maarja, als het weer vanaf nu eens gewoon goed blijft, kan ik lekker vaak naar Floris, en dan kan ik mooi veel bewegen
kunnen Floortje en ik mooi samen conditie opbouwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maarja, als het weer vanaf nu eens gewoon goed blijft, kan ik lekker vaak naar Floris, en dan kan ik mooi veel bewegen
kunnen Floortje en ik mooi samen conditie opbouwen

) een paardje bijrijden/verzorgen in de buurt van wythemerplas... Op landgoed Selhorst... Ik had dus vandaag met die vrouw afgesproken, want is daar zeg maar pensionstal, vrouw woont in dalfsen... Had ze me voor morgen in de agenda gezet

Ik zie het allemaal wle Jo
Kheb vroni gister trouwens nog gezien
Ze vind aangalloperen overduidelijk erg moeilijk haha
Maar zag er verder wel netjes uit met lon 
Dat beessie is echt raar in dr hoofd
Lag een zweetdeken naast de buitenbak, en dat is eeeennnggg
Maargoed, ze liep weer echt super
Zegt Paul zo aant eind van de les; dat paard ligt jou wel... ik had zoiets van; jep
Want vind r in stal al iets minder eng, alleen met zadel doet ze altijd zo woest
Maar had r gister ook gepoetst enzo
En dan staat ze bijna in slaap te vallen gewoon 
Lin4Life schreef:lottah, je kan ook samen met jolien mijn paardjes gaan doen, jo gaat wss vroni doen, dus kunnen jullie gezellie samen
Wie weet is het wel helemaal niet leuk met die vrouw, of liggen die paarden me allebei niet
of denk ik toch van; nej, die afstand is toch té groot
who knows
Ik ga dr nog wel es goed over nadenken
Of gaat ze m ook doen als ie weer thuis staat? 

Tis net een soort paardenfluisteraar, echt supertof! Paardje stond op een grasveldje niks te doen en te eten terwijl wij dr poetsten
Ze had zo weg kunnen lopen, was geen hek ofzoo
echt lief! En met rijden ook echt leuk
kga dr volgende week weer heen
.
Ik vind r echt aardig
Heel sympathiek
En dan zit ze ook alweer in draf
Iig dat zag ik woensdag bij lon toch zeker 3 keer gebeuren... Nou, maar conditie komt ook vanzelf wel weer
Da merk je wel he

Jolien87 schreef:Oh heb je weekenddienst Lin?
Tja, Vroontje heeft op de rechterhand zo'n beetje moeite met alles, daar valt ze ook het meest door je binnenbeen. Op links kan ze prima aanspringen maar waarschijnlijk heb je Lon gezien die probeerde in de rechtergallop aan te springen, dit vindt Vroontje nl moeilijk en dus moet ze het gewoon steeds weer opnieuw proberen.
Straks weer naar Vroontje en dan eventjes lekker buitenritje maken en van het zonnetje genieten, is voor ons allebei wel eventjes lekker:)
Mja, miss momentopname
klinkt echt leuk
Ik mag over een tijdje ook buitenritjes gaan doen met Eva
En de andere paarden+bijrijders