RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 12:49

Nee die was "na jouw tijd" (hihi wat klinkt dat oud :P ). Ik heb hem voor het eerst gezien toen ik met Tamara in februari ofzo ging rijden, maar ik had hem ook nog niet eerder gezien :) .

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:29

Ik reageer wel even hier, aangezien ik geen rijtechnisch commentaar voor je heb en anders is mijn post zo weg, hihi. Wat een leuk paard zeg en jullie zijn zeker vooruit gegaan in die anderhalf jaar! Het ziet er vriendelijk uit :) . Ik heb dus geen tips voor je, ik vond en vind altijd al dat je supernetjes rijdt :D .

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:37

Hihi, ik word haast verlegen van al je complimenten Eef! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:43

Hihi :D . Zo te lezen ben ik niet de enige die het netjes vindt :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:46

Houd op, houd op! Ik heb op het moment een gezicht met ongeveer deze kleur :( en deze uitdrukking :D. As I said before: ik word er verlegen van :P

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:50

Ghehe ik ga al weg :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:50

Braafzo! :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:14

Whoeeeh, volgende week paardje hobbelen bij Ini met Tamara!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:32

Jij streept nu zeker de dagen af op de kalender? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:28

O:)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:34

Half 10! Weet alleen niet meer of we dan al moeten rijden of dat we er dan pas hoeven te zijn. Dus we gaan voor de zekerheid maar om tien voor 9 weg. :P Heb er zin in! En oe, we moesten op de dag zelf maar kijken op wie we gingen rijden... dat gaat lastig worden. Want Injoy is met vrijrijden ook super leuk.. laat het wel afhangen van wie het verstandigst is met het oog op de wedstrijdjes van die dag. Want als Injoy of Kanjer al heel vaak moet lopen is het misschien handiger een ander te kiezen. We zullen zien! ^^ En wedstrijdje helpen is altijd wel leuk, zeker als het mooi weer is. :) Alleen nadeel is misschien wel dat er misschien geen tijd is om te vragen of ik weer kan komen rijden. Maar dat zien we dan wel weer. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:02

Hihi. Goed excuus om gauw weer terug te komen! :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 23:42

Hahaha ja dat is waar. :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:46

Mara en Eef, wanneer gaan/gingen jullie nou rijden? Morgen?
We eisen een uitgebreid verslag en foto's! :D :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:35

Morgen ja en uh.. foto's... de fotograaf die mee zou gaan kan niet en aangezien er ook wedstrijdje is hebben we wss weinig tijd tot foto's maken. Maar wie weet komen er nog een boel paardenfoto's aangezien morgen DE dag is dat ik ga vragen of er nog een plekje vrij is op de zaterdagochtend. ^^

Heb er zin in! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 19:30

Au. Spierpijn :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 22:11

loveshadow schreef:
Au. Spierpijn :D

:D :D :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:35

Maar het was leuk leuk leuk! Gisteren was ik even niet in staat om meer te typen want ik was een beetje moe, hihi. 's Ochtends gingen Tamara et moi dus een uurtje rijden. Tamara koos Kanjer, ik ging op Islottie en dat was weer genieten! Lekker buiten in het zonnetje gereden en zowel Kanjer als Islottie gedroegen zich voorbeeldig. Hoewel het huisje natuurlijk nog steeds grote tanden heeft in de ogen van Kanjer, maar hij heeft geen sprintjes getrokken of gebokt of wat dan ook.
Verder hebben Mara en ik lekker de hele dag op stal geholpen. Er was een wedstrijdje, dus genoeg te doen! Verder hebben we knuffelbeer Vigilant en de knappe Captain gepoetst tot ze nog meer glommen dan ze al deden, aangezien er kopers zouden komen. Ook Livius heeft een flinke poetsbeurt gekregen en dat vond 'ie heerlijk, hihi. Gek lief paard.
Tamara en ik wilden heel graag Captain onder het zadel zien lopen, maar rond 17.45 uur zijn we toch maar naar huis gegaan. Wel hebben we nog gezien hoe Inge Vigilant voorreed, wauw wat kan die mooi lopen :j . De koper zag hem helemaal zitten, dus wie weet gaat Vigilant naar haar. Hoe het Captain is vergaan weten we dus niet. Maar wat is dat een prachtpaard geworden, zeg. En hij is hartstikke lief en rustig op stal. Hij deed me erg denken aan Pretty Lass :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:07

