_sandra schreef:je hebt een mooi onder schrift nicole!!!
Ik dacht bij de jouwe heeee!! een echte ouderwetse LEUK!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Heb hier een heel vrolijk kind, die jullie wil bedanken voor de voetbalplaatjes. Hij is druk bezig met de plaatjes verder in te plakken (mama had al een deel gedaan) en er zaten er in de brievenbus nog meer.
Lekker zo de woensdag middag te beginnen
Leuk he,Lars was ook blij met zijn plaatjes,die ging ook meteen plakken.Winnitou de andere heb ik vanmiddag op de post gedaan.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb een frontriem besteld van Hematiet edelsteen en verzilverde kralen,niet duur 15.00.Ze heeft ze in verschillende vormen.Ben benieuwd![]()
Deze heb ik uitgekozen.
mooi![]()

_sandra schreef:was vanmiddag op stal, maar niemand gezien voor de plaatjes. ik ben er vrijdag ochtend weer, dus dan doe ik de uitwisseling hahahahahhahaa!

xan schreef:Ik meld ook maar even dat No flink verkouden is.![]()
Dus niet schrikken met z'n allen als hij hoest.
De DA heeft er vandaag naar gekeken, en zijn longen zijn schoon.
Hij heeft waarschijnlijk gewoon een koudje, maar het is wel vervelend met rijden (zonder zadel) dus dat doe ik nu maar even niet meer.
Als medicijn moet ik hem nu gewone hoestsiroop geven. Daro hoestsiroop krijgt hij nu, en hij vindt het nog lekker ook![]()
Gelukkig hebben wij "zuster Inge" op stal en die geeft hem morgenochtend zijn medicijn![]()
Hij gaat zowiezo hoesten bij inspanning, dus ook na een paar meter in draf aan de hand, dus maar weer ff rust !!!
Afijn kan die plek ook goed helen. Daar heeft de DA ook nog naar gekeken, en ze vond het er mooi uitzien.
Een beetje wildvlees groei, maar dat was niet zo erg.
xan schreef:Het is rustig vanavond.
Ik ga even googlen op verkoudheid paard, en iets met groene erwten ??????????
Dat schijnt een middeltje te zijn van Opa Veldt.
Weet iemand van jullie dat misschien ??? Grardus wist het zelf niet meer helemaal.
winnitou schreef:xan schreef:spliterwten...........SNERT met Hema rookworst,Het is rustig vanavond.
Weet iemand van jullie dat misschien ??? Grardus wist het zelf niet meer helemaal.
xan schreef:Het is rustig vanavond.
ATE schreef:winnitou schreef:
spliterwten...........SNERT met Hema rookworst,
whaaaaaaaaaaaaaaa nou dan wil ik ook een bakkie

winnitou schreef:xan schreef:spliterwten...........SNERT met Hema rookworst,Het is rustig vanavond.
ATE schreef:whaaaaaaaaaaaaaaa nou dan wil ik ook een bakkie
xan schreef:winnitou schreef:spliterwten...........SNERT met Hema rookworst,ATE schreef:whaaaaaaaaaaaaaaa nou dan wil ik ook een bakkie
Tja, dan zit er niets anders op dan een Koek en Zopie bij mij voor de stal
xan schreef:Tja, dan zit er niets anders op dan een Koek en Zopie bij mij voor de stal
winnitou schreef:is ook wel lekker maar helpt niet tegen de verkoudheid, wel tegen de kou. Je zult naast de chocomelk en koek ook snert moeten serveren