Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 22:06

Flauw is dat hè Tong uitsteken Heb ik dus ook met Fox, daar wil ik buiten graag een keertje op. Rijdt Xan wel vaak mee of hebben jullie meer de klierpaardjes Tong uitsteken
Naja eigenlijk heb ik niets te klagen, ik zit de laatste paar weken weer lekker vaak op Koos! 's avonds rijden heeft wel zijn voordelen. 's middags heb ik dit jaar nog helemaal niet op Koos gereden. Daar was het zo'n beetje alleen maar Gerald en Pablo. Knipoog

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 23:21

Ik wil ook wel weer eens op Xandra dat is ook alweer een jaar geleden. Laatste keer was vorig jaar buiten. En fox vind ik niet echt lekker rijden. Ik houd wel van veel afwisseling en veel verschillende paarden.
En sas, dat je moeder Lando buiten een leuk paard vind kan ik heel goed begrijpen. Heb zelfs een keer zonder handen met hem gegaloppeerd op het strand.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 13:33

Citaat:

Is Fox trouwens niet leuk voor je buiten antoinette? Het is zo'n poepie Lovers

Nou, om heel eerlijk te zijn vindt ik het strand nog eng (bos en duin en langs de weg helemaal niet!), vooral als er onervaren mensen op bv een Niels of Oxana zitten. Dan ben ik altijd bang dat er 'wat' gebeurt. Daarom zit ik ook het liefst op Jack en Alex, Xandra ging trouwens ook heel goed! Yvonne zei dat Bo ook wel wat voor mij kan, zij lijkt me ook erg leuk. Van Fox ben ik vorig jaar afgevallen,in het bos zou ik wel op hem durven maar niet op het strand, dat vindt ik nog eng.

Gister bv moesten wij achter elkaar op het strand en zat er een dame op Niels die vorig jaar bij de beginners begonnen is. We moesten achter elkaar ivm slecht strand, zij reed achter mij en in galop stuurde ze Niels zo dat hij naast Jack uit kon komen, dan krijg ik een beetje de kriebels omdat ik weet dat Niels best 'gek' kan doen. Dan ben ik wel blij dat ik op Jackie zit... Schijnheilig

En ik heb Jack gister onder toeziend oog van Aad lekker afgesponst, dat ging hartstikke goed! ik ben benieuwd hoe hij de volgende keer reageert als zijn baasje niet toe kijkt Clown

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 16:22

Ik heb vandaag op Koosje gereden Lachen ging wel goed Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 17:28

Lekker zeg op Koos, daar wil ik ook ooit nog een keer buiten op... in de verre toekomst, mooi streven toch??? Is het niet vreselijk heet om overdag te rijden?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:11

jongens ik ben weer terug (voor twee dagen)

Was heel leuk in de ardennen Haha!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:07

antoinetje schreef:
Lekker zeg op Koos, daar wil ik ook ooit nog een keer buiten op... in de verre toekomst, mooi streven toch??? Is het niet vreselijk heet om overdag te rijden?

ik rijd 's ochtends om 9 uur Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:03

Heej Fen! Gezellig! Haha! Ga je nog rijden maandag? Of sla je maar gewoon even over?

@ Mariet: Ik ben jaloers op je Tong uitsteken Lekker gereden?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:14

antoinetje schreef:

Is een mooi streven, zou Koos er dan nog zijn tegen die tijd.
Al is het niet mijn vriendje koos. Het lekkerste aan hem vind ik dat hij zo kort kan lopen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 10:38

maandag ga ik zeker rijden, in markelo Lachen

dus ik ben er gewoon twee weken niet, en voor de rest blijf ik deze zomer denk ik tijdelijk op dinsdag rijden, of nou ja. Ik zie dus wel. Als ik m'n rooster krijg van school zal het toch wel weer omgegooid moeten worden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:03

Citaat:
Is een mooi streven, zou Koos er dan nog zijn tegen die tijd.
Al is het niet mijn vriendje koos. Het lekkerste aan hem vind ik dat hij zo kort kan lopen.

Nounou lekker positiefs klinkt dat Tong uitsteken Natuurlijk is Koos er dan nog! Knipoog
Buiten is het inderdaad wel fijn dat hij van die korte passen maakt, daardoor heb je nooit zoveel last van al die kuilen. Een Xandra maakt juist zulke grote passen waardoor je steeds een soort schokje krijgt als ze in een kuil trapt.

