Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

summerfeel

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:59

tof joh marieke! zon lesje wil ik ook wel n keer Tong uitsteken
lijkt me wel n heel leuk baantje daar, denk wel dat je er veel van kunt leren.

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:24

Hey miek, zoals ik al zei egt super gaaf. Ik ga denk ik zaterdag weer et je mee. Hoop dat je dan ook les krijgt, kan ik zien hoe je het doet!!
Ik heb woensdag weer les van H., ook dat is kei gaaf!! Wel heel moeilijk, maar leer er ook ontzettend veel van.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:42

Nou en anders kan ik je ff laten zien wat ik al geleerd heb Haha! Maar geloof dat G. me weer les wilde gaan geven Knipoog
En ik ga woensdag met je mee naar je les kijken!! Wordt weer een super gaaf weekje he.. want donderdag komen m'n laarzen als het goed is binnen!

En Joyce het is inderdaad echt een suuuuuper gaaf baantje. Ben er zo blij mee dat iedereen hier in huis vraagt waarom ik heel de tijd zo vrolijk ben Haha! Kan er ook echt super veel van leren, heb er tot nu toe ook al echt veel van geleerd en zolang werk ik daar nog niet eens Tong uitsteken

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:31

Echt gaaf joh zo'n baantje! Haha! Keertje foto's maken dan he!
Dus er is aankomend weekend wedstrijd? Weet je misschien of dat alleen op zondag is of ook op zaterdag(avond)?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:34

Zaterdagavond ook zover ik weet, overdag niet want dan hebben wij les enzo Knipoog

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:17

Ow helemaal mijn rij-verslagje vergeten te typen na dat Bontfire verhaal Tong uitsteken.
Deze zaterdag was weer lekker rustig en niet van dat ren-je-rot gedoe. Eerst een spectaculair uurtje om 10 uur met de complimenten naar J. omdat ze Versace zo goed kan rijden en dr gewoon onder schopt als ze weer eens loopt te bokken en te springen. Twister was ook al lekker jolig maar dat loste Manon ook goed op. Daarna lekker penny met Liek NL gepoetst totdat ie licht gaf en daarna was Paco aan de beurt.
Rijden ging niet slecht en iig stukken beter dan vorige week. Op een gegeven moment even flink boos geworden want dan hangt ie net tegen het punt aan waarop ie lekker gaat lopen en dan krijg je hem daar met een beetje streng rijden niet overheen. Maar als je dan een keer laaiend wordt, dan is het binnen een half rondje gepiept. Koe
M. begon gelijk dat het niet nodig was, hij liep nu toch goed? Ja nu wel ja nadat ik m een flinke lel verkocht had. Op het einde een heeerlijk galopje gemaakt, zo gauw hij los is zit Paco gelijk een stuk beter. Dat is natuurlijk vij ieder paard zo, maar bij Paco verdwijnt zijn hele kamelen-galop en begint ie bijna normaal te lopen Tong uitsteken. Blijft toch jammer dat je m iedere week weer een keer flink aan moet pakken voordat ie eens aan het werk gaat. Ik ga m steeds liever vinden en iedere week wordt het toch iets moeijker om m op zijn donder te geven, want het is zo'n droppie Lovers

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:49

Dankjewel Marieke. Misschien kom ik dan groomen, de eigenaresse van mijn verzorgpaarden ging misschien meedoen Lachen

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:56

Die zaterdag of die zondag? Want als je er zondag bent dan zie je me denk ik nog wel, want ik ben er ook. Zou super gezellig zijn !!! Lachen

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:11

Ja dat wist ze nog niet, ze wist zowiezo nog niet of ze kon. Maar zou idd wel leuk zijn! Lachen Cool

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:00

Heej ziatje, met welke gaat ze meedoen dan? Als het kan wil ik dan wel komen kijken, ben wel benieuwd. Ik vind jouw verzorgpaardjes echt mooi op de foto's Lachen Eik wil ik je dr nog eens op zien rijden Ja

