Ik heb ook een my best gay friend! haha geen idee of hij echt gay is maar we gaan wel met hem shoppen, taarten bakken en hij ziet altijd of je nieuwe kleren aan hebt enz. Echt een hele aardige jongen!
Tja ik weet niet, bolsward is nu dus wel bevestigd? Zijn alsnog maar 5 stallen de rest van de pinnetjes doen er niet toe... Iedereen doet best wel paniekerig...
Morgen mag mijn beugel er trouwens eindelijk uit!!!
Die variant van abortus is wel vervelend maar eigenlijk komt die elk jaar wel voor. (weet je nog dat ze vorig jaar ook veel veulens hebben verloren... kan dat prima zijn geweest... wordt alleen niet altijd getest) De neurologische variant is degene die je echt niet in de buurt wil hebben maar dat is volgens mij maar op twee stallen. Die blauwe pinnen zijn afgelaste wedstrijden... en tja als de KNHS adviseert dingen af te lassen dan gebeurt dat wel.
@Kim gefeliciteerd... dat gaat echt raar voelen... gladde tanden. O ja.. hoeveel heb jij getraind voor klasse 1 ... hoelang en hoevaak?
Weet ik maar al die geruchten eromheen.... En zoveel stallen op slot en al die paniek... Goed om te doen hoor maar ik blijf zolang het kan nog lekker buitenrijden!
Staan trouwens lang niet alle afgelaste wedstrijden op want kreeg ook mailtje dat ze van Peize ook niet doorgaan. Ik snap wel beetje de paniek... maar er komt dan ook zoveel onzin en ruis erbij... die manege, ja dat is erg dat ze nu in banden hangen enzo.. verschrikkelijk... maar dat gebeurde wel vaker... alleen nu met internet weet iedereen het meteen... en ook alle kleine snotneus zijn nu rhino..
Met buitenrijden is ook niks mis... het virus kan niet eens in de lucht zweven of overleven... dus ik ga ook gewoon naar buiten... en Anna kan gewoon langskomen zolang ze schone kleren aanheeft en niet net een snotterig paard heeft geaaid. Zou zelf alleen niet naar een manege of naar FP gaan om daar paarden te aaien of te rijden... doe ik al zelden maar nu dus gewoon niet.
Ik heb afgelopen zaterdag wel gewoon op fp gereden maar trek zowieso schone kleren aan woensdag en maak mn schoenen ook nog even schoon
Trouwens vorig jaar hadden veel merries door een ziekte hun veulentje er toch te vroeg uitgegooid op fp? Was dat toen ook rhino of was dat iets anders?
Ik denk niet dat ze getest hebben of het rhino was... maar dat is goed mogelijk... zijn vast wel andere ziektes die abortus tot gevolg hebben maar rhino is daar wel een bekende van.
Ik kleedde me altijd al om en schoenen schoonmaken voor FP... maar nu het heerst kan ik me staleigenaar echt niet verkopen (en mezelf ook niet mocht Kafka ziek worden) dat ik ergens heen ga waar veel paarden staan, waar veel verschillende mensen komen.