De meeste mensen slaan deze stap over en hebben als gevolg een scheef paard. Ze willen gewoon geen andere methode leren kennen ten gevolge van hun paard
western ligt niet in mijn aard Eigenlijk wil ik later eventing doen maar je moet eerst kunnen rijden daarvoor En kheb nog steeds geen paard, dus gaat ook al niet
goeiemorgen ja k weet welk paard dat is ... En dat meisje rijdt hem idd streng maar ze is er wel nog lief voor en ze verzorgt hem goed hoor En HEJ dit is een HTE TOPIC en met alle respect voor jullie en atb maar houd er rekening mee dat iedereen dit leest/kan lezen en het dus niet altijd op de prijs zal worden gesteld dat jullie hte-eigenaars/manegepaarden bekritiseren op rechtgesteldheid of zo .... Helemaal niet slecht bedoelt, als jullie via ATB willen rijden, dan doen jullie dat hé Elk zijn eigen manier. Maar pas gewoon op want HTE werkt niet volgens deze methode.
We bekritiseren niemand hiermee hoor, en zeker niet HtE ofzo Ik zag de foto gewoon staan, en het meisje zorgt idd goed voor haar paard, maar met de beste wil van de wereld raak je er niet alleen hé