Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:34

Inderdaad Ireen, voor jou en Froukje komen er wel weer betere tijden aan

Ik heb Connie even gebeld gister. Ik sta ook meteen op de lijst voor juni en september.
Ireen is al vande lijst voor mei afgehaald en daar staat al iemand voor in de plaats. Het is dus even afwachten
Ik hoop wel dat het doorgaat hoor! Zou wel heel gezellig zijn!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:38

Haha, ik kan 14 mei natuurlijk ook onderling mee doen op Hoogie in de L.Haha, zie je me al gaan! Hoogie ontsnapt altijd met die hekjes op de grote volte in galop. Alleen dan is 'smiddags en jullie moeten 's ochtends! Morgen ga ik trouwens heel vroeg op staan om weer een keertje een hobbelles mee te rijden op Hoogie in mijn oude vertrouwde les. En dan ga ik misschien vragen of we mogen springen Dat is echt leuk op Hoogie!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:21

gaaf ireen zal je wel ff goed doen denk die ontspanning op hoogie whahaha.
geef hem maar een knuffie van mij.

nou ik heb niet veel te melden heb het kei druk op me werk gehad vandaag.
dus ik stopte pas om bijna 5 uur normaal om half 5.
toen boodschappen gedaan en met ze alle naar stal geweest.
de eigenaar van ilja jolanda uitgelegt over het peen gebeuren.
en ff staan kletsen.
daarna kwam arjan en hebben we ook zitten kletsen.
toen gingen we naar huis en belde arjan ons op ben je niks vergeten ?????
en ja hoor yus stond nog lekker los in de bak whahahahah.
wat een giller he orlan had hem lekker losgegooit toen het licht was.
daarna zitten kletsen en was hij yus vergeten.
we liepen de stal uit alles donker in de bak en yus maakte ook geen geluid (die dacht zo das lekker zo buiten).
maar arjan vond hem met afsluiten.
dus mir sorry sorry whahahah

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:40

En Peet, hoe vond je Whis eruit zien toen je aan kwam?? Hihi, lekker onder het zand he! Ik dacht ik laat het mooi zitten, haha! Dan weet je zeker dat ze nog ffies lekker buiten heeft gestaan!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:55

dankje meissie dikke kus er voor xxx
ruud heeft haar lekker gepoetst whahahah dus ze is weer schoon
he leuk dat je morgen ff gaat rijden.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:00

Ja, heb ik wel weer ffies zin in. Heb het de meiden al aangekondigd en er is nog plek in mijn les, dus dat is mooi. Kan ik weer ffies in mijn oude vertrouwde uurtje mee rijden. En Hooghoudt loopt bijna nooit meer in dat uur, omdat ik er niet meer rijdt, haha! Dus dat komt mooi uit!
Alleen is het wel het eerste uur, dus moet er al om 9uur zijn. Maar ja, dat heb ik er wel weer ffies voor over. Hoef morgen lekker niet te werken, dus kan rustig aan doen, heeeeeeeeeeeeeerlijk! Dus ga zo maar ffies lekker slaapie doen!

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:53

Goede morgen allemaal,

Nou Ireen als het goed is ben je nu lekker aan het rijden op je oude trouwe Hoogie. Lekker genieten. Hoop niet dat je straks erg veel spierpijn krijgt want het is natuurlijk alweer een tijdje geleden dat je gereden hebt. Nou ik hoor wel hoe het is geweest.

Peet of Lin gaan jullie nog peen halen binnenkort? Zoja wanneer? Dan kan evt Eric of ik n keer mee rijden zodat wij ook weten hoe het werkt. Dan komt het niet iedere keer op jullie aan. En het is voor ons natuurlijk ook makkelijker omdat wij natuurlijk meer peen gebruiken. zodat wij dan tussendoor nog wat kunnen gaan halen. Ik hoor het nog wel.

Ik heb nog steeds niks van Jerry gehoord. Ga hem vandaag zelf maar even terug bellen.

