Die heb ik nog nooit gezien. Minpuntje voor het poetsen dan
Ik denk dat je met stalarrest idd veel bereikt, maarja, dan gaat ze weer in het vieze stro rollen. Mss moet je maar beginnen met dekens, slickers en transportbeschermers om in stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die heb ik nog nooit gezien. Minpuntje voor het poetsen dan
Ik denk dat je met stalarrest idd veel bereikt, maarja, dan gaat ze weer in het vieze stro rollen. Mss moet je maar beginnen met dekens, slickers en transportbeschermers om in stal

) 

Jus_dOrange schreef:Ik niet, heb je dat nieuwe topic op WN-TR gelezen?

schumax schreef:Jus_dOrange schreef:Ik niet, heb je dat