Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Nicaammmmm
Binnenbak is onwijs leuk Xanta heeft gewoon een ander idee qua binnenhuisarchitectuur
Ik weet niet wie het allemaal gevolgd heeft, maar mijn sollicitatie voor een andere baan is afgewezen Maar Karmagewijs zal ik hier vast weer een heleboel van leren
Nicolette gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!!
Angelique, dat is jammer, maar aan de andere kant zal het vast wel een reden hebben. Je hebt er wel weer wat van geleerd, hopelijk vind je iets wat echt bij je past! Kun je iig je zwarte kousen bij het grofvuil zetten
Marion, wat spannend dat Tence zijn APK had! Toch heel fijn om te weten dat je rustig door kan rijden met Tence zonder dat er iets mis gaat.
Esther, wat een schrik, gelukkig heeft ze een fijn baasje die haar helpt.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe binnenbak en wat noah ervan vindt! Vrijdag ben ik er pas weer, iemand foto's?:D
Cathy, die kan ik niet openen met m'n telefoon! Even geduld maar haha Angelique, wat vreemd, dat ze je dan toch op gesprek lieten komen!
taverno
Geplaatst: 28-06-12 19:04
ruitje schreef:
Ik heb op de website een sexy foto van Xantha in de binnenbak gezet
Ja,errug sexy.
Vanavond weer fijn over de baan gesjokt,het was heerlijk rustig.Alleen het op de baan gaan en er weer af gaat echt weer op de Tencie manier,dribbel,dribbel en overdwars.
Ook hier bedankt voor de felicitaties Balen Cer en inderdaad stom dat ze je uitnodigen terwijl er geen HBO op je CV staat. Binnenbak vind ik helemaal leuk geworden. Die vlinders tja...daar heb ik wat mee! En die koeienfoto... *gaat Amaye halen* en zo koeproef maken
Nou dat mag ook wel. Ik zit hier op kantoor met een heel naar piepje. Het lijkt alsof dat in mijn oren zit maar dat is niet zo Wordt je heel moe van jo
Zo...Freya en Amaye weer mooie voeten . In de herfst gaan we proberen of er bij Freya een ijzertje onder kan. Nu zou het helemaal niet houden helaas. Erg dunne zooltjes die arme schat Amaye heeft gelukkig erg mooie voeten. Daarna nog even met Amaye de binnenbak in....ze vond het allemaal gewoon....ze vond er maar eentje de moeite waard....tja....kun je klaprozen ook eten ? Elke keer als ik haar daar langs "dreef", gaf ze een gigabok...totdat ze doorhad dat dat toch echt niet de bedoeling was
Hahaha, gekke Amaye! Fijn is dat altijd he als de voetjes weer gedaan zijn!
taverno
Geplaatst: 29-06-12 19:17
Ik had met Tence eerst een paar rondjes baan gedaan en wilde daarna even de binnenbak in. Hij dacht dat hij al klaar was en wilde niet richting bak. Maar we zijn er toch gekomen met wat hulp en Tence vond het erg boeiend. (not)
Xantha
Geplaatst: 29-06-12 21:06
Grappig hoe verschillend die beestjes erop kunnen reageren he? Xantha vind andere dingen weer totaal niet eng, gekke beesten