He peet wat een verhaal van die Yus. Ik moest er erg om lachen. Zo zie je maar weer dat het toch wel erg prettig is dat de stallen en omgeving zo goed in de gaten gehouden worden. SUPER ARJAN, EN NATUURLIJK OOK JE OUDERS. Bedankt voor jullie goede zorgen voor onze kindjes.

Zo ik ga weer even naar beneden even bij mijn andere kindjes kijken.

Liefs Tonke.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:20

Whahaha ja Peet wij hebben ook krom gelegen Enneh Yus had zijn nachtelijke avontuurtje in de bak wel overleefd hoor, maar of de bomen het ook hadden overleefd?? hihihi

He Ireen geniet van je les.Heb je verdiend! Even lekker ontspannen.

Wij gaan vandaag de vloer kopen en mijn ouders gaan ook kijken voor een nieuwe vloer...En dan zijn we voorlopig klaar!!!!!!!!!!!!!! jeeeeeeh

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:56

nou ik schaam me dood mir ik ben gewoon een paard vergeten ???
dat klopt niet bij mij maarja hoop dat ik hem nog wel soms van je buite mag zette

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:58

Zo weer lekker gereden.
Het vliegen gaat al de goede kant op hihi.
En zandkoekjes eten ook.

Whis heeft weer lekker wat vers gras gegeten.
Dus die heeft weer een lekkere volle buik.

Friedje heeft ook denk drie kwartier buiten gestaan.

gr petra

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:38

Haaai,

Nou, ik heb vanochtend lekker gehobbeld hoor, hihi! Heb wel pijn in mijn zitbeenknobbels van die oude harde zadels, haha, ben ik niet meer gewend Maar Hoogie was nog als vanouds!
Was wel weer gezellie, ging pas half 4 weg van de manege op weg naar stal , maar ja, ik hoefde lekker niet te werken, dus had alle tijd!
En we hebben weer een nieuw bestuur dus die heeft meteen weer ingevoerd dat het ruiterkamp gewoon weer door mag gaan, jippie jee! Alleen was het kamphuis voor a.s. herfstvakantie al verhuurd, dus nu hebben ze hem alvast voor volgend jaar gereserveerd, hihihi!

Toen ik op stal aan kwam stond Froukje al lekker buiten en had ze ook al een schoon stalletje Wat een luxe!!! Heel erg bedankt hoor peet!! Je bent een schat! En er geen gewoonte van maken om te vallen he??? Zo dus ik kon meteen met Froukje beginnen. Dus heb d'r ff een grondige poetsbeurt gegeven. D'r kootholtes wat ingevet met babyolie en daarna ging ik heel fijn d'r benen afspuiten haha, dus toen dacht ik oke dit is ook Irene logica, eerst beentjes in oliën en daarna afspuiten, hahaha! Maar ja, Froukje vond het niet erg want die kon lekker met het water spelen en limonade drinken. Dayna gaf d'r een bekertje limonade en dat vond ze toch lekker, haha, gek paard hoor! Ik heb d'r ook nog ffies gelongeerd en ze liep erg goed vond ik! Ze nam ruimere passen en liep lekker met d'r neusje over de grond. En ook liep ze weer veel vaker met d'r oortjes naar voren. Dus die medicijnen werken goed! Nu hopen dat het niet weer minder wordt als de medicijnen op zijn en de spuit uitgewerkt is, maar ja, dat is afwachten. Daarna lekker met d'r gewandeld en ook weer laten grazen, hihi. Volgens mij had Froukje het ook wel naar d'r zin aan haar te zien!
Uiteindelijk stond ze weer helemaal voldaan op stalletje en kreeg ze meteen eten!

