Hey miek, zoals ik al zei egt super gaaf. Ik ga denk ik zaterdag weer et je mee. Hoop dat je dan ook les krijgt, kan ik zien hoe je het doet!! Ik heb woensdag weer les van H., ook dat is kei gaaf!! Wel heel moeilijk, maar leer er ook ontzettend veel van.
Nou en anders kan ik je ff laten zien wat ik al geleerd heb Maar geloof dat G. me weer les wilde gaan geven En ik ga woensdag met je mee naar je les kijken!! Wordt weer een super gaaf weekje he.. want donderdag komen m'n laarzen als het goed is binnen!
En Joyce het is inderdaad echt een suuuuuper gaaf baantje. Ben er zo blij mee dat iedereen hier in huis vraagt waarom ik heel de tijd zo vrolijk ben Kan er ook echt super veel van leren, heb er tot nu toe ook al echt veel van geleerd en zolang werk ik daar nog niet eens
Echt gaaf joh zo'n baantje! Keertje foto's maken dan he! Dus er is aankomend weekend wedstrijd? Weet je misschien of dat alleen op zondag is of ook op zaterdag(avond)?
Ow helemaal mijn rij-verslagje vergeten te typen na dat Bontfire verhaal . Deze zaterdag was weer lekker rustig en niet van dat ren-je-rot gedoe. Eerst een spectaculair uurtje om 10 uur met de complimenten naar J. omdat ze Versace zo goed kan rijden en dr gewoon onder schopt als ze weer eens loopt te bokken en te springen. Twister was ook al lekker jolig maar dat loste Manon ook goed op. Daarna lekker penny met Liek NL gepoetst totdat ie licht gaf en daarna was Paco aan de beurt. Rijden ging niet slecht en iig stukken beter dan vorige week. Op een gegeven moment even flink boos geworden want dan hangt ie net tegen het punt aan waarop ie lekker gaat lopen en dan krijg je hem daar met een beetje streng rijden niet overheen. Maar als je dan een keer laaiend wordt, dan is het binnen een half rondje gepiept. M. begon gelijk dat het niet nodig was, hij liep nu toch goed? Ja nu wel ja nadat ik m een flinke lel verkocht had. Op het einde een heeerlijk galopje gemaakt, zo gauw hij los is zit Paco gelijk een stuk beter. Dat is natuurlijk vij ieder paard zo, maar bij Paco verdwijnt zijn hele kamelen-galop en begint ie bijna normaal te lopen . Blijft toch jammer dat je m iedere week weer een keer flink aan moet pakken voordat ie eens aan het werk gaat. Ik ga m steeds liever vinden en iedere week wordt het toch iets moeijker om m op zijn donder te geven, want het is zo'n droppie
Heej ziatje, met welke gaat ze meedoen dan? Als het kan wil ik dan wel komen kijken, ben wel benieuwd. Ik vind jouw verzorgpaardjes echt mooi op de foto's Eik wil ik je dr nog eens op zien rijden
Laat maar ff weten dan, zou super leuk zijn als je er zondag ook bent! Ik heb echt weer zoveel zin in het weekend. Morgen eerst even naar Delft om te feesten, dan woensdag met Chrissy mee naar de manege en dan nog wat gala's en dan weer weekeeeend!
Zaterdagavond is m1 en m2.. Zondag beginnen we met de L2 dan de b (ik moet om ongeveer 3 uur) Dan L1 en als laatste natuurlijk de Z he Ik heb alleen in mijn groepje 5 mensen zitten dus daar ben ik ook niet zo heel blij mee.. vorige keer begon hij bij 3 mensen in het gropje in de 2e proef al zo op die hand te hangen.. maarja dan maar een keer eronder schuppen ofzo
nou j. dat hoop ik dan ook maar voor jou. Ik heb echt heel veel zin in morgen, eindelijk weer rijden, en miek gaat mee. Dan heb ik vrijdagavond mijn laatste gala, als het goed is, ook daar gaat miek mee. Dan zaterdag naar de manege en ik ga zondag ook even, want mijn nicht heeft dan wedstrijd, dus die wil ik ook wel even zien rijden. Dus er komt een leuke tijd aan... Het enige minpunt van de aankomende week is dat ik echt heel veel moet doen voor school, maar ja... je kunt niet alles hebben
nou j. dat hoop ik dan ook maar voor jou. Ik heb echt heel veel zin in morgen, eindelijk weer rijden, en miek gaat mee. Dan heb ik vrijdagavond mijn laatste gala, als het goed is, ook daar gaat miek mee. Dan zaterdag naar de manege en ik ga zondag ook even, want mijn nicht heeft dan wedstrijd, dus die wil ik ook wel even zien rijden. Dus er komt een leuke tijd aan... Het enige minpunt van de aankomende week is dat ik echt heel veel moet doen voor school, maar ja... je kunt niet alles hebben
Ja joh net als de vorige keer moest ik om 3 uur in een gropje van 4.. en zaterdag avond moest ik ineens om 2 uur in een groepje van 3.. mij maakt het niet uit als er wat veranderd ben ik er zaterdag avond toch nog bij
Oh chris supergaaf dat je er zondag ook bent! Gaat zo gezellig worden!! En straks ga ik eens kijken hoe goed jij al kan autorijden hahaha Enneh Joyce tuurlijk red je dat, gewoon doen Nee geintje hoor, jammer dat je er niet bij bent maar ach een volgende keer dan maar ?
@_June; Raville is daar op stal geboren. Ze is een tijdje verkocht geweest maar dat ging na een tijdje niet goed meer dus toen heeft de eigenaar dr weer terug gekocht. Waar ken jij haar dan van?