Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:15

oliebol.. onno was toch deze week weg! ik had het nog opgeschreven en dacht dat hij vorige week weg zou zijn Verward nouja goed, ik bel maandag wel Lachen hopelijk houdt Evita het nog even uit op haar ijzertjes Knipoog

volgensmij was onze bak wel bevroren vandaag, heb alleen niet echt gekeken omdat ik ben wezen wandelen Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:56

Bij ons is hij ook bevroren. Hopelijk gaat het snel weer weg die sneeuw en ijzel. Vind het maar niks Clown

Ga morgen met Lady wandelen. Ik kon het erf niet af wegens bevriezing op de weg en aangezien we geen strook grad hebben naar de weg....Nagoed...morgen zet ik haar gewoon op een slee en sleur haar even mee over het ijs naar de weg waar het nieuw bevoren is Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:58

Sorry...nog 1 vraagje: Wat moet ik vragen voor mijn verjaardag? Ben volgende week donderdag jarig en zou het echt niet weten. Heb eigelijk alles al. Heb een kado-bon van Mr.ed gevraagd (hoe orgineel, maar dat is niet leuk om te geven). Van mijn ouders krijg ik een nieuwe kamer. Paar weken geleden inkopen gedaan bij de Ikea! Echt heel gezellig, maar het was vrij duur allemaal. Hadden we een leuke lamp en bureaustoel gevonden in de kleur Turqoise, daar moet natuurlijk ook een paar accesoires bij ect ect Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:08

Even een positieve update. Had het al bij VvdD gezet, daarna kreeg ik Bokt niet meer aan de praat en moest ik Tos gaan stappen. Door wat miscommunicatie heb ik van Toor niet zelf gesproken, maar hij heeft mijn vader laten weten dat er geen srake is van achteruitgang. Voor de details en een nieuw bewegingsschema moet ik morgenochtend zelf even bellen, maar ik kan in elk geval weer slapen vannacht.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:23

jaaaaaaaa superrrrrrr *o/*

Welterusten!! kan je eindelijk lekker slapen!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:26

Ireen: Als je hem maandag gaat bellen bestel hem dan ook maar meteen voor mij joh! Dan heeft yus weer even lekker nieuwe ijzers! Ik hoor wel wanneer hij komt. Dan zorg ik dat mijn vader en bij kan zijn!

Anoes: hahah ik ga je wel bellen ergens in de ochtend Haha! hahaha nee hoor niet te vroeg. De kniewrong ligt voor mij kalar en heb gezegd dat iemand anders hem misschien op zou halen, dat was geen probleem!

Ik ga nu slapen, weltrusten allemaal!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 09:40

zo, lekker zeg. Hopelijk weet je de uitslag snel.

Ik ga zo in mijn tussenuur naar Mr.ed (mijn school staat het hemelsbreed gezien naast hahaha)!

Vandaag was mijn laatste tentamen Vingers aflikken .

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 09:40

Heb het nog even met mijn ouders over verhuizen gehad.
Ik ga dus met Lady weg waarschijnlijk op stal. Nu nog een goede stal vinden (en gezellig, niet te duur ect ect)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 09:50

haha bij ons natuurlijk Haha!
dat zal waarschijnlijk wel te ver weg zijn he?

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 10:30

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:34

Hahah...we zijn gewild Clown
Ik moet nog kijken waar ik heen ga. Voorlopig niet meer dan euuhh...half uur fietsen Knipoog

Vandaag met Lady gewandeld...naja...wandelen...ze was super vrolijk, pff...ik hing er maar een beetje naast. Morgen kan ik weer rijden in de bak (durfde het nog neit aan vandaag, was nog een beetje bevroren.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:56

Vanochtend heb ik zelf de veearts nog even gesproken. De beschadiging waarvan we dachten dat hij nieuw was, was op de vorige scans ook al te zien. Over het algemeen is de pees door de loop van de maanden een stuk compakter geworden en is er actief hertstelweefsel te zien. Maar hij is nog helaas niet sterk genoeg om te belasten. Ik moet nu nog weer zes weken gaan stappen en de volgende keer gaan ze scannen met een of andere speciale scan, waarmee ze ook de draagkracht van de pees kunnen bepalen. Aan de hand daarvan gaan we bepalen of het nog mogelijk is dat Tos ooit nog rijpaard wordt. In tussentijd moet ik elke dag minimaal een keer per dag een uur stappen. Ook mag ze eventueel een paar uur per dag op een stukje van maximaal zes bij zes meter staan, maar ik denk niet dat dat mogelijk is. Ik ga nog even met Aad overleggen, misschien dat ze s' avonds dan op het straatje mag waar overdag de shetten staan. Maar dat moet ik nog vragen.
Het gaat dus over zes weken weer spannend voor mij worden. Als ze niet meer geschikt is als rijpaard laat ik haar denk ik dekken dit voorjaar en gaat ze daarna het land op. Ik heb al een knappe hengst voor haar uitgezocht (Rubiquil).

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:49

Joh, ik hoop heel erg voor je dat het weer goed komt (tot hoever dat kan). Hopelijk lukt het om haar lekker buiten te zetten.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:53

ja ik hoop het ook voor je, ze is ook nog zo jong!