Nou dit was mijn verhaal voor vandaag, hihi!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:16

ff snel een vraagje tussendoor.... hoe lang van tevoren gaat iedereen van stal weg naar de wedstrijd en hoe lang blijven jullie hangen? Ik heb momenteel even last van een maandelijsk probleempje en voel me ronduit beroerd wil nog steeds wel komen kijken, maar dan niet te lang blijven hangen zeg maar

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:35

Linda ik wilde je langs deze weg even

HEEEEEEL VEEEEEEL SUCCES WENSEN.

Sorrie dat ik er niet ben om je te suporten maar ik zal zeker aan je denken.

Nogmaals heel veel succes en laat ze maar eens een poepie ruiken daar.

Misschien zie ik jullie morgen nog wel even op stal. Ik kom even peen brengen en even met Froukje Tutten. Oh ja Lin Ook zet ik een pak bokkepootjes voor je neer dus die beker heb je zowiezo al gewonnen.

Als ik er morgen vroeg ben kan ik dan iemand verblijden met zijn paardje buiten te zetten?? Ik kan helaas niet voor jullie mesten!!! Sorrie.

Ik hoor 't wel weer.

Liefs Tonke.

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:38

ff een antwoordje tussendoor.... Lin moet om 14.50uur en om 15.30uur rijden. Linda zelf gaat rond half2 met de trailer rijden geloof ik. Als ik het niet goed zeg, moet iemand me maar verbeteren hoor, hihi! Maar ik geloof dat de rest gewoon zorgt dat ze er om 14.50uur zijn en niet om half2 al mee rijden. Dus je moet zelf maar ffies kijken wat je fijner vindt denk ik en als je het weer zat bent, ga je toch weer lekker naar huis. Of rijdt je met iemand mee?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:47

moet met iemand mee rijden, heb anders geen vervoer, helaas!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:24

Nou Arjan zei vandaag dattie ook zou gaan kijken, dus als je zorgt dat je rond half2 op stal bent, kan je misschien met hem mee rijden, doe ik misschien ook!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:04

1whisper1 schreef:
nou ik schaam me dood mir ik ben gewoon een paard vergeten ???
dat klopt niet bij mij maarja hoop dat ik hem nog wel soms van je buite mag zette

Whahaha ja hoor graag zelfs

he Anique ik ga eerst naar het strand met de honden, dus het lijkt me makkelijker dat je ffies met iemand anders meerijdt!
Enneeh bedankt voor de stiekies Ik leg morgen wat geld neer okey?

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:06

Linda Succes!!!!!!
Ik kom binnenkort echt een keer kijken, maar ik had het uitslapen echt even nodig, dus nu moet ik nog wat huishouden gaan doen.
Morgen kom ik weer naar Juba toe, dan zal ik vast wel horen hoe de wedstrijd is gegaan.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:58

En Lin hoe is het gegaan???

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:48

Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb de eerste proef gezien en die was heel netjes!

We zijn vandaag ook nog even naar het strand geweest met de honden...

Dit is nou de beruchte Lady waar ik het al weken over heb

Afbeelding

Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:49

En deze is ook wel leuk!

Afbeelding

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:52

oh leuke foto mir van de honden en de wedstrijd was wel weer leuk ik ben net pas 15 min thuis van de wedstrijd vandaan
gr

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:55

vesratje schreef:
oh leuke foto mir van de honden en de wedstrijd was wel weer leuk ik ben net pas 15 min thuis van de wedstrijd vandaan
gr

Joh dat meen je niet!! Zo dat heeft nog best lang geduurd dan!!
En wat waren de punten??

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:56

ja de prijs uitrijking was pas om 6 uur maar weet eff niet meer hoeveel punten ze heb dat ben ik weer vergeten maar ze is wel 2e geworden met de 1e proef

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:58

Gaaaaf!!! De eerste proef zag er ook echt netjes uit!!
Jemig bij mij begint het ook weer te kriebelen hoor

Ik ga morgen weer lekker rijden. Ik hoop dat ik Anique even zo gek kan krijgen dat ze een paar keer een proefje voor gaat lezen!!