manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:27

O ja Thirz, tof dat jullie een naam hebben! En heeft t ook nog zo'n filosofische betekenis of nie?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 11:21

ja heel raar dat ik nog een brief heb gekregen want ik heb me officieel afgemeld. Nouja ik weet het ook niet, maar ik wil wel gewoon gaan want ik mag wel.
Gefeliciteerd joh als je die baan krijgt! Leuk.
Thirz: leuke naam
Nel: balen van dat been hopelijk dat het snel over gaat.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 15:46

Citaat:
O ja, Annemijn heeft de smaak van drank te pakken hoor; wil ze alweer uit! hahaha tof dat je het zo leuk vind en veel plezier als jullie zaterdag gaan, maar ik heb zaterdag uitwedstrijd en ben dus tot later in de Raayberg te vinden.

Tuurlijk wil ik weer uit, want eigenlijk ben ik het enige egte drankorgel haha, maar tis iedere keer zo gezellie in de stad en tja das wel leuk om daar de vakantie mee te beginnen
(alleen nog ff kijken of er nog meer mensen die gedachte met me delen en mee willen naar de stad....)

Mariekje wat goed! Hoop egt dat je t naar je zin hebt daar en dat je je baan leuk vind (als ze t een positief gesprek vonden willen ze je vast hebben tog? dus dat zit wel goed )

wat een stout paard die nero! hoe kan die nou zoon lief klein voice-je trappen Arm paardje.... gaat t nu al wat beter nel? of is t nog steeds een olifanten voet. *wel toppie dat je nu zelf geen last meer hebt van je rug Heel Goed!)

ow thirz ik moe de foto's nog steeds bestellen (ik heb er nu al 129 dus, waarschijnlijk worden t er wel iets meer dan de 120 van jou ) ik was eerst vanplan om de foto's vanaaf ff te bestellen, maar ik ben zo gaar dat ik helemaal geen zin meer heb om naar de stad te rijden (ook al kan ik nu met de auto )
Ja idd Bianz.. zit er nog een fylosofische betekenis achter de naam de Kubus? vind t wel een grappige naam. Moooooooi

& cis, bedankt voor je kaart haha, gisteraaf net als de schildpad rondgecrost in de auto van mn ouders *was alleen mn helm vergeten *

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 16:06

zag zomaar ineens dat ik

500 posts had

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 16:54

Uhm, de filosofische betekenis achter de naam "De Kubus" is...... dat het huis erop lijkt! Tja, voor de rest waren we het hier unaniem mee eens, dus dat zegt ook al heel wat! De oudere groep heeft de naam "De Verrekijker" dat pas filosofisch!

Zullen we nog afspreken om foto's te plakken? Ik kan maandag/donderdag/vrijdagdags wel ergens, weet niet of jullie willen? Tja, moet je toch eens opschieten met het bestellen van de foto's Annemijn! (ik doe t via internet.....veeel makkelijker! )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:02

leuke naam Thirz, en fijn dat jullie het eindelijk eens ergens over eens waren, scheelt al een heleboel. Ik vind het in principe prima om te gaan stappen, weet nog niet hoe of wat, misschien dat we een keer gewoon in de stad af kunnen spreken (Chris is ziek en vind t niet leuk voor hem als ik dan ook nog de hele avond weg ben)

Heb net mijn digi opgehaald bij Chris zn vader, kon m van hem overnemen, vet cool. Zal m morgen wel meenemen, kunnen we misschien wat leuke foto'tjes maken......wilde nog iets zeggen maar kan er ff niet op komen, misschien komt het later nog.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 22:39

Nou het gaat weer beter met voice dr been, hij is alleen nog een beetje opgezwollen bij dr koot.
Maar ze loopt goed, dus morgen weer proberen te longeren met bandages,
Had dinsdag even op Balou gereden, ging goed, maar had de volgende dag rugpijn en vette spierpijn, had 1 1/2 week niet gereden...

He annemijn wij moeten even een tijd afspreken voor a.s vrijdag.
(volgens je pa)
a.s vrijdag mag Marcelle komen rijden (als voice haar been goed is!)
Maar jullie zouden ook mee rijden heb ik begrepen op mira en annemoon.
Dus kunnen jullie vrijdag rond 13.00 uur?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 16:41

Ik vind het in principe prima om te gaan stappen, weet nog niet hoe of wat... >>
Heel Goed!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:19

Zo was het leuk met stappen?
Het is maar stil op bokt....
Ik denk er staan al weer grote verhalen op over blauwe drankjes en jongens van 15 die jullie verdierde......
Helemaal niks...
Annemijn kan je even antwoorden op mijn vraag voor a.s vrijdag... komen jullie dan rijden of niet????

Met voice gaat het weer beter, heb haar gister weer voor het eerst gelongeerd, het was net myra, zo hard ging ze!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 18:41

ow wacht snapte de opmerking in je pb-tje al nie maar je had hier wat geschreven (tja ik dacht ik stuur nu eerst ff een antwoord naar Nel en ga daarna kijken in t topic...)

nee nel, geen blauwe drankjes en geen jongens van 15
*wel verdwijnende jongens
*en een oude man haha
*en jaja, Mariek en thirz werden eindelijk gelooft dat ze vorige week jarig waren

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 19:15

Fijn dat t weer beter gaat met Voice, alleen liep Nanda zaterdag niet echt lekker, ze heeft t toch niet aan dr moeder afgegeven he?!
Ja, was weer een dolle boel in Natio gister....we hebben wat afgelachen! En jammer dat ik t smoesje van jarig zijn voor de rest van t jaar niet meer kan gebruiken nu, hihi!