Oké, eindelijk de mogelijkheid om achter de computer te kruipen en mijn verhaal te typen. (En bereid je voor op een verhaal :P )

Donderdag gingen we dus rijden, ini noemde een rijtje paarden op en tja, Kanjer zat er tussen dus heb ik hem gekozen. ^^ Ook al was ik een beetje huiverig voor Kanjer buiten maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Afgezien van het huisje dan maar ach, dat weet ik nu eenmaal en als die in de rest van de bak niet loopt te klooien vind ik het goed. Rijden ging lekker, galop lekker relax, geen getrek aan de teugels etc. ^^ Daarna wel spierpijn, vooral in me liezen. :P Rest van de dag geholpen met wedstrijdje en Vigilant en Captain klaarmaken. Echt, als ik het geld had had k Captain gekocht. Wat een prachtpaard! En echte en super karakter, super lief en braaf, oké hoeven uit krabben ging moeizaam tot niet want op 3 benen staan is toch best lastig. :P Jammer genoeg niet onder zadel gezien want om kwart voor 6 vonden we het eigenlijk wel best. Het goeie nieuws is/was; ik kan weer rijden! Er was wel plek, er kon wat geschoven worden etc. en het kwam helemaal goed. Er waren alleen niet echt duidelijke afspraken gemaakt dus ik zou nog bellen. De volgende dag echt spierpijn, als je eenmaal bezig was viel het wel mee maar even film kijken en dan naar de wc. auw!

Toch mistte ik de paardjes al en ik besloot zaterdag gewoon weer te gaan. Leren kan ik in groningen ook wel doen, naar de manege gaan niet. :P Dus zaterdagochtend om 9 uur was ik weer paraat. Wat stallen uitgemest en Injoy klaar gemaakt voor iemand en toen riep ini opeens. Of ik vandaag al niet wilde rijden aangezien er 2 mensen niet waren. (Echt Wieteke, je hebt wat gemist, je had anders op Vigilant gemogen! Wel de laatste keer want hij is nu als het goed is verkocht, Cynthia moest erop en toen zei Inge dat het de laatste keer zou zijn.) Maar ik mocht op Partyman! Donderdag had Noraly erop gereden en hij liep braaf zijn rondjes dus ik had er vertrouwen in. Ik moest hem van iemand overnemen en ikvroeg of die braaf was en dat die donderdag zo braaf liep. "Nou, hij heeft vorige week anders nog iemand eraf gegooid." *slik*. Met wat moeite erop gekomen en omg, mijn kont! Ik had echt behoefte aan een kussentje. :P Nou oké, op een gegeven moment ging het wel weer, maar toen struikelde die een beetje en toen kwam al het gewicht op me liezen te staan en schoot het vast. AUW! :+ Was ook al snel buiten adem, want PM had de vaart erin en ik had geen conditie. :P Toen gingen we galopperen, nou ik was gewoon van plan om mee te doen maar wss niet al te lang aangezien mijn conditie gewoon flut is. Eerst ging de 1e groep galopperen maar PM had jeuk, dus hij ging jeuken en toen opeens zat mijn rechterteugel om zijn neus en zodra ik trok werd zijn neusgat dicht geduwt. Hij werd een beetje panisch en ik dacht, o nee! Daar gaan we. Dus ik heel voorzichtig "Inge, inge.. help. " :P Dus Inge heel voorzichtig aan komen lopen en de teugel goed gedaan. Pieww... ook weer overleefd. :P Toen een paar rondjes gegaloppeerd, ging best goed. :) Was weer super leuk, hij liep niet super netjes maar ik begin hem langzaam door te krijgen, want op de slangevolte was die zo fijn! Hij nam echt iedere keer stelling en ook met wijken etc. Maar ik was merendeel van de tijd bezig mijn liezen en kont te ontzien (heb ook niet doorgezeten, wel geprobeerd maar dat ging echt niet :P ) Heb nog steeds spierpijn, me liezen en kont moeten echt bijkomen maar ach, pas over 2 weekjes hoef ik weer. (En ik heb er nu al super veel zin in! :D )

