Sander_ schreef:Ik oefen gewoon in de les, vind altijd dat je niet echt veel leert van in een treintje dat proefje rijden, want zo gaat dat dan bij ons.
Wij mogen allemaal appart. Niemand rijdt achter elkaar aan ofzo.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sander_ schreef:Ik oefen gewoon in de les, vind altijd dat je niet echt veel leert van in een treintje dat proefje rijden, want zo gaat dat dan bij ons.
tienus_amigo schreef:even een vraagje, als je in de m1 zit welk f proefje heb je dan ongeveer? ik keek namelijk vandaag bij een manege en daar hadden ze de f1 tot en met de f20. dus in welke zou je dan ongeveer zitten?
tienus_amigo schreef:oke dankje.. dus dan heeft het niet zoveel nut om aan die f proefjes te beginnen
Sander_ schreef:Nu moet ik wel zeggen dat ik niet in een ideale les rijd; ik ben de enige die nu F7 rijdt en de rest rijdt af en toe eens een F4 of doet helemaal niet mee ana wedstrijden.
Dus dan oefen ik de F7 (vorige keer dan nog F6) en hobbelt iedereen als een geit achter me aan, en ik dan voorop aangezien ik toch de enige wedstrijdrijder ben.
Mirr schreef:Als ik mee doe, ga ik beginnen bij F3.
Lekker makkelijk.
Mandyy schreef:Bij ons kiest de manege dat.
Vind ik ook wel zo logisch.
Mandyy schreef:Volgens mij kun je niet hoger instromen dan de F6?