Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:12

Tja, verschilt per paard. Kelly moest je ook lekker voorwaarts rijden, laat maar hard gaan, dan kon je gaan rijden en opvangen en kon je ook rustiger aan doen, maar ik ken Komiek verder niet. Er zijn ook paarden waarbij je idd beter kan gaan stappen. Maar dat ligt ook beetje aan paard. Ik heb altijd geleerd voorwaarts alles op te lossen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:15

In galop ging het nog wel het beste.... Wel erg hard maar ik ging in iedergeval in de goede stelling door de bochten.... Ook zakte ze met dr hoofd en voelde ik dat ze dr rug beter ging gebruiken (voor heel even dan Tong uitsteken).

Ze heeft bij de vorige eigenaren m dressuur gelopen, dus ze moet het wel kunnen lijkt mij Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:20

Net als dat Aad zegt dat Lando Z is geweest, ze kunnen het wel, maar wordt er waarschijnlijk niet uitgehaald. En jij moet het idd ook kunnen. Kan de eigenaar van Komiek je niet helpen?
Als ze het in galop doet zou ik d'r gewoon laten en vandaar uit proberen of je met die stelling en als ze zo netjes loopt terug kan naar de draf.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:32

De eigenaar van Komiek wil al sinds ze dr heeft priveles Tong uitsteken, maar dr komt nooit van.... Zelf rijd ze nu alleen maar buiten... Ik en Eline zijn de enige die echt hebben geprobeerd goed dresuurmatig te rijden.... Bij Eline ging het toen wel redelijk goed al was dat ook een gevecht... En tja ik ben nog niet op het niveau van Eline Tong uitsteken.

Maar goed volgende keer gaat ik me andere laarzen aantrekken (bleef met me thermolaarzen onder het zadelblad hangen... Heel irritant...). En dan gaat ik het gewoon weer proberen Lachen. Nu ken ik dr moeilijk kant Haha!.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:34

Misschien moet ik Jaap maar eens gaan vragen... Die gaat toch al bij iedereen ongevraagd commentaar leveren en tips geven dus mag ie het bij mij wel gevraagd doen Haha!.
Hij rijd ook heeeeel goed Lachen, rijd zelf op een tuiger maar dat zou je niet zeggen als ie met hem aan het werk is... Dat is echt zoooo wowwww Haha!. Mja rijd ook alweer M-dressuur (als het niet al hoger is, want hij is weer veel aan het wedstrijd rijden... Had vandaag ook weer een winstpunt)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:39

En Eline, kan die je niet wat tips geven? en je kan het altijd proberen bij Jaap.
Ik heb met Mazzel ook wel eens tips gehad van mijn mederuiters als hij weer eens strontvervelend was Bloos

Thermolaarzen zijn ondingen ja om mee te rijden, ik heb het ook al gehad, bij mij zakken ze af en dan blijven ze onder het zweetblad hangen, ik houd ze wel voor op de kar.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 22:42

Ik heb ultraveel tips gehad, maar die liepen zo uiteen dat ik uiteindelijk niet meer wist wat nu wel en wat nu niet. Wel altijd fijn is als ze tijdens de gallop roepen dat ik verkeerd zit. Met die manen bos zie ik het niet en voelen probeer ik, maar lukt niet altijd Knipoog

En Es, gewoon oefenen en proberen. Je komt er van zelf Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:43

misschien dat eline wel is een keer kan helpen ja... of jaap Lachen. Jammer dat ik geen lessen met dr kan nemen... Dat zou wel fijn zijn, maar ja zo vaak rij ik dr natuurlijk niet....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:44

hihihihi de bos manen even invlechten voordat je gaat rijden Tong uitsteken, dan zie je weer wat Knipoog.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 22:47

even Nagelbijten / Gniffelen

ja, ik zou wel eens een paar vlechten kunnen maken... Ach, zucht, tja... Vooruit, als ik stiekjes heb Vork

