Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja hoor, ik krijg van alle kanten paarden aangeboden, erg lief. Ik had Jo ook net nog aan de telefoon en mag ook op Ate. Ik neem i.i.g. m'n rijkleding mee en we zien daar wel hoe het loopt.Hier weer de "echte" Meelen whahaha.
Jammer dat je nu zonder Liquita met gaan. Maar wel fijn dat je nu weet waar het vandaan komt. Komt vast wel weer helemaal in orde met haar.
Je mag vast wel een rondje op iemand anders zijn of haar paard.
Ook mazzel dat je auto voor het week-end klaar is, dat scheelt weer i.i.g.

winnitou schreef:ik heb er weer een bezigheid bij. De WII is aangesloten en moet natuurlijk uitprobeerd worden.
Sta ik daar een partij ballen over het net te meppen. Mijn backhand is niet meer zo goed. Maar moet nog goed in de gaten krijgen hoe ik de controller vast moet houden om de ballen de goeie kant op te krijgen.
Bowlen gaat ook goed.
Alleen is het bij sommige spellen nog niet duidelijke wat je precies moet doen.
Met het vissen hebben we wel steeds beet maar krijgen ze niet boven water. Leuk hoor vissen in je woonkamer. Rowan en ik hebben dubbel gelegen met het stierrijden. gingen alle kanten op behalve goede