Vooraan lijkt het zowiezo minder hard dan achteraan. Dat was op ponykamp ook zo. Wij zaten bijna in rengalop terwijl ze voorop een rustig handgalopje deden, of terwijl zij draafden zaten wij al in galop... Ik vond het tempo wel lekker, Joey had er zowiezo al zin in, dat was ook de reden dat ik voor Tessa en Lotte ben gaan rijden, anders moest ik Joey de hele tijd inhouden en nu kon hij gewoon op z'n eigen tempo.
Het is niet zo'n grote plas idd, je bent binnen een half minuutje aan de overkant. Daarom zijn we er ook iets van 8 keer doorheen geweest Eigenlijk weet ik niet of we verder ook over dat terreintje mogen rijden, het was eerder geloof ik gewoon een grasland ofzo. Zou wel gaaf zijn als we daar konden crossen...
Vroegah (toen Tessel nog een Tesseltje was) deden we op ponykamp op de vrijdag crossje, maar dat heb ik vast al wel eens verteld...Is vanwege veilgheidsredenen afgeschaft, wel jammer, maar aan de andere kant ben ik nou ook weer niet zo'n crossheld
hihi, ja leuk en dan wil natuurlijk de ene helft er niet overheen terwijl de andere helft er wel al over is ...
Het Rijssense bos na een goede regenbui heeft af en toe ook wel crossstukjes toch? (in elk geval weet ik nog een ponykamp dat we ommoesten keren omdat het pad weggezakt was...)
nou, omdat het opeens stijl omhoog ging (een cm of vijftig) en ik weet niet of jij dat wel eens met Cindy geprobeert hebt? (iris zat toen op Cindy, toen was ze wel iets kleiner, maar toch...)