leuke fotos leen ging ook wel redelijk maandag ondanks een beetje protest tussendoor maar ik zei toch dat het mooie was als je voor je uit keek "voor de fotos" hahah heb je precies fotos waar je bijna allemaal naar beneden kijkt
@melis: ja had dit al eens gedaan maar toen met veel meer kantelen zeg maar.. nu zijn het er 3 en toen waren het er 5 ofzo dus dat vond ik wel leuker dat dit..
gister dankzij lieve danits ff lekker vanaf 8 uur op me bed gelegen.. krijg weer last van me rug verdorie dus moet weer naar de fysio
leentje13
Geplaatst: 09-09-10 16:09
Ben wel blij met de foto's! Zie ik mezelf ook eens op mijn paard zitten Maar ik ben altijd geld aan het zoeken he, kijken of ik misschien daardoor rijk wordt Ga er op letten
Melis: Misschien ga ik hem wel starten, maar dat weet ik nog niet zeker hoor
0Whisper0
Geplaatst: 09-09-10 16:22
Dames, dit moeten jullie zien Mijn nieuwe aanwinst.... Cero :d
Tis de linker en hij mag volgende week mee naar huis
uhh... ja goed dinsdag is john er wel weer afgedonderd... hij dacht wel op te kunnen stappen zonder eerst te longeren... Dat ging ook wel, maar de 2e lange zijde bedacht cliche dat het niet meer kon, en gaftie een rodeoshow Daarna istie er weer op gegaan en wastie gwn braaf... Als t goed is gaatie er over een half uurtje weer op, dus dan weet ik weer meer:P
Ik heb helemaal geen zin in Kerst en al die andere k.utfeestdagen
Steef zijn opa is vanochtend overleden.. Hij had kanker, en twee weken geleden werd hij ontslagen uit het ziekenhuis met de mededeling dat hij naar een verpleeghuis moest.. Dat wilden we niet en hij ook niet, dus werd besloten hem hier in huis te nemen.. Sinds vorige week had hij veel pijn, en begin deze week is besloten hem morfine te gaan toedienen. Dor de morfine was hij er al niet meer helemaal bij, maar had gelukkig ook iets minder pijn. Vanmorgen is hij vredig heengegaan en hij heeft nu gelukkig geen pijn meer... Steef is al de hele morgen aan het huilen, ik ook. Het was zo'n lieve man. Ik ben blij dat ik hem heb mogen kennen.
Maar het is zo bizar, in maart overleed mijn oma, in juni overleed de man van mijn andere oma, in juli overleed Steef z'n oma (vaders kant), en nu zijn opa (moeders kant).. Dat zijn er 4 in een half jaar.. Beetje te veel nu..