Vandaag mn kast opgeruimd...wat een oude kleren had ik nog bewaard....nu dus allemaal wegegooid! Kwam ook nog een broek van jou tegen Marieke, wist helemaal niet dat ik die had. Maar dat komt van de week vast wel goed!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 19:26

En ik kreeg net een mailtje van Hannah met goed nieuws: we mogen op buitenrit!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 20:07

Ja, was weer een dolle boel in Natio gister....we hebben wat afgelachen! >>
haha, toen dennis ( ) de ID van mariek in t bier doopte (jahoor hij is egt..)
en uh natuurlijk de zeer moeilijke vervelende test (hè thirz )

whieieie Buitenrit! Toppie! Oh wat is dat Moooiii!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 13:28

hoihoi, ik geloof dat jullie het weer gezellig hebben gehad zaterdag... Ik heb het weekend gelogeerd bij vrienden omdat mijn ouders met hun ouders op vakantie waren. Errug gezellig, ik wist niet dat je zoveel lol kon hebben met een potje bowlen.
Jullie genieten nu van je vakantie, ik zit nog op school maar mag volgende week lekker uitrusten!
Gelukkig dat het met iedereen beter of goed gaat (gelukkig ook met voice - hopen dat nan niet gaat kreupelen)
ik hoor wel weer van jullie.
Heel veel liefs Cis

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:33

hey Thirz, ik heb ook nog steeds een broek en een shirtje van jouw, moeten we binnenkort maar een keertje ruilen hahaha.....ben vandaag elkker thuis gebleven, voel me echt beroerd, had misschien zaterdag ook beter niet uit kunne gaan maarja.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:23

Fijn toch he, dat we onze kleren kunnen delen!
Echt oliebol dat je je zo beroerd voelt, en balen dat je proefdag nou niet door kon gaan.... Vonden ze t toch niet erg dat je afbelde?
Ik ben al enthousiast begonnen met foto's uitzoeken en op volgorde leggen.... dan kan het plakken beginnen!

En Cis, hangt het lijstje mooi in je kamer?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:58

Ja leuk he op buitenrit!
Ik ga laten zien dat idool voorop kan!
Goed leiderspaard...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:26

Gaat ie ook hard in galop? Anders wil ik voor jou op t galopperpad!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 19:29

ben benieuwd Nel

tja mariek misschien was t idd wel beter geweest om nie naar Nationaal te gaan, maarja das achteraf praten tog? (Je kan natuurlijk van te voren nie weten dat je verkoudheid nie minder wordt als je pas om 2 uur in je bedje ligt )

en thirz ik heb de foto's besteld hoor (goed hè) en ik heb er uh.. ongeveer 200 ofzo? Zullen we dan vrijdag met de reelaer-gang een plak avond houden? bij wie gaan we knutselen? *mn ma vond t geen probleem als we bij mij thuis gingen knippen en plakken* moeten we maar ff kijken wat voro iedereen het beste uitkomt (als iedereen kan dan... Cis en Bar kunnen jullie vrijdag?)

ok gaat nu ff t tij checken voor zaterdag morgen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 19:41

beetje jammer dat tij.....
om iets voor 1 uur is t hoog dus nie egt een heel groot strand....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:43

Euhm ik moet vrijdag gewoon stage lopen van 10.00 tot 14.30 en ik ga s avonds met Frans uit eten... want dat is nog van toen we het 3 jaar hadden en we hebben het ondertussen al weer meer als 3 jaar en 1 maand dusja...
Dat wordt foto-plakken zonder mij, want ik heb het echt super druk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:37

ik kan vrijdag ook niet want ik kom zaterdag pas naar huis...veel plezier dan maar!
Thirz, je lijstje ligt nog thuis want ik durfde het niet mee te nemen in de trein. Mn mams neemt het nu vrijdag mee als ze me komt halen zodat ik het dan meteen op kan hangen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 19:07

nou thirz.. dat wordt dan een gezellig avondje plakken met wel de helft van de reelaer gang
nouja doen we gwoon nog een keer een vervolg knutsel dagje (k weet nl zeker dat ik niet alles in die ene keer ingeplakt krijg )

Zeg bianz is t jou nog wel gelukt om de bus van 10 voor 3 te halen? (tss.. ik ben gwoon tot half 5 bezig gweest daar, dusja dat was dus de bus van 10 voor 5.. *beetje gaar nu *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:34

Zo, de IKEA-missie is geslaagd!
Het was echt supertof, maar wel vermoeiend hoor! We hebben ons helemaal gek gekocht aan allerlei leuke en mooie dingen, leuk om met iemand anders geld te shoppen! Geld was vrij snel op, maar we hebben in ieder geval een basis voor de spullen, dus das mooi!

Het was wel grappig, want wij gingen bij iedere aankoop kijken of het geschikt was en of het bij ons interieur paste enzo, dus wij stonden midden in de IKEA te 'vergaderen' en tot een paar keer toe kwamen er mensen bij ons advies vragen voor dingen -wij wisten het namelijk zo goed-

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 10:10

haha en waren de mensen het daarna ook wel eens met jullie advies? *zeg meiden zullen we de blauw lamp nemen of de roze, want we hebben een rustig interieur en... Thirz der meteen tussendoor --> ROZE! *

haha neehoor.. k gloof best dat jullie een redelijk kijk hebben op meubels en het interieur (en shoppen met iemand anders zn geld is toppie! )