Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:19

AndreaB schreef:
Leuke foto's Sharo!! Ziet er goed uit :D

Heb ik iets gemist flurk?? Gekneusde ribben?

Giteren een hoofdsuk school ellende afgesloten. Vandaag dagje vrij dus heerlijk naar de sauna geweest. Ben wer totally elaxed nu :D Nu vrijdag assesment ter afsluiting van deze fase en dan zijn we hopelijk door naar de volgende ronde :D

Ja je hebt iets gemist, had zaterdag ongelukje met inladen door ww en zondag had ww een ongelukje met uitladen door mij echter hij heeft nergens last van en ik heb gekneusde ribben

AndreaB

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:36

Klem komen te zitten? Autch! Schijnt best zeer te doen gekneusde ribben

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:17

Sterkte Flurk!

Lekker Andrea dat je nu klaar bent met school!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:15

AndreaB schreef:
Klem komen te zitten? Autch! Schijnt best zeer te doen gekneusde ribben

Net in zwembad geweest en voelt momenteel wel iets beter maar ben bang dat dit langer duurt dan ik had gedacht

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:33

Heb toch maar diclofenakje ingenomen en maakt het leven nu wel dragelijker

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:37

*\o/* Ik heb gewoon mn toets orthoaedie gehaald :D :D :D *\o/*
5 weken lang alleen maar geleerd, geen leuke dingen gedaan, maar nu wel 3 toetsen voldoende afgesloten :D Echt zoooo'n lekker gevoel :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:25

AndreaB schreef:
*\o/* Ik heb gewoon mn toets orthoaedie gehaald :D :D :D *\o/*
5 weken lang alleen maar geleerd, geen leuke dingen gedaan, maar nu wel 3 toetsen voldoende afgesloten :D Echt zoooo'n lekker gevoel :D

Goed zo, van harte je hebt het verdiend

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 17:30

Potverdorie, ik wilde gaan mennen maar zag op de kalender dat er iemand les had om 14:00 uur en probeer met de koets dan niet te rijden want kan mevoorstellen da diegene die les heeft da niet fijn vind. Dus ik tijdrekken en inmiddels was het al kwart over 2 watdenkje? Inderdaad geen les dus toen ben ik gaan mennen met de pest in want anders was ik lekker al eerder klaar geweest, kleine. Troost een stalgenootje zag mijn pestbui en hielp mij even en toen ging mijn pony toch lekker lopen dus ik heb heerlijk gereden.(gement)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:40

Sorry, ik ben dat helemaal vergeten weg te halen gisteren, omdat de treinen niet reden ging ik het niet redden. Ben het helemaal vergeten van de kalender te halen.

Maar vind je manier zoals je het nu schrijft niet zo prettig. Je kan ook gewoon vragen van je stond op de kalender je was er niet. Soms komt er gewoon wát tussen thats life. Denk dat ik meer baal dat ik mijn les moest afzeggen omdat de treinen niet reden en ik daardoor den uur erover heb gedaan om thuis te komen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:58

Olympia schreef:
Sorry, ik ben dat helemaal vergeten weg te halen gisteren, omdat de treinen niet reden ging ik het niet redden. Ben het helemaal vergeten van de kalender te halen.

Maar vind je manier zoals je het nu schrijft niet zo prettig. Je kan ook gewoon vragen van je stond op de kalender je was er niet. Soms komt er gewoon wát tussen thats life. Denk dat ik meer baal dat ik mijn les moest afzeggen omdat de treinen niet reden en ik daardoor den uur erover heb gedaan om thuis te komen.

Ik wist niet dat jij het was, heb wel een korte naam gelezen en in de kantine gevraagd wie is dat
Toen werden er een aantal suggesties genoemd waarvan een aantal mogelijkheden
Bij deze is het je vergeven
Voordeel was uiteindelijk dat ik lekker gereden heb

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:04

Fijn dat je alsnog lekker hebt kunnen rijden Flurk :)

Ik heb ook weer een leuke dag gehad :) Kick was weer super te laden <3 ((Ik ben daar echt zoooo gelukkig mee)) Terugweg zelfs weer in mn eentje kunnen opladen :D :D :D
De bak waarin we konden losrijden was echt kl*te te rijden := Zaten 3 hoefslagen in en het midden zwaar, dus leek net of we door t himalaya gebergte reden xD In de ring ging proef 1 niet helemaal jofel, proef 2 al een heel stuk beter en hoopte ik stiekem dat het miss voldoende zou zijn, maar helaas. Proef 1 176 en proef 2 179. Ze was gelukkig wel heel braaf en fijn te rijden, dus ik ben zeker wel tevreden :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:07

AndreaB schreef:
Fijn dat je alsnog lekker hebt kunnen rijden Flurk :)

