Hahahah britt! Ik 'pak' een.fjord. Hannieee! Hahah @marlous dat is echt zo als je de dagen niet telt gaat he t zoveel sneller hah! @ella gaat het nu wat beter thuis? @kim wooow 30 km per uur is echt ziek hard!!! @ leuke foto's patriess & fijne vakantie!!!
Zoo! Bij gepraat. Ik ga morgen voor het eerst met funi (verzorgpaard) oefenen met springen of eerst maar balkjes draven enzo. Zaterdag hebben we een afscheidsbbq voor mijn vertrek naar frankrijk en die vn een paard die weg gaat. Gaan we ook spelletjes etc doen. Stalbaas heeft een parcour gemaakt met dus ook een balkje. Hahah
kim345
Geplaatst: 01-07-11 07:50
L_bonsai_L schreef:
oke, woow 30km p/u maar die galloperen zeker ook bijna de hele tijd, en jij draaft bijna alles toch?
Ja, die galopperen alles in de woestijn daar kun je uren achter elkaar galoperen en dat doen ze dus ook. Ik draaf vooral maar ben nu dus met de galkop bezig. Maar voor ons is zegmaar een rustig drafje 14 km p/u en als ze tegen de galop aanzit 16 km p/u. Maar in de bak is dat ook anders dan draaf je echt niet zo hard
Ik ga zo mijn rapport ophalen op school en dan lekker 7weken niet meer daarheen !
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-11 09:43
Dankje Altijd lekker he, als je dan zo lang niet meer heen hoeft
dan kan je de hele zomer niet rijden Suus? Dat is wel jammer met n manege.. Morgen weer lekker les met Faron, volgens mij zijn we al weer vooruit gegaan deze week
Leuk als je dan zo terug kijkt, eerst moest ik er de heletijd mee bezig zodat ze in stap nagevelijk liep, en nu geeft ze in stap de heletijd na, en in draf ook al steeds beter