neej gister nog niet..... Maar van de andere kant is het misschien toch wel even lekker voor um om daar te staan....kwa rust dan... Jammer dat de stal zo klein is....en dat ie niet lekker naar buiten kan kijken... Maar misschien doet die rust hem daar wel goed
in welke stal staat ie dan? (ben neit nieuwschierig) kopenhagen heeft een tijdje in de lange gang gestaan, maar hij beet altijd in langskomende collega s van hem
Ja misschien wel Maartje. Maar toch hoop ik voor hem dat hij snel weer terug naar zijn oude vertrouwde stalletje kan. En hopelijk zijn ze ook zo slim om even een ander paard als buurman daar neer te zetten en de muren daarna wel gewoon allemaal blijven staan
@maartje.. nee ga niet op vakantie.. ik ga werken! moet sparen voor mijn zomervakantie.. ga eerst 10 dagen met vrienden na calella en daarna nog ongeveer 3 weken met mijn ouders en zus na salou
Yvon, maartje bedoelt tegenover dat stalletje waar Teddy en Falco hebben gestaan, en waar Teddy ook is gestorven, naast de springweide daar heeft vroeger caprice ook gestaan...