@ Fenna: Veel plezier in Markelo! Je gaat samen met Iris toch?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:48

Ja, en ik heb bijna 8 jaar alleen op pony's gereden en ik moet nog steeds even wennen hoor op die grote paarden als lando en alex en xandra. Duurt nog even paar minuutjes voor ik echt een beetje normaal lichtrij. Dat was vorig jaar nog erger dat ik net kwam Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:47

Ik rij hier al 8 jaar. De keren dat ik op een pony heb gereden zijn denk te tellen. Ben nog wel een paar keer naar Stal Jasper geweest, daar moest ik wel altijd op pony's rijden...
Koos heeft wel een ponypasje Tong uitsteken

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:07

Koos krijg ik pijn in m'n rug van.. Scheve mond

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:03

Mmm dat is minder, misschien moet je er gewoon vaker op rijden dan went ie Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:09

Ja nouja.. ik heb het bij meerdere paarden hoor.. sinds ik van prins ben afgevallen, en mijn ruggenwervel zwaar gekneust was, klopt er iets niet helemaal.. dus ja.. moet er maar mee leren leven Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:22

ik heb leren rijden op pony's. Voor ik op Smit kwam rijden had ik zelfs nog nooit op een paard gereden.
Meestal vind ik de pony;s wel leuker...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:05

@ Fenn: Veel plezier in Markelo!

Ik moest op de manege waar ik hiervoor reed ook wel vaak op pony's rijden, als je wat langer bent vindt ik dat toch niet zo fijn. Enne... Koos gaat nog heeeeeeeeeeeeeel lang mee hoor!!! dus het gaat zeker lukken een keer op hem te rijden (hoop ik) Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:47

Ja, ik ben nou eenmaal niet zo groot, dus kan nog wel op pony's. En ik heb met buitenritjes als ik dan eens bij smit mee reed vaak op bram, bowie, macho, lover en nog een haflinger gereden. En wij hadden op de andere manege nog 2 paarden staan die nog wel eens meeliepen, dus ik had weleens op een paard gereden. Al rijd ik nog steeds liever op pony's.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:09

Ik heb niets tegen pony's ofzo maar de pony's bij smit waren gewoon nooit echt mijn favorieten. Alhoewel ...toen ik nog niet zo lang bij smit reed was ik gek op Macho. Bowie vind ik ook wel leuk alleen elke week... (beetje overdreven Knipoog)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:56

Ja, oke, elke week vind ik ook niet leuk hoor, ik moet toegeven dat ik nu wel zo af en toe wat anders wil als bowie, lando en omar. Binnen heb ik nog nooit op Omar en Lando gereden, maar buiten wel weer erg vaak.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 11:54

Gek is dat hè, sommige paarden vinden ze binnen helemaal goed bij je passen en daar mag je buiten niet op en soms juist andersom.
Normaal zit ik binnen niet zo vaak op Koos omdat aad vind dat ik daar al te vaak op zit Knipoog Afgelopen winter zat ik dan weer wel heel veel op hem omdat het toen moest van Aad Clown. Maar de afgelopen 4/5 jaar zit ik buiten bijna alleen maar op Koossie Haha!. Verder wisselt het binnen meestal wel een beetje, ook al komen sommige paarden nooit voorbij zoals Boy en Alex, en op andere zit ik net iets vaker, Bowie, Gerald en Prins. Ook heb ik wel lekker vaak op Djolly gereden van de winter Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:51

Van de winter was het echt vanalles, jack, izzy, pablo, gerald, luna, bowie, bram, fox, Kanjer, alex, guus, oxana, bo, koos.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:38

Van de winter heb ik voor het eerste sinds een jaar of 5 weer op izzy gereden. Was wel grappig...
Gisteren op Bowie gezeten. Pfff wat een vermoeiend ding Knipoog. Hij was wel heel braaf maar om hem vooruit te krijgen.... Stappen is het ergste, met draven sluit hij wel weer netjes aan en het galopperen vond ik voor zijn doen ook nog wel oké Knipoog

Wendy, zat jij nou op Boy?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:10

Ik zat op Boy ja. Hij was echt veeeeel te lief. Alleen nadat ik opgestapt was ging hij alvast even draven, wilde denk ikachter de rest aan. En toen daarna liep hij braaf de bak door totdat we naar buiten mochten. En ook in een keer zonder twijfelen naar buiten. En buiten had hij alleen maar haast, zeker in de galop, oke omar en fox hadden niet zoveel haast. Moest alleen wel blijven rijden met hem anders liep hij alleen maar te struikelen. En we hadden echt een slecht strand Verdrietig En fox, die heeft toch zeker 4x een hapje genomen uit de kanten en ik dacht dat Bowie vorige week erg was Bloos
Volgende 2x ben ik er niet, ben lekker 2 weekjes op vakantie.
En vorige week was Bowie heerlijk, ondanks dat hij zo lekker vervelend was liep hij wel door. En dat is er voor jou weer een keer op een pony bij. Ik blijf het toch echt de leukste vinden, je weet nooit wat hij doet.

En antoinetje ging het goed op Xandra? En het nog een beetje droog gehouden?