Uhm.. even de 'nieuwtjes' op een rijtje voor de geintresseerden. :P

* Vigilant is verkocht, Captain weet ik niet
* Veulen van Widuna lag achterstevoren en heeft het dus niet overleefd ;(
* Fotty is met pensioen :Y) Geen veulentjes meer voor haar, weet niet of ze nu manegelessen mee gaat lopen, momenteel niet want ze is echt zo kreupel als ik weet niet wat :P
*Classic, Cheerfull en Chariot (Prophet look-a-like) zijn ook al onder zadel, of naja, ze zijn pas op hun 4e beetje uit gegroeid en staan meeste tijd gewoon in de wei maar die zijn gewoon al onder zadel! Wist je nog eef toen we gingen kijken bij die 'veulentjes'. :P
* Urchin mag weer gaan opbouwen! Gister reed Hanna erop, echt wat een prachtpaard! Hij zweeft zo mooi en draagt zichzelf zo mooi, echt super paardje!
* Inge (Melina) en Marjolijn (Anthony) hebben vandaag wedstrijd, ben benieuwd. ^^

En uhm, dat waren de nieuwtjes volgens mij weer. :P Vond het echt heerlijk weer op de manege zijn, gewoon lekker uitwaaien en aan het werk, niet denken aan je studie of andere dingen. Gewoon lekker paardjes poetsen, kroelen met Captain ( <3 ) en wachten op de komende veulentjes. Worden er niet zoveel dit jaar, alleen Widuna (die is helaas 'mislukt') Zelina, Wuzelma en On Time dit jaar. Maar veulentjes zijn altijd leuk. :D En ik heb zin in over 2 weken. :D En misschien maar eens gaan kijken naar een nieuwe rijbroek want deze zit wel erg strak. En ach, dan kunnen er ook wel nieuwe paardrijsokken bij. :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 13:30

Hmm.. dit gaan monologen worden volgens mij. :P Niemand geintresseerd of zijn jullie jaloers. :(:) (He eef :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 16:10

_Mara_ schreef:
Hmm.. dit gaan monologen worden volgens mij. :P Niemand geintresseerd of zijn jullie jaloers. :(:) (He [***] :P )

}:) . Nee hoor grapje :P . Ik was zeker wel geïnteresseerd, ik had het zelfs zondag al gelezen en ben/was ervan overtuigd dat ik ook al gereageerd had, hihi. Bokt denkt daar blijkbaar anders over of ik moest opeens weg ofzo. Maar leuk leuk leuk voor je! Spierpijn heb ik ook een paar dagen flink last van gehad (en op zulke momenten haat ik mijn hoogslaper :D ), hihi.
Fotty dus met pensioen! Nou, die heeft ook al heel wat geweldige paarden geproduceerd. Hopen dat die kreupelheid gauw weer overgaat, zag er inderdaad niet goed uit. :n
En Classic, Cheerful en Chariot dus ook al onder het zadel, pfoeh wat gaat de tijd toch snel :D . En wij inderdaad maar bij de 'veulentjes' willen kijken, hihi. Ik dacht dat ze nog maar twee waren, maar dit jaar is natuurlijk alweer de letter F aan de beurt. :)
Fijn dat Urchin weer mag opbouwen, wat is dat een prachtig paard inderdaad! :j
Hopen dat alles goed gaat met de komende veulentjes van Wu, Zelina en On Time!

Aah ik had je er trouwens nog op willen wijzen dat je woensdag naar de Epplejeck in Groningen had moeten gaan :+ . Te laat, hihi. Maar daar konden de eerste 250 klanten een gratis rijbroek krijgen :j
Wanneer mag je weer paardje hobbelen?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 16:40

Wat?! Lol, had me dat even eerder verteld. :P Naja, ik vind wel weer een goedkope rijbroek bij kersies of Boer en Peerd. :P En de hoogslaper, idd, ik heb er ook 1 en was er niet zo gelukkig mee de laatste paar dagen. Maar ook niet met het OV, ik ging maandag dus weer naar Groningen, de bus was weer te laat en ik heb de hele reis op dat schermpje zitten kijken, nou ik had nog 2 minuten om me trein te halen dus ik spring/ren de bus uit, ouch, ging niet helemaal lekker. :P

Maar volgende week zaterdag ga ik als het goed is weer rijden. Heb er zin in! Hoop alleen wel dat me liezen dan hersteld zijn. Iedere keer denk ik dat ze hersteld zijn maar zodra ik dan iets te ver met me benen uit elkaar ga zitten, aii, die hebben wel een opdonder gehad. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 08:51

Hihi sorry! :P Ik dacht dat ik dat dus al had gepost, maar niet dus ;) . We kregen er hier thuisthuis een reclamefoldertje van :j

Zijn je zitbeenknobbels al wel weer hersteld? Mijne zijn er weer helemaal bovenop :P