Puck is GEWELDIG!!! Met de dagtocht het in groepjes crossen zat ik in een groepje met Cindy, die zat op Rivella (waarom weet ik niet meer....) en ik hield serieus Rivella bij!!!! Oke ze liep wel een stukje voor me maar de afstand werd niet groter! Damn was nog nooit zo snel gegaan!
Owhjah Maar je moest Puck wel altijd eerder uit het land halen anders kreeg je dr echt niet gevangen dus ik elke keer samen met het meisje op Jazz al eerder het land in....soms rende ze dan alsnog weg, maar als je dan op je knieën ging zitten kwam ze naar je toe
En wat ook heel fijn aan dr was, is dat ze op stijle bergjes naar beneden heel langzaam ging...ik moest elke keer WACHT FF naar voren roepen!
He dorie, ik krijg niet al me spullen mee.....al me boeken voor me herkansingen passen niet meer, die zijn te dik...nu moet ik maandag wel weer langs me kamer....stom!
SsSimonee
Geplaatst: 23-06-10 22:58
Britt_Sisi schreef:
jonkie
Is dat niet dit veulen??? vooral die vlek op de schouder.... dat is het veulen van gabana 3 jaar terug
volgend mij is hem niet... twijfels... die van britts foto heeft geen kol volgenss mij
Nee dat is niet dezelfde, hij heeft meer wit en idd die kol niet. Ik vind hem wel een leuk koppie hebben! Ik hoop dat die week 1 beleerd wordt, Linda houdt van jonge paardjes
ik heb vanavond me diploma-uitreiking, maar ik weet echt me god neit wat ik aan moet xD tis binnen, dus t zal we lheel warm zijn...
Heb nou n zwart jurkje met bloemen aan, maar zit te twijfelen of ik niet toch gewoon me best nette spijkerbroek met gewoon een zwart shirtje aan zal doen... xD
Ik zou ook gewoon voor het jurkje gaan! Tis toch gewoon een feest Ik weet niet meer wat ik op de uitreiking aan had dus aan mij heb je niet zo veel maar dat wist je natuurlijk al
JustSmile
Geplaatst: 24-06-10 12:12
_Linn_ schreef:
Hihi hij was heeeuuss niet bang voor me...
Deze staat niet op de site van Iris...die is denk niet meer beleerd dus?
Deze staat bij foto's van de meivakantie, met zadel enzo dus denk dat ie toen beleerd is