Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:heb ik internet aan gevraagt bij hetnet eerst netjes een mail dat prima is nu een brief gehad dat niet kan op nieuwe adres zal straks denk ik tijdje zonder internet zitten balen dus

winnitou schreef:Ik heb een was/droog/tijd probleem met mijn paardrijkleding.
Ik rij nu ook bij de Blijde Ruiters. Dat ik voor de beide maneges (mijn kleding gescheiden houdt (of althans niet van de ene manege naar de andere ga in dezefde kleding) is te doen. Maar nu komt er vanaf vrijdag een nieuw jongetje bij Rowan in de klas die behoorlijk allergisch is voor o.a. paarden. Je begrijpt het waarschijnlijk al. Ik kan dus ook niet naar school (in de klas) met kleding die ik al eens naar de manege heb aangehad (heb het dus ook over mijn jas).
Dat wordt dus iedere keer na het rijden kleding wassen. De optie om me na dat ik Rowan naar school heb gebracht naar huis ga om me om te kleden is ook niet zo'n optimale optie aangezien me door mijn heup al niet zo snel kan omkleden en de tijd ook doorgaat aangezien ik om 11.45 uur ook weer bij school moet staan.
De wasmachine doet de was natuurlijk wel en ik heb ook wel een voorraadje broeken, maar niet zo heel veel jassen. En zeker het drogen gaat meestal wel wat tijd in zitten (vooral met de Jophurbroeken)
meelen schreef:winnitou schreef:Ik heb een was/droog/tijd probleem met mijn paardrijkleding.
Ik rij nu ook bij de Blijde Ruiters. Dat ik voor de beide maneges (mijn kleding gescheiden houdt (of althans niet van de ene manege naar de andere ga in dezefde kleding) is te doen. Maar nu komt er vanaf vrijdag een nieuw jongetje bij Rowan in de klas die behoorlijk allergisch is voor o.a. paarden. Je begrijpt het waarschijnlijk al. Ik kan dus ook niet naar school (in de klas) met kleding die ik al eens naar de manege heb aangehad (heb het dus ook over mijn jas).
Dat wordt dus iedere keer na het rijden kleding wassen. De optie om me na dat ik Rowan naar school heb gebracht naar huis ga om me om te kleden is ook niet zo'n optimale optie aangezien me door mijn heup al niet zo snel kan omkleden en de tijd ook doorgaat aangezien ik om 11.45 uur ook weer bij school moet staan.
De wasmachine doet de was natuurlijk wel en ik heb ook wel een voorraadje broeken, maar niet zo heel veel jassen. En zeker het drogen gaat meestal wel wat tijd in zitten (vooral met de Jophurbroeken)
Sjeempie, wat een gehannes voor je.
meelen schreef:@ATE voor wie is dat zalfje nou? In je eerste mailtje bedank je namelijk namens ATE, en vanochtend was het opeens voor Nimf.

ATE schreef:meelen schreef:@ATE voor wie is dat zalfje nou? In je eerste mailtje bedank je namelijk namens ATE, en vanochtend was het opeens voor Nimf.
het is voor ons samen nimf heeft het zelfde vandaar dat diana er ook om vroeg die heeft een mail naar die dokter gestuurd maar geen andwoord gehad

xan schreef:@ Winnitou, kun je niet een schone jas (in een tas) meenemen, zodat je die aanhebt op school ? Waarschijnlijk zullen jullie als ouders dan ook niet meer in de klas/gang mogen komen als dat kind zo allergisch is voor van alles. Dus als jullie kinderen dan buiten worden gebracht, en jullie als ouders daar staan te wachten kun je toch wel in een schone jas komen ????
Is dat kind ook allergisch voor honden/katten(haren) ????
xan schreef:Ik hoorde gister dat Diana, Olita (van Demi) heeft gekocht.
En dat Milton weer een manege paard is geworden.

winnitou schreef:xan schreef:Ik hoorde gister dat Diana, Olita (van Demi) heeft gekocht.
Zal marianne blij zijn dat Olita op de manege blijft, of wordt het geen manegepaard
) xan schreef:Maar moet de school en de ouders daar dan ook niet een andere rol in spelen. Bijv. dat kindje een kwartiertje later brengen als alle andere ouders weg zijn. Want ik vind dat je nogal wat vraagt van heel veel ouders. Het is goed hoor dat je je kind zo normaal mogelijk wilt mee laten doen, maar daar moet je als ouders toch ook een aantal aanpassingen op vinden. Dus als alle ouders (die honden/katten/paarden hebben) de klas uit zijn, dan komt hij. Is toch niet zo'n grote aanpassing zou ik denken. Je kan het toch niet helemaal voorblijven. (Helaas)
xan schreef:Ik hoorde gister dat Diana, Olita (van Demi) heeft gekocht.
winnitou schreef:Zal marianne blij zijn dat Olita op de manege blijft, of wordt het geen manegepaard
xan schreef:Ja ik begreep dat de manege Milton heeft teruggekocht.
(Maar dat schreef ik toch: "weer een manege paard wordt")

xan schreef:hahahaha, ja blond hè.
Maar kun jij je Olita als manegepaard voorstellen. nee toch.
En ik verwisselde marianne even met monique die milton reed