Tess_Liss schreef:Wie van jullie is er welleens bij de zwaanhoek geweest?
ik ben er 4 jaar achterelkaar geweest, maar dat wist je al hè tess
ik werd daar ook wel redelijk voorgetrokken. maar die eigenaresse kan inderdaad raar reageren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tess_Liss schreef:Wie van jullie is er welleens bij de zwaanhoek geweest?
Super veel stallen uitgemest bij Bartels en alle paarden losgegooid in de bak en alles geveegd! We waren wel egt dood daarna maar was super leuk! Egt raar trouwens met die 2 delen van Bartels.. wij gingen daar door die deur kijken achter de want van de de andere binnenbak. Daar is echt een super mooie nette stal! Ow en de paarden van de leiding wassen en invlechten werkte ook goed voor de bonuspunten
.
ga je ook op trektocht?
Ezumii schreef:rmej schreef:Alles is aanwezig, ik zo weinig mogelijk meenemen op tgebied van halsters enzo.. Dr zijn dr genoeg en de kans dat je je eigen spul kwijt raakt is best groot en dat zou zonde zijn
Nog geen foto's, komen vanzelf op de site!
Als je het tegen mij hebt? Mag ik een halster voor mijn eigen paard meenemen of is dat er ook?
Ik ken trouwens de zwaanhoek verder niet? Ook een kamp?
En de manegevan de Heemruiters ligt aan de andere kant van de grote deur in de binnenbak, dus die kan je vanaf daar ook niet zien! (wel de deur dus
)

hestr schreef:Wy komen wel by elkaar hoor Yara![]()
Sowieso iedereen van vorig jaar komt dit jaar toch by Jo en Dion??
Ingridje16 schreef:Ik ga er dit jaar voor de 3e keer heen. Het is zo gaaf. Dit jaar waarschijnlijk eigen paardje mee. Maar ook de paarden van daar zijn met de trektocht echt super. Allemaal even energiek. Ik vind het echt tof want zelfs de braafste manege paarden komen los op de trektocht.
Ik ga 22 tot 28 juli
Xx ingrid
Ezumii schreef:Alvast spierballen kweken trouwens voor al die stallen scheppen bij Bartels..
Nevony schreef:Ik had ook een buiktasje met mijn regenjas erin gepropt en paardensnoepjes, handschoentjes en een camera, ik verbaas me er nog over hoe dat ooit heeft kunnen passen
CarolineXxX schreef:En die punten verdien je door bijvoorbeeld te vegen, stallen uit te mesten (autos wassen bij ons) en allemaal dat soort dingen. De JT die het meeste punten heeft krijgt aan het einde van de week een taart
![]()
rmej schreef:Kok helpen werkt ook goed voor de bonuspunten
hestr schreef:Wuahah Yara weet je nog; wy hadden onszelf iets van 50 punten toegeschreven omdat we heel Bartels hadden opgeknapt
met me paardje en Yara, Bajka En geertje (H)
, heel bokt in week 3
.
) dus het moet een knalweek worden
. 

Kellyy schreef:Wie gaan er van 15 tot 22 juli dan?
Ezummi-Esmee
stephanieh-stephanie
Yara- ??
mAnDyXX -Mandy
Kellyy- Kelly
Citaat:Wie gaan er van 15 tot 22 juli dan?
Ezummi-Esmee
stephanieh-stephanie
Yara-Yara
mAnDyXX -Mandy
Kellyy- Kelly
hestr - /