AndreaB schreef:Leuke foto's Sharo!! Ziet er goed uit![]()
Heb ik iets gemist flurk?? Gekneusde ribben?
Giteren een hoofdsuk school ellende afgesloten. Vandaag dagje vrij dus heerlijk naar de sauna geweest. Ben wer totally elaxed nuNu vrijdag assesment ter afsluiting van deze fase en dan zijn we hopelijk door naar de volgende ronde
Ja je hebt iets gemist, had zaterdag ongelukje met inladen door ww en zondag had ww een ongelukje met uitladen door mij echter hij heeft nergens last van en ik heb gekneusde ribben
Ik heb gewoon mn toets orthoaedie gehaald
((Ik ben daar echt zoooo gelukkig mee)) Terugweg zelfs weer in mn eentje kunnen opladen
Zaten 3 hoefslagen in en het midden zwaar, dus leek net of we door t himalaya gebergte reden xD In de ring ging proef 1 niet helemaal jofel, proef 2 al een heel stuk beter en hoopte ik stiekem dat het miss voldoende zou zijn, maar helaas. Proef 1 176 en proef 2 179. Ze was gelukkig wel heel braaf en fijn te rijden, dus ik ben zeker wel tevreden
Voor mn gevoel zat daar wel meer verschil in dan 3 puntjes
(met tussen de proever door nog eens herhaald en toen gewoon normaal???) en linksom stoof ze er in een flinke galop vandoor
OOK niet helemaa de bedoeling
maar dat is iets wat thuis in de training ook nog weleens gebeurd, alleen dan iets minder erg.
Gelukkig liep ze er niet kreupel op, niks warm e.d. Nu startte ze dinsdag toch ineens niet goed op, dus maar gaan wandelen. Gisteren een heeeerlijk stapritje met dr gemaakt in het zonnetje. Voordat we weg gingen leek het alsof de binnenkant van haar been al iets geslonken was en toen we terug kwamen was ook de buitenkant wat dunner
Dat been is nog half dik, maar los daarvan is ze nog steeds super mager/spierloos. En vanavond even gekeken hoe ze liep en heel dr spieren zijn weer hard, stram en stijf
x Morgen maar even bespreken om dat toch maar weer stop te zetten, want gaat niet goed zo