Ik heb ook weer een leuke dag gehad :) Kick was weer super te laden <3 ((Ik ben daar echt zoooo gelukkig mee)) Terugweg zelfs weer in mn eentje kunnen opladen :D :D :D
De bak waarin we konden losrijden was echt kl*te te rijden := Zaten 3 hoefslagen in en het midden zwaar, dus leek net of we door t himalaya gebergte reden xD In de ring ging proef 1 niet helemaal jofel, proef 2 al een heel stuk beter en hoopte ik stiekem dat het miss voldoende zou zijn, maar helaas. Proef 1 176 en proef 2 179. Ze was gelukkig wel heel braaf en fijn te rijden, dus ik ben zeker wel tevreden :)

Super dat laden goed ging, en wat een kl... Uitslag van je 2 de proef hadden ze er dan maar 178 van gemaakt, was het wel goed opgeteld dat. Doe ik altijd controleren kleine afwijking
In ieder geval ben je weer een ervaring rijker

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:04

Achja... had liever gehad dat er wat meer verschil zat tussen proef 1 en proef 2 :o Voor mn gevoel zat daar wel meer verschil in dan 3 puntjes :o We hebben iig weer wat aandachtspuntjes voor de volgende keer, dus daar gaan we aan werken :) Vooral mn aanleuning moet stiller, mn overgangen beter markeren en overgang naar galop moet echt verbeteren := Rechtsom heeft ze beide proeven een bok gegeven :o? (met tussen de proever door nog eens herhaald en toen gewoon normaal???) en linksom stoof ze er in een flinke galop vandoor 8)7 OOK niet helemaa de bedoeling :P maar dat is iets wat thuis in de training ook nog weleens gebeurd, alleen dan iets minder erg.

Conclusie: Eervaring rijker :P haha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 07:49

Hallooootjes!! :wave:

Kick heeft sinds zaterdag een dik been :( Gelukkig liep ze er niet kreupel op, niks warm e.d. Nu startte ze dinsdag toch ineens niet goed op, dus maar gaan wandelen. Gisteren een heeeerlijk stapritje met dr gemaakt in het zonnetje. Voordat we weg gingen leek het alsof de binnenkant van haar been al iets geslonken was en toen we terug kwamen was ook de buitenkant wat dunner :D Gaat gelukkig dus de goede kant op!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:58

AndreaB schreef:
Hallooootjes!! :wave:

Kick heeft sinds zaterdag een dik been :( Gelukkig liep ze er niet kreupel op, niks warm e.d. Nu startte ze dinsdag toch ineens niet goed op, dus maar gaan wandelen. Gisteren een heeeerlijk stapritje met dr gemaakt in het zonnetje. Voordat we weg gingen leek het alsof de binnenkant van haar been al iets geslonken was en toen we terug kwamen was ook de buitenkant wat dunner :D Gaat gelukkig dus de goede kant op!!

Waardeloos dat je er nog last van hebt, sterkte

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:45

Balen Andrea, veel sterkte :)

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:59

Sterkte Andrea gaat het alweer wat beter?

Mijn zadel staat te koop:

Bob Marshall

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:22

Gisteren helaas weer wat dikker, maar na stappen weer geslonken. Straks even kijken hoe het eruit ziet, maar ben bang dat we de staptherapie nog even voort moeten zetten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:34

Het wordt langzamerhand beter weer dus ik dacht tijd om een blokje te skaten of skeeleren vanaf stal
Wie gaat er mee en wanneer komt het iedereen het beste uit.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:34

Je weet dat het dit weekend weer rchting vriespunt gaat he?? :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:36

Sharon_Jims schreef:
Sterkte Andrea gaat het alweer wat beter?

Mijn zadel staat te koop:

Bob Marshall

Waarom staat hij te koop past hij niet meer of heb je een ander type nodig ivm je sport

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:06

How ow ow!! Er is iets niet goed met die knol en ik kan mn vinger er maar niet op leggen :n Dat been is nog half dik, maar los daarvan is ze nog steeds super mager/spierloos. En vanavond even gekeken hoe ze liep en heel dr spieren zijn weer hard, stram en stijf :( Weet even niet waar ik moet beginnen met zoeken :( bleghhh

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:23

oliebol! Dat is rot Andrea! Heeft ze iets verkeerds gegeten? Wortels, kuil iets anders? Sterkte!

Lida ik wil een maatje groter zodat manier er straks ook in past?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:40

AndreaB schreef:
How ow ow!! Er is iets niet goed met die knol en ik kan mn vinger er maar niet op leggen :n Dat been is nog half dik, maar los daarvan is ze nog steeds super mager/spierloos. En vanavond even gekeken hoe ze liep en heel dr spieren zijn weer hard, stram en stijf :( Weet even niet waar ik moet beginnen met zoeken :( bleghhh

O dit vind ik heel erg voor je
Ik leef met je mee en hoop dat ze snel weer op knapt
Bloedonderzoeken?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:20

Ze staat sinds vorige week weer op biks, omdat ze steeds magerder en magerder wordt. Beest ziet er echt afgrijselijk uit :xx Morgen maar even bespreken om dat toch maar weer stop te zetten, want gaat niet goed zo :n

Ga maar beginnen met een simpel mestonderzoek, heb dr volledig ontwormd, maar je weet het nooit! En dan inderdaad misschien nog even een bloedje af laten tappen, maar waar zou ik dat dan op moeten laten onderzoeken??