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:55

er zit er nog 1 in mijn jaszak, die krijgt hij morgen weer in als hij voor de kar gaat.
Omdat hij zo'n mega bos manen heeft en kleine oortjes, even hoofdstel vastvlechten, ik ben niet blij als hij het hoofdstel verliest.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:12

hahahaha daar zou ik ook niet blij van worden Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 00:44

Wel een handige manier op je hoofdstel vast te zetten Knipoog

En Es, juist rechts aannemen als ze haar hoofd die kant op gooit en proberen haar naar je linkerteugel te rijden. Veel voltes linksom maken! En als ze in galop aan wil springen opvangen met je buitenteugel (tempoteugel Slim )

Zo dit klinkt echt niet als mij Schijnheilig Maar misschien heb je er wat aan...

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:03

Nou zo te lezen zijn er allemaal winstpunten behaald en goede resultaten, gefeliciteerd! Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:54

jaja dr zijn zeker goede resultaten gehaald Haha!. Ik ben zo blij met mn winstpunt Lachen. Volgende keer weer eentje en dan mag ik weer een proefje hoger Tong uitsteken.

Moet alleen wel een prijzenkast gaan aanschaffen volgens mij Tong uitsteken. (okeeej ik gaat weer overdrijven.... dr staan pas twee bekers....)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:58

Ging net me cavia in bad doen.... Daar was ie toch niet blij mee... Het arme beestje Tong uitsteken. Dan issie boos op mij (omdat ik m in bad doe), maar ook zo bang dat ie bij mij komt vluchten...
Mja hij moet toch echt in bad... Dat heb je nu eenmaal met die mannetjes die gaan stinken.... Mijn vorige cavia hoefde nooit in bad, maar dat was ook een vrouwtje (alleen die vond water weer leuk... Ging ze expres onder de kraan door lopen).

Daarna ging ik ook nog een poging doen om zijn nagels te knippen, maar dat vindt ie helemaal niet leuk... Volgens mij is ie de komende tijd niet meer lief voor mij Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:26

Bijna 3 toch Es, je krijgt de wisselbeker ook nog? (Maar dat zal nog wel maanden duren Nagelbijten / Gniffelen)

Ik wilde mijn ratten ook nog eens wassen, maar ik heb nog steeds geen goede greep om die beestjes niet fijn te knijpen maar ook niet los te laten Nagelbijten / Gniffelen

En jet, waar was jij nou met je spandoeken? Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:34

Ja ik durfde niet meer te komen omdat ik de spandoeken kwijt was Knipoog

Heerlijk weer om naar de paarden te gaan vandaag Haha! Gaan jullie nog wat doen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:38

Slim van je Ja

Niet echt een bijzondere dag vandaag voor mij, maar wel redelijk wat dingen te doen, ratten schoon, honden en moet nog huiswerk maken voor mogen Schijnheilig Vooral de ratten zijn weer een tijdrovend klusje!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:42

Ik helaas niet Tong uitsteken, zo meteen even de badkamer schoonpoetsen... (dat was de voorwaarde om daar de cavia te wassen Tong uitsteken).

Maar het is idd heerlijk weer om naar de paarden te gaan Tong uitsteken. Maar ja vandaag hoef ik niet Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:51

Ik ook niet! Morgen weer Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:54

Ik moet ook morgen weer Tong uitsteken, maar dan hoef ik alleen maar de stal uit te mesten....

dinsdag weer wandelen of longeren.... dat moet ik nog ff aankijken... ligt dr aan hoe het met atje gaat...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:59

Ik ga eens even kijken of ik die geweldige foto's van Fen en Jack nog op de comp kan zetten en die van jou en het flesje drinken Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:35

owwwww ja die hele mooie foto Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:36

ik zal die van jullie dr ook zo nog ff op zetten Tong uitsteken, heb eindelijk imageshack eindelijk ontdekt Tong uitsteken.