hihi wij gebeld naar zo een handelsstal, hebben ze een heeel leuk paard (zegt die vrouw) alleen komt die pas over een maand terug omdat ze hem hebben uitgeleend aan de bereden politie, dan heb je pas een BOMPROOF paard hahah
haha ja dan kunnen we tenminste zeker weten een relaxede buitenrit maken! haha ze hadden hem getest op vuurwerk en alles dus wel cool! kan ik net als bij jumping door vuur heenspringen haha en me zadel onder me vandaan trekken!! haha
annika is prima! ik stuur iedereen zo een berichtje.
owww net terug van de kaakchirurg. was echt niet leuk. eerst wilde de verdoving niet werken. toen nog meer prikjes. uiteindelijk goed verdoofd. maar toen bleek de verstandskies in mn onderkaak 3 wortels te hebben ipv 2. en de bovenkant brak af. wist niet dat mn mond zo ver open kon. uiteindelijk is ie er in 3 stukjes uitgekomen... ben echt bang dat die zo uitverdoofd raakt... ben wel blij dat ik er nu vanaf ben!
okeej volgens mij heb ik dan van iedereen wat gehoord. ik zal ze zo direct wel bestellen, willen jullie dan wel deze week het geld overmaken/aan me geven/in mn kast leggen?