Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:07

Als we hier toch met allemaal manegegangers uit amsterdam/ amstelveen zijn, welke manege is het "leukst" om eenmalig eens een lesje te rijden?
Via de studenten vereniging kan ik goedkoper rijden op de Hollandsche, maar of daar plek is...

Hmm, in zoektocht naar een nieuw rijpaard een best vreemd mailtje gehad, weet ff niet hoe ik het moet opvatten

Gr. Jocelyn

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:34

scooby schreef:
Als we hier toch met allemaal manegegangers uit amsterdam/ amstelveen zijn, welke manege is het "leukst" om eenmalig eens een lesje te rijden?
Via de studenten vereniging kan ik goedkoper rijden op de Hollandsche, maar of daar plek is...

Hmm, in zoektocht naar een nieuw rijpaard een best vreemd mailtje gehad, weet ff niet hoe ik het moet opvatten

Gr. Jocelyn

vertel vertel

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:41

ff via PB, hihi

casjuh

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:36

ladyjoy schreef:
Alles goed hier

Ik was vandaag bij Franca en heb op haar Cheyenne gereden..
Het beviel heel erg. Vond t ook gezellig met Franca en Cheyen is echt een poepieee hehe

Woensdag weer *o/*

Cheyenne van amstelhoeve?! of heb ik een andere voor me
Ik heb trouwens ook op nieuw amstelland gereden, volgens mij ongeveer uit het jaar 1999. Ik reed veel op Marty (smartie) en ben 3 keer in 1 les van bunker afgevallen! Elke keer vroeg ik me af waarom hij Bunker heette, maar toen kwam ik er achter hahahaha.
Ik was laatst nog langs geweest en zag dat Firenza der ook nog stond. Was ook altijd wel een lief paardje
Na anderhalf jaar hield ik het er voor gezien. Ik ben opgegroeid in een klein laagdrempelig manege en dan voel je je echt niet thuis op nieuw amstelland (vind ik dan...)
en nu heb ik alweer 2 jaar 2 eigen paarden.

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 06:21

Firenza is nu een beetje vervelend..Aanvallen en heel sloom en trappen in stal maar opzich wel leuk paard als je d'r aankan

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:10

casjuh schreef:
Cheyenne van amstelhoeve?! of heb ik een andere voor me

Nee, van Franca

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:57

MA -> HK

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:07

Ik weet niet op welke dag je reed en aan welke groep mensen je je stoort. Je kunt me dat wel PBen en dan kan ik wel zeggen of ze er nog zijn.
Volgens mij zijn de studenten (BLOK en Horse) altijd wel op zoek naar nieuwe ruiters, het scheelt wel een aanzienlijk bedrag!
Patty

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:26

Ja, ik zit ook een beetje te denken aan HORS/BLOK. Maar eerst maar even afwachten of ik een leuk bijrijpaardje kan vinden.

Enne Jocelyn, ik ben ook wel benieuwd

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 09:06

We zijn verhuist naar de HK, Jeuj!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:36

Woo!

Ik ben ook benieuwd scooby, vertel, vertel!

Heb heerlijk op mijn gemakkie door het bos gereden gister, samen met een stalgenootje die maar wat blij was dat ik mee ging. Solon voelt echt super aan op het moment... lekker bij de les, knabbelen, soepel... echt helemaal top. Hij loopt alleen een beetje te kuchen en snotteren...

Stalgenootje gaf me hoestdrank voor hem "Met bananesmaak". Daar gaat hij hele gekke bekken van trekken...

Vanochtend even snel langsgereden maar het zag er eigenlijk wel okay uit. Geen snotneus meer, dus vanavond mag mijn juf hem weer even pesten...

Ik sta prompt ook weer ingeschreven voor de wedstrijd bij ons op stal op 21 mei. Yay! Dan toch eindelijk de eerste keer L2 (wel 1.5 maand later dan gepland, maar goed). Mischien als het allemaal heel goed gaat ga ik 6/7 mei wel in het bos starten, lijkt me ook erg leuk. Heb dan alleen waarschijnlijk wel een lezer nodig, hint hint :-P

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:27

scooby schreef:
x_moontjuh_x schreef:
zijn hier mensen die op manege nieuw amstelland rijden of hebben gereden ?