Evita is trouwens blij hoor met haar voerbal Haha! ze was druk bezig, de bal heeft al alle hoeken van haar stal gezien Haha!
na 5 minuutjes had mevrouw al een hele handige methode uitgevonden om de brokjes er zo snel mogelijk uit te krijgen (schudden). ik blijf me verbazen over dat paard Haha! Clown
gelukkig lopen de brokjes er niet zo heel snel uit, is ze tenminste even bezig Lachen
oja Anoes, ik ben vergeten brood mee te nemen maar ik geef Evita haar druppels morgenochtend wel even zelf als ik op stal ben.

Anique/Eef, gingen we nou morgenmiddag naar mr Ed?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 22:32

Irene, Ik heb je zadel in de kantine gelegd, maar die heb je ongetwijfeld al gevonden!

Ik ga voor je duimen fieke! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 22:54

daar ben ik weer! ireen, we gaan morgenmiddag, maar jij mag niet mee anders kaap je ook dat gele dekje weg Tong uitsteken nee hoor, we kopen m wel samen maar ik neem de eerste zodat ik origineler ben dan jij

nou, vandaag een theorietoets gedaan, ben er drie uur mee bezig geweest en heb bijna 8 blaadjes vol geschreven, maar heb dan ook wel een erg goed cijfer, 82 punten

dus HET STARTSEIN VOOR MN STAGE IS GEGEVEN Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:04

heee ik blijf origineler hoor, zie blz 47! Tong uitsteken
ik kijk morgen wel of ik dat dekje nog neem Lachen

is Tricky al weg trouwens? dat ze niet in haar stal stond vanavond?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 07:48

Gister is tricky naar de vee arts gegaan, omdat ze altijd zo trapt enzo (als ik het goed begrepen heb)
En volgens mij bleef ze daar staan ofzo!Of ze zouden haar al naar haar nieuwe stal brengen!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 08:12

Veel plezier vanmiddag bij Mr.ed. Jullie mogen altijd langs Lady komen hé. Geef maar een belletje (Anique heeft mijn nr als het goed is, liefst na half 2, want ik zit tot die tijd op school)

Ga morgen naar de open dag van de Hoge school v Rotterdam. Ga naar fysiotherapie en HBO-v. Ik weet nog niet wat ik ga kiezen uit deze twee beroepen. Ik weet alleen niet of ik in Leiden wil studeren. Mijn zus studeert daar (aan de unisversiteit, geneeskunde) maar als ik zie hoe lang ze erover doet om er te komen (via Schiedam of Rotterdam), dan denk ik, ik ga liever naar Rotterdam. Maar aan de andere kant....pff...ik weet het niet. Moet ik misschien wel in Leiden gaan wonen. Verweg van alles en iedereen (oke je krijgt nieuwe vrienden, maar toch). Iemand tips?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 09:36

Ik heb een paar dagen in Leiden meegelopen. En ik keek uit op een weiland vol paarden Clown
Dr is een dorpje aan het einde van Leiden, daar zijn heleboel weides. Misschien een idee om je paard mee te nemen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 09:56

Ik wil ook mee naar Mr. Ed!! Hoelaat gaan jullie??

Ik wil nl even kijken wat ik terugkrijg voor mijn thorowgood zadel.
Als ik er nog een leuk bedrag voor terugkrijg dan wil ik een wintec 500 (vzh) kopen. Ik wilde toch al een ander vzh zadel voor Ko, want die thorowgood vind ik echt niet lekker zitten.
Het liefst had ik wel een leren vzh zadel maar dat laat mijn porto nu helaas even niet toe Verdrietig
En aangezien we het Stubben zadel toch wel even kwijt zijn is dit wel een handige oplossing, kunnen we toch nog rijden met Ko Knipoog

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:05

Ireen, we gaan vanmiddag om een uur of half 4 naar Mr. Ed.
Het liefst ga ik vanaf mijn huis dan hoef ik niet om te rijden.
Heb Anique gevraagd je te bellen want ik heb je nummer niet!
Ik zal je ook nog wel even PB'en!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:12

Eefje23 schreef:
Ireen, we gaan vanmiddag om een uur of half 4 naar Mr. Ed.
Het liefst ga ik vanaf mijn huis dan hoef ik niet om te rijden.
Heb Anique gevraagd je te bellen want ik heb je nummer niet!
Ik zal je ook nog wel even PB'en!!

he jammer dat red ik niet (wilde nl ook mee)
Helaas pindakaas.. kan echt niet eerder weg van mijn werk, er is 1 collega vrij en een ander is ziek (zijn nu dus beetje onderbezet)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 14:29

Zo ik ben ff helemaal blij. Voor wiskunde een 9,6 en voor scheikunde een 8,0 Haha! Haha! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 19:06

Marieke_ schreef:
Zo ik ben ff helemaal blij. Voor wiskunde een 9,6 en voor scheikunde een 8,0 Haha! Haha! Haha!

hahaha goed hoor OK dan! Gefeliciteerd!!