Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nielsie schreef:video bekeken en het ziet er leuk uit hoorOok de video's van de proef en de demo staan nu online, http://picasaweb.google.nl/niels.lelieveld/Videos
Kwaliteit is niet uitstekend omdat ik het gigantisch heb moeten verkleinen om het erop te krijgen
) en de anderen met 16 moeten we wel iets spectaculairs laten zien. Dat is dus onder andere met veel galop.
Goed 2 aan 2 aan elkaar plakken enzo!!!
Ursje78 schreef:Ik zou zo zeggen kom eens kijken. We oefenen ook wel eens op zondag ochtend.
Jorie heb je de starttijden al gezien. We mogen dit jaar een half uur langer uitslapen. JOEPIE
Ursje78 schreef:Jorie heb je de starttijden al gezien. We mogen dit jaar een half uur langer uitslapen. JOEPIE
Hoe laat moeten jullie?
blackpegasus schreef:omega was dus vandaag super braaf en behoorlijk voorwaarts. jan had al gezegd dat ik het maar met sporen moest proberen, maar die had ik niet bij me. ik heb ze dus ook echt niet nodig gehad. ik moest haar soms zelfs inhouden, want ze probeerde soms een sprintje te trekken als jan met zijn tractor voorbij kwam. dus heerlijk gereden vandaag.
Ik snapte al niet waarom Curtis daar niet gewoon op zat. Jammer hoor, vond ik echt Curtis zijn paard en zo super op kop!!