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:37

Met Wrojo Cool Ik weet morgen denk ik wel of ze meedoet of niet Lachen

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:07

Laat maar ff weten dan, zou super leuk zijn als je er zondag ook bent! Ik heb echt weer zoveel zin in het weekend. Morgen eerst even naar Delft om te feesten, dan woensdag met Chrissy mee naar de manege en dan nog wat gala's en dan weer weekeeeend! Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:28

Zaterdagavond is m1 en m2..
Zondag beginnen we met de L2 dan de b (ik moet om ongeveer 3 uur) Dan L1 en als laatste natuurlijk de Z he Lachen
Ik heb alleen in mijn groepje 5 mensen zitten dus daar ben ik ook niet zo heel blij mee.. vorige keer begon hij bij 3 mensen in het gropje in de 2e proef al zo op die hand te hangen.. maarja dan maar een keer eronder schuppen ofzo Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:55

Ach Joyce, wie weet zijn er nog uitvallers en dan is dit probleem ook weer opgelost

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:47

nou j. dat hoop ik dan ook maar voor jou.
Ik heb echt heel veel zin in morgen, eindelijk weer rijden, en miek gaat mee. Dan heb ik vrijdagavond mijn laatste gala, als het goed is, ook daar gaat miek mee. Dan zaterdag naar de manege en ik ga zondag ook even, want mijn nicht heeft dan wedstrijd, dus die wil ik ook wel even zien rijden. Dus er komt een leuke tijd aan...
Het enige minpunt van de aankomende week is dat ik echt heel veel moet doen voor school, maar ja... je kunt niet alles hebben Knipoog

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:48

nou j. dat hoop ik dan ook maar voor jou.
Ik heb echt heel veel zin in morgen, eindelijk weer rijden, en miek gaat mee. Dan heb ik vrijdagavond mijn laatste gala, als het goed is, ook daar gaat miek mee. Dan zaterdag naar de manege en ik ga zondag ook even, want mijn nicht heeft dan wedstrijd, dus die wil ik ook wel even zien rijden. Dus er komt een leuke tijd aan...
Het enige minpunt van de aankomende week is dat ik echt heel veel moet doen voor school, maar ja... je kunt niet alles hebben Knipoog

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:51

hahaha twee keer Tong uitsteken

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:57

ik zie het, wat raar
:S hoe kan hij er nou in een keer twee keer opstaan :S

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:13

Dan heb je te snel geklikt, kun je verwijderen door te editten!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:50

Ja joh net als de vorige keer moest ik om 3 uur in een gropje van 4.. en zaterdag avond moest ik ineens om 2 uur in een groepje van 3.. mij maakt het niet uit als er wat veranderd ben ik er zaterdag avond toch nog bij

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:53

merel moet zondag ochtend :S wilde eigenlijk wel komen groomen maar denk niet dat ik dat ga redden ...

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 10:59

ziatje schreef:
Met Wrojo Cool Ik weet morgen denk ik wel of ze meedoet of niet Lachen

Die Raville in jou profiel, hoelang staat die bij jullie?
Volgens mij ken ik d'r namelijk...

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 12:05

Oh chris supergaaf dat je er zondag ook bent! Gaat zo gezellig worden!! Pling En straks ga ik eens kijken hoe goed jij al kan autorijden hahaha Duivel
Enneh Joyce tuurlijk red je dat, gewoon doen Haha! Nee geintje hoor, jammer dat je er niet bij bent maar ach een volgende keer dan maar ? Knipoog

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:22

@_June; Raville is daar op stal geboren. Ze is een tijdje verkocht geweest maar dat ging na een tijdje niet goed meer dus toen heeft de eigenaar dr weer terug gekocht. Waar ken jij haar dan van?

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:32

Ziatje,
Hoelaat was jij uit?