Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(als de rest ook blijft staan natuurlijk
anders wordtie vanzelf wel binnen gezet
) hij heeft morgen een uurtje de tijd om op te drogen voordat jij er bent voor de rit
hihi
hihihi lirote schreef:was net op mijn mobiel dat ging niet zo goedgaat niet goed op mijn mobiel
lirote schreef:lirote schreef:was net op mijn mobiel dat ging niet zo goedgaat niet goed op mijn mobiel
ik bedoelde dat lil al zo vaak is geopereerd en dat zijn trope jaren voor zo'n dier
een jaar of 5 of 5 geleden was haar coleteraal bandje stuk ze heeft toen anderhalf jaar rust alleen stappen gehad en het ging weer goed maar nu ze ouder wordt lijkt dat ook weer op te gaan spelen
als ik haar voetjes afspuit breng ze altijd haar linker voorbeen helemaal naar voren zo van nee deze niet vind ik niet fijn
ik ga het denk ik binnekort laten scanen kijken of en weer een beschadeging in zit of zo iets dergelijks
met tes gaat het wonder boven wonder best goed ze loopt wel erg op haar buiten kant zie je heel erg aan haar voeten hoe ze groeien
vaak naar de smid en maar gewoon laten lopen hoe ze het makkelijks en zonder pijn loopt en dat gaat goed zo tot nu toe afwachten wat de tijd gaat brengen
chan succes met huizen zoeken oud beijerland is ook leuk hoor
je heb daar in ieder geval een hele mooie stal
http://www.stalmidler.nl/www.stalmidler.nl
hahaha

hahahaaha
succes met huizen kijken chantal
hahahaha
lekker van het weer genieten misschien dat ik eens tijd maak (als dat lukt om naar het strand te gaan heb ik nu wel zin in. 

hihi
hihi
haha