Sanniiy16 schreef:ik ga weer verder tvoh kijken!!
en daarna slapen!
al vast trusten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sanniiy16 schreef:Nicole1995 schreef:Kwam vanmorgen op stal en Grardus had de buitenbak omgetoverd in 2 deelbare paddocks waar ook 1 grote van te maken is als je de witte lijnen incl.paal weghaald met stroom.Dus heerlijk warm(vergelijkbaar met de andere bak warm)gereden bijna 1.5 uur,heb er dus meteen gebruik van gemaakt.Super.
en dat mag ook niet meer..
alles word na een paar dagen alweer verpest!
nu mogen alleen de paarden van diana en de manege paarden er nog in los
Nicole1995 schreef:Ja hoor,ging vanmorgen bij de visjes kijken ja we hebben ze nu,ijzersterke volgens mevrouw van de dierenwinkel in IJmuiden.Moest Lars naar zijn vader brengen.Ga ik vanmorgen kijken (geen nood geen visje dood!!!) komt er per ongeluk water op het lampje pssssstttttt.lampje DOOD!!!ohhhhhh!!! Irritant zeg wilde net kijken hoe ze het deden na de nacht.
) en dan mag ik (als ik het goed begrijp) zonder E rijbewijs met mijn combinatie auto/trailer en paard de weg op
.LIQUITA schreef:Nog even geduld (nou ja....even???) en dan mag ik (als ik het goed begrijp) zonder E rijbewijs met mijn combinatie auto/trailer en paard de weg op
.
[VN] EU versoepelt over twee jaar de regels voor trailers
Nu maar afwachten en hopen dat ze er over 2 jaar nog net zo over denken.

Sanniiy16 schreef:Nicole1995 schreef:Kwam vanmorgen op stal en Grardus had de buitenbak omgetoverd in 2 deelbare paddocks waar ook 1 grote van te maken is als je de witte lijnen incl.paal weghaald met stroom.Dus heerlijk warm(vergelijkbaar met de andere bak warm)gereden bijna 1.5 uur,heb er dus meteen gebruik van gemaakt.Super.
en dat mag ook niet meer..
alles word na een paar dagen alweer verpest!
nu mogen alleen de paarden van diana en de manege paarden er nog in los

winnitou schreef:ja dan denk ik er ook nog even drie keer over na om het te gaan halen....
eigenlijk wil ik wel mijn E erachter hebben, heb het vroeger niet bij het pakkie boter gekregen, jammer was na de datum dat je het wel kado kreeg bij je B rijbewijs.
Heb toen wel mijn motor rijbewijs gehaald maar daar kan ook geen paard bij achter op of een caravan achter.

xan schreef:Ja hoor, dat blijf ik ook gewoon doen???? ik weet van niets, en als ik No ff los wil laten en die bak is vrij, denk ik toch
echt dat ik dat ga doen hoor. Ik blijf er uiteraard wel even bij staan.
Gewoon even een kwartiertje los in die bak, dat is genoeg. Anders staat hij zich
toch maar te vervelen.
. Ik hoorde dat er ook al gelongeerd wordt in de nieuwe bak...en dat was eigenlijk ook verboden!
Wij gaan de nacht van dinsdag op woensdag weg, dus als ze de katten woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag willen doen...
Ik ga maandag even met Wesley mee naar school, dan kan ik met Linda wat afspreken om te laten zien waar alles ligt (en natuurlijk een sleutel geven)!