda Lovers

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:26

Haha die melis nee je hebt wel gelijk hoor !! Als je fantieke wedtrijdruiter was met springen dan wou je ook trainen hoe dan ook tog? Moeten ff een springzadel hebben maar heb geen idee wat haar zou passen vragen of jan dr paar heeft om even te passen/vergelijken

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:36

Even een opmerking hoor!

Tuurlijk op elke stal is er wel iets...

Maar op woensdag avond word er (bijna) elke week springles gegeven door Roelof. Heel de stal weet dat en gaat dan ook niet of nauwelijks rijden. Ik zou zeggen neem les van hem, dan zeuren de rest van je mederuiters ook niet. Ik begin straks in het najaar weer met springen en dan is de binnenbak weer tot 22.00 uur bezet...

Zeker als het dit zeikweer is in Nederland kun je verwachten dat iedereen in de binnenbak gaat rijden omdat die luxe er nu eenmaal is.

Als je af en toe een sprongetje wilt neerzetten gewoon doen! Zeker als je het al op de kalender gezet hebt. Gelijk op de afgesproken tijd de hindernis neerzetten. En niet gaan wachten totdat iedereen weg is...

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:49

Het stond ook netjes op de kalender ga dr ook egt niet moeilijk overdoen ofzo

Maar als ik Loran zou blijven doen zou ik les nemen van mijn eigen intructeur en niet op een woensdag dus dan is de bak ook bezet met springen dan kan je ook kiezen om dr bij te rijden of niet

Ik ben niet verplicht om bij Roelof te rijden omdat ik dan wel kan springen hahaha

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:51

Nee tuurlijk niet maar omdat er dan al springles gegeven word is dat wel erg makkelijk! Nu moet ik zeggen dat ik van de zomer echt niet in de bak ga rijden omdat ik liever buiten rij. En straks van de winter ga ik wel in de buitenbak rijden...

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:57

Ja indd maakt mij ook niks uit zolang t droog is ahaha miezer is niet zo erg maar die stortbuien

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:45

Ja je hebt gelijk maar dan nog als ik les heb en er worden mij dingen geleerd wil ik daar door de weeks op door oefenen zodat ik die les daar op weer verder kan.
En dus niet alleen in de springles. Knipoog
Dan kan ik net zo goed geen les nemen want dan heb je er ook wijnig aan als je er verder niks meer mee doet. Knipoog
Maar goed vandaag naar stal en zal eens even aan Jan vragen hoe of wat.

En tuurlijk op elke stal is er wel wat maar dit wou ik gewoon ff zeggen aangezien we gister van 6 tot 9 hebben zitten wachten Clown

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 21:10

begrijp dat er een klein conflictje is geweest op stal?
Als ik aan het rijden ben en je wilt een hindernis plaatsen mag dat hoor (tenzij ik les heb dan niet natuurlijk)

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:37

Heej

Zo eindelijk ons huisje gister getekend!!!! kan t niet geloven hebben de keuken dr al uitgesloopt week 41 eind sept. Komt de nieuwe egt cool ook rond die tijd komt me hoek bank heerrrrlijkeeeee bank !!! Muur eruit gebroken vriendlief gaat vanaaf verder ik ga lekkr naar Loran whahah.... en hondje moet weer een prikkie dus druk druk druk nu weer aant werk blehhhh

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 12:40

zeg ik kan a.s zaterdag niet paarden buiten zetten is er iemand waar ik mee kan ruilen (eenmalig)

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 11:36

vanaaf springen 7 uur Go jij! Go jij!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 22:32

x_Mliss schreef:
vanaaf springen 7 uur Go jij! Go jij!

jokkebrok ik zag je naar buiten gaan
Heb je het meertje gevonden?
Flurk moest dressuurlopen van mij op de zandvlakte en ik had me handen er vol aan en daarna hebben we nog stukje buiten gereden.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:31

Ja we hebben t gevonden allen kwam dr niet eens in de buurt ze tripte m een beetje whahaha dus maar lekker verder gestapt wat een ENG spoor zeg !!!! kan dr wel heerlijk rijden over al die bruggetjes egt leuk!!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 09:09

Ja is druk spoor maar wel bewaakt ga dadelijk in de regen mijn tent opzetten op de camping dus ben paar dagen niet op internet.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:09

Ja alleen ben zo bang dat als ik aan kom stappe hij in eens afgaat is heel leuk maar Loran kan buiten niet meer stil staan ROFL
Maar ze was heel braaf had er niks van ook niet als hij afging ofzo.
Alleen beetje tripkip. Huilen van het lachen

Paard is naar de smit geweest vandaag en omdat ze zulke slechte hoeven heeft gaat ze de volgende keer op voor ijzers.
Door het lang brokkeld/scheurt het zo dat is gewoon niet leuk meer Lor stond nu 5/6 weekjes op der hoefies en het zag er niet meer uit leek wel of ze al minstends 10 weken stond Scheve mond
Maar omdat ze nu nog op het land staan wachten we daar nog ff mee ze komen binnen kort toch naar binnen en als ze binnen blijven komen er ijzers onder.
Want ben bang dat ze die dingen er af trapt in het land en dat gaat ook niet ten goede als hij ze er elke keer der onder moet slaan. Clown

Vandaag naar Divoza geweest en vliegensprak gehaald en ff nieuwe snoeppies. Huilen van het lachen
En br beschermers voor en achter zwarte.
En hoeve zooi en equishine. Haha!
Dus paard lief weer verwend Lovers

Maar heb weer wat moois gezien.
Peeskappen Wow!
Alleen DUUR die Veredus Carbon Gel.
Die die zijn binnen kort van mij ROFL
Heb ze gezien nu maar krijg ze niet meer uit me hooft Clown
1 set is bijna 200 euro!!!!!!! Oeps Bloos
Is weer slecht dat ik dat gezien heb ROFL
Afbeelding

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:19

x_Mliss schreef:
Paard is naar de smit geweest vandaag en omdat ze zulke slechte hoeven heeft gaat ze de volgende keer op voor ijzers.
Door het lang brokkeld/scheurt het zo dat is gewoon niet leuk meer Lor stond nu 5/6 weekjes op der hoefies en het zag er niet meer uit leek wel of ze al minstends 10 weken stond Scheve mond
Maar omdat ze nu nog op het land staan wachten we daar nog ff mee ze komen binnen kort toch naar binnen en als ze binnen blijven komen er ijzers onder.
Want ben bang dat ze die dingen er af trapt in het land en dat gaat ook niet ten goede als hij ze er elke keer der onder moet slaan. Clown

En daarom doe ik zelf bijvijlen... Anders kan ik elke twee weken de smid laten komen!

Waarom btw van die dure dingen?