Haha, wel goed dat je het zoff op een rijtje zet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha, wel goed dat je het zo
Kunnen we pingen :pKirsten_D schreef:Ik zat net even te bedenken wat ik eigenlijk volgende week allemaal voor Ven wilde doen(aangezien ik eindelijk een week vrij heb..)
- Vrijdag komt de natuurgeneester weer even een keer bij Venice kijken
- Ik wil de dierenarts laten komen om te enten en der tanden na te kijken.
- De zadelmaakster moet komen, omdat het zadel ligt niet goed ligt, ik heb het gevoeld dat de singel te groot is..
- En Venice mag wel weer bekapt worden..
Kortom: Venice is aan het einde van de week er weer klaar voor(dat hoop je.)
! Annie_ schreef:Kirsten_D schreef:Ik zat net even te bedenken wat ik eigenlijk volgende week allemaal voor Ven wilde doen(aangezien ik eindelijk een week vrij heb..)
- Vrijdag komt de natuurgeneester weer even een keer bij Venice kijken
- Ik wil de dierenarts laten komen om te enten en der tanden na te kijken.
- De zadelmaakster moet komen, omdat het zadel ligt niet goed ligt, ik heb het gevoeld dat de singel te groot is..
- En Venice mag wel weer bekapt worden..
Kortom: Venice is aan het einde van de week er weer klaar voor(dat hoop je.)
Hoe laat komt de NG vrijdag ! Ik moet haar nogsteeds bellen mar aals ze vrijdag komt bespaard het me weer wat bel angst![]()
EN jas moet ook geent woorden!
)Emmaa_ schreef:Ik heb een iPhone en ik kan me geen leven zonder voorstellen

Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb een iPhone en ik kan me geen leven zonder voorstellen
Ik kan niet omgaan met ook maar iets van apple..![]()
Heb de iPhone van mijn broer uitgeprobeerd, werkt niet samen met mij..
Ik wil eigenlijk wel die nieuwe BB, maar die heeft zo'n dure abo en daar wilt mijn vader af..
(aangezien ik een bb uit het stenetijdperk heb, maar nog een hele dure abo opzit voor bb..)
Ik vond iPhone onwijs wennen aan het begin maar dat duurde echt maar een weekje, nu kan ik niet zonder leven
Klinkt heel ernstig maar er is nog geen dag geweest dat ik mijn telefoon vergat.
ME broertje heeft de 3gs en me moeder de 4g ofzo
Emmaa_ schreef:Echt niet?Ik vond iPhone onwijs wennen aan het begin maar dat duurde echt maar een weekje, nu kan ik niet zonder leven
Klinkt heel ernstig maar er is nog geen dag geweest dat ik mijn telefoon vergat.

Annie_ schreef:Ik vind hem te grootME broertje heeft de 3gs en me moeder de 4g ofzo
Maar ik hou wel echt echt van de spelletjes !
Sms vind ik op de 3 vet irritant op de 4 zijn de toetsen wat groter dus dat vind ik wat makkelijker
Ik speel inderdaad ook non-stop spelletjes
Maar ik zit ook heel veel op Twitter, dus internet enzo is wel handig
En uitzoeken waar ik les heb want door de verbouwing van die k.school is het echt een onwijs gedoe met lokaalwijzigingen
Heeerlijkk fijn galopje! Reed weer lekker in m'n uppie 
Lekker rustig gegaloppeerd kon echt lekker meebewegen 

Ze vonden 'm ontzetteennddd rustig voor een 3.5 jarige
hehehehe