Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:O ja, Annemijn heeft de smaak van drank te pakken hoor; wil ze alweer uit! hahaha tof dat je het zo leuk vind en veel plezier als jullie zaterdag gaan, maar ik heb zaterdag uitwedstrijd en ben dus tot later in de Raayberg te vinden.
haha, maar tis iedere keer zo gezellie in de stad
en tja das wel leuk om daar de vakantie mee te beginnen
(als ze t een positief gesprek vonden willen ze je vast hebben tog? dus dat zit wel goed
)
Arm paardje.... gaat t nu al wat beter nel? of is t nog steeds een olifanten voet. *wel toppie dat je nu zelf geen last meer hebt van je rug
Heel Goed!)
) ik was eerst vanplan om de foto's vanaaf ff te bestellen, maar ik ben zo gaar dat ik helemaal geen zin meer heb om naar de stad te rijden (ook al kan ik nu met de auto
)
haha, gisteraaf net als de schildpad rondgecrost in de auto van mn ouders
*was alleen mn helm vergeten
*
zag zomaar ineens dat ik
500 posts had

)
Heel Goed!
maar je had hier wat geschreven (tja ik dacht ik stuur nu eerst ff een antwoord naar Nel en ga daarna kijken in t topic...)
man haha
En jammer dat ik t smoesje van jarig zijn voor de rest van t jaar niet meer kan gebruiken nu, hihi!
haha, toen dennis (
) de ID van mariek in t bier doopte
(jahoor hij is egt..)
)
Ik heb het weekend gelogeerd bij vrienden omdat mijn ouders met hun ouders op vakantie waren. Errug gezellig, ik wist niet dat je zoveel lol kon hebben met een potje bowlen.
)
Zullen we dan vrijdag met de reelaer-gang een plak avond houden? bij wie gaan we knutselen? *mn ma vond t geen probleem als we bij mij thuis gingen knippen en plakken* moeten we maar ff kijken wat voro iedereen het beste uitkomt (als iedereen kan dan... Cis en Bar kunnen jullie vrijdag?)
dus nie egt een heel groot strand....
)
*
*
)