Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperLiesje

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:43

haha en ook IK moet meer gaan bewegen Tong uitsteken maarja, als het weer vanaf nu eens gewoon goed blijft, kan ik lekker vaak naar Floris, en dan kan ik mooi veel bewegen Haha! kunnen Floortje en ik mooi samen conditie opbouwen Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:49

Ach ik krijg mn beweging wel opt werk en zit prima op gewicht dus blijf lekker mn leventje leiden:)
Maarre Lotte, waar ben je geweest dan? Zag je net nl langsfietsen bij de rotonde, was boven bezig bij mn zus die gaat boven het stottercentrum wonen en zag je in je paardrijkloffie met je mams (dacht ik) fietsen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:21

Hihi dan kwam ik daar net vandaan Haha!

Ik ga miss(dat weten we dus morgen Knipoog) een paardje bijrijden/verzorgen in de buurt van wythemerplas... Op landgoed Selhorst... Ik had dus vandaag met die vrouw afgesproken, want is daar zeg maar pensionstal, vrouw woont in dalfsen... Had ze me voor morgen in de agenda gezet Haha! Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:53

Oooh da's niet goed...maarre da's wel een ****eind rijden en al helemaal vanuit stadshagen.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:42

lottah, je kan ook samen met jolien mijn paardjes gaan doen, jo gaat wss vroni doen, dus kunnen jullie gezellie samen Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 09:02

Maar das goed voo rme Haha! Ik zie het allemaal wle Jo Knipoog Kheb vroni gister trouwens nog gezien Lachen Ze vind aangalloperen overduidelijk erg moeilijk haha Tong uitsteken Maar zag er verder wel netjes uit met lon Lachen

Kmoest op Pebbles gister Lachen Dat beessie is echt raar in dr hoofd Tong uitsteken Lag een zweetdeken naast de buitenbak, en dat is eeeennnggg Gestoord Rolleyes Maargoed, ze liep weer echt super Lachen Zegt Paul zo aant eind van de les; dat paard ligt jou wel... ik had zoiets van; jep Haha! Want vind r in stal al iets minder eng, alleen met zadel doet ze altijd zo woest Tong uitsteken Maar had r gister ook gepoetst enzo Lachen En dan staat ze bijna in slaap te vallen gewoon Haha!

Mja, kga naar meisje uit me klas zo... doeg!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 09:09

Lin4Life schreef:
lottah, je kan ook samen met jolien mijn paardjes gaan doen, jo gaat wss vroni doen, dus kunnen jullie gezellie samen Tong uitsteken

Ik zie het allemaal wel Haha! Wie weet is het wel helemaal niet leuk met die vrouw, of liggen die paarden me allebei niet Knipoog of denk ik toch van; nej, die afstand is toch té groot Tong uitsteken who knows Knipoog Ik ga dr nog wel es goed over nadenken Haha!

Maar jo doet vroni toch op de manege rijden Knipoog Of gaat ze m ook doen als ie weer thuis staat?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 11:20

ze wil m misschien ook op concours uitbrengen, dus dan meot ze m daarna ook rijden, want daarvoor heeft ze m nog niej concoursklaar denk ik Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:05

aaah als ze heeeeel hard traint misschien wel!! haha

Hoe bevalt jou je dienst linda?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:59

mijn dienst??

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:01

Ik bedoel je stalwacht.. sorry was druk hier met kids en reageren dat gaat niet altijd samen..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:22

Nou, t was wel echt súpertof vdaag bij die vrouw Lachen Tis net een soort paardenfluisteraar, echt supertof! Paardje stond op een grasveldje niks te doen en te eten terwijl wij dr poetsten Lachen Ze had zo weg kunnen lopen, was geen hek ofzoo Tong uitsteken echt lief! En met rijden ook echt leuk Lachen kga dr volgende week weer heen Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:14

leuk voor je dat het zo bevalt!! Wat voor soort paardje is het? en wat ga je er allemaal mee doen?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:27

Tis een mérens merrie, weet zo niet hoe oud... Ehm, volgens mij gewoon buitenrit achtig rijden, gewoon lol met je knol dus Haha!

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:58

a leuk zeg ben je soms bij thirza geweest? Sorry dat ik er zo tussen kom! Ik woon namelijk voorin de straat dus we kennen elkaar wel een beetje en weet dat zij een merens heeft staan vandaar Knipoog.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:10

Ja bij thirza idd Haha! Ik vind r echt aardig Lachen Heel sympathiek Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 23:12

Ja, ik ga Vroontje misschien officieel rijden, als ze tenminste niet zo als vanavond rijdt;) We reden in de buitenbak en ze gleed steeds weg met dr achterbenen door de bodem, kennelijk is ze die niet zo gewend en Karin zei ook dat ze dan "sterker" moet gaan lopen. Dit moet ik bereiken door dr flink door te laten lopen maar zodra ik dr aanspoor maakt ze van die halve-huppelige sprongetjes met dr voorbenen dus werd een beetje kriegel vanavond hehe. Maar we hebben heerlijk in het zonnetje gereden. Ze heeft zelfs het hele uur gewoon lekker meegewaggeld, wel met een pauze maar ze heeft het uur toch wel mooi volgemaakt:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 07:37

Mooizo! Ze heeft ook met galop aanspringen wat moeite he? Dan maakt ze een HUGE sprong Tong uitsteken En dan zit ze ook alweer in draf Tong uitsteken Iig dat zag ik woensdag bij lon toch zeker 3 keer gebeuren... Nou, maar conditie komt ook vanzelf wel weer Lachen Da merk je wel he Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:40

Ik ben echt brak, iedereen is nu weg.. Zijn wel redelijk wat paarden mee naar huis gegaan dus..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:04

Ow dat scheelt dan wel? of wordt het er alleen maar saaier door?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:01

Oh heb je weekenddienst Lin?
Tja, Vroontje heeft op de rechterhand zo'n beetje moeite met alles, daar valt ze ook het meest door je binnenbeen. Op links kan ze prima aanspringen maar waarschijnlijk heb je Lon gezien die probeerde in de rechtergallop aan te springen, dit vindt Vroontje nl moeilijk en dus moet ze het gewoon steeds weer opnieuw proberen.
Straks weer naar Vroontje en dan eventjes lekker buitenritje maken en van het zonnetje genieten, is voor ons allebei wel eventjes lekker:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 13:53

Vroontje was lief vandaag:) Eerst lekker getroeteld met de borstels en toen eropgeklommen en richting achnietenberg gegaan...Vond mevrouwtje allemaal wel heel spannend, één keer vond ze een prullebak de perfecte aanleiding om abrubt om te draaien en terug te gaan, helaas voor haar vond ik dit een minder idee dus zijn we uiteindelijk er met een grote boog omheen gestuiterd...Helaas ben ik niet al te bekend achterin de AA-Landen dus zijn we eerst door een TE Chique villawijk gereden en uiteindelijk kwamen we dan toch nog bij het bos uit, daar lekker heen en weer gecrossd...Eerst deed Vroontje een beetje voorzichtig aan maar de laatste ronde ging ze lekker voluit (voor zover ze dat kan natuurlijk hehe) Toen lekker weer naar de manege gedraafd en daar buiten nog uitgestapt. Ze vond het zichtbaar wel lekker om even buiten te rijden en ik had er ook wel plezier in:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:30

Jolien87 schreef:
Oh heb je weekenddienst Lin?
Tja, Vroontje heeft op de rechterhand zo'n beetje moeite met alles, daar valt ze ook het meest door je binnenbeen. Op links kan ze prima aanspringen maar waarschijnlijk heb je Lon gezien die probeerde in de rechtergallop aan te springen, dit vindt Vroontje nl moeilijk en dus moet ze het gewoon steeds weer opnieuw proberen.
Straks weer naar Vroontje en dan eventjes lekker buitenritje maken en van het zonnetje genieten, is voor ons allebei wel eventjes lekker:)

Linksom hoor Knipoog Mja, miss momentopname Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:31

leuk Jo Lachen klinkt echt leuk Lachen Ik mag over een tijdje ook buitenritjes gaan doen met Eva Lachen En de andere paarden+bijrijders Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:52

Hmmm bij mij kan ze linksom keurig aangallopperen:S Maar kan zijn dat ze idd geen zin had hehe en ik weet niet hoe ze al aan het rijden was maar kan ook zijn dat Vroontje al een beetje moe aan het worden was:)