fallenangel3 schreef:Heb even gekeken.. Aglona is van de lijst afgehaald.. Kirs moet op Rox en Joyce op Dunja (das best balen als je eerst op agloontje mocht).
Oke! Beter voor Kirsten!
Vind ze wel leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Heb even gekeken.. Aglona is van de lijst afgehaald.. Kirs moet op Rox en Joyce op Dunja (das best balen als je eerst op agloontje mocht).
Vind ze wel leuk!
Emmaa_ schreef:Mensen, ik smeer hem hier, ik ga naar beneden een film kijken en nog 1 x duits doornemen. Echt meergronden logica, ik heb een duits toets van een frans leraar met een marrokaanse achtergrond, en die toets moet hij geven aan nederlandse kinderen
Citaat:Dan zijn er veel goeie paarden kreupel...
Balen!
!fallenangel3 schreef:@ Mel had ik al verteld dat ik je neef vorige week weer eens gezien had... en heb je het nieuws al gehoord?

Annie_ schreef:Hellow people
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:Het ging vet goed! Mijn uitje naar de PABO! Ben best trots op mezelfBen heel dapper geweest!
Én ik kwam Samantha ook nog tegen!
hahaha
Je keek echt heel beteuterd... was Jeroen niet lief voor jullie? Maar wat heb je allemaal gedaan?
Om er echt achter te komen of dit iets is moet je eigenlijk een keertje ergens een dagje of paar dagen meedraaien. Pabo vind ik niet vergelijkbaar met echt praktijkervaring.
en toen liep ik langs jou, maar ik toch niet zo betreurd?!
Was niet m'n bedoeling hoor
Oohja, die rekentest doen (MOEILIJK! Heb jij dat gehaald?
) Daarna hadden we even een korte pauze om wat te drinken. En toen heeft Nikki, die student die met ons mee liep, ons een rondleiding gegeven. En daarna hebben we nog techniek gedaan, en hebben we tompoezen gemaakt!

Annie_ schreef:Maar als de buschauffeur niet zo dom was hadden we al 5 uur terug kunnen zijn
Annie_ schreef:Die man had de woorden omrijden en verkeerdrijden uitgevonden
(
of Mike
)