Hey Ramona!
Remember me?
Heb *denk* 4 jaar op Amstelland gereden.

Gr. Jocelyn

Oja jouw ken ik wel

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:28

muiszje schreef:
ik ook...

Hoe heet jij dan en fluffyfox wie ben jij

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:37

Nu kieperen we natuurlijk wel steeds naar de 2e bladzijde... dat is weer minder.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 10:41

Och ja... misschien vinden nog een aantal mensen hun weg naar het topic, hihi, zou wel gezellig zijn....

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:46

Goeiemiddag.

Ik zit nu op school bij wiskunde.
En het is best saai op school nu.
Heb les tot 15:05

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:09

Zit je gewoon te internetten tijdens je wiskunde? Tsk tsk...

Alhoewel ik niet echt iets kan zeggen... Ben zgn aan het werk Ahem. Kuch.

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:22

Haha ja ik vraag me best wel af hoe je kan internetten in de klas? Pff wiskunde, wat ben ik blij dat ik dat voor altijd achter de rug heb, succes maar! Jij ook manic op je werk met dit mooie weer.

Ik kom net uit school, beetje stage voor morgen voorbereid en ben nu mijn nieuwe naaldhakjes ( ) aan het inlopen (uhh inzitten dus nu...).

Vanavond eindelijk weer lekker rijden.. ik vind 1x per week echt te weinig, maar mijn potemonee laat echt niet meer toe. Extra genieten en mn best doen dan maar

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:40

Zo, ik ben ook weer thuis van de uni. Lekker weertje was het zeg! (wat ik er van mee gekregen heb tenminste) In het Vondelpark was het ook alweer lekker druk. Geloof dat de zon bij mij in de tuin al weer weg is, beetje jammer! Nou, ga maar weer aan de studie...

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:20

Ach, zit nu naar Nirvana te luisteren, lekker hard. hij blijft fijn! Heb alleen lunch een beetje geskipt...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:42

Zo, ik ben ook weer thuis, vandaag op school geweest en de pauze maar even wat verlengd zodat we wat langer in het zonnetje konden blijven liggen
Zometeen met de ijslanders door het bos crossen!!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 15:47

Brr, net terug van het strand. Nog veeeeeelste koud natuurlijk, maar wel even een klein wandelingetje kunnen maken.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:48

Was van de week ook op het strand, belt mijn werk op om te zeuren dat er iets stuk is. Collega er door heen gepraat... Bah. Leuk zo een vrije dag...

Maar ben er inmiddels wel achter dat Langeveldseslag wel een top plekkie is om te rijden met paard. Mag ook nog tot 1 juni, dus mischien binnenkort maar eens proberen...

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:55

Hebben jullie trouwens allemaal al plannen voor de zomer?

Ik denk dat het voor mij voornamelijk extra werken wordt. Of bij mijn huidige werk (werk nu maar 12 uur) of een baantje erbij. Lijkt me opzich leuk om iets heel anders erbij te doen, maarja wat, waar, hoe...? Moet maar even goed opzoek gaan dan.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:15

Dit is echt de eerste zomer in lange tijd dat ik niet echt veel gepland hebt. Ik ben de afgelopen 3 jaren zo ongeveer heel Europa door geweest (was erg indrukwekkend), maar nu dus niet.

Heb een vriendin in Boedapest die rond Mei jarig is en nogal van een feestje houdt en naar Boedapest kun je lekker goedkoop vliegen. Verder ben ik van plan wat uitstapjes met mijn paard te maken en wat wedstrijdjes te rijden.

Zat wel te kwijlen over een reis naar Israel van de week en ook een beetje rondtrekken door Zuid Frankrijk klonk aantrekkelijk... Of mischien toch maar New York? Maar nog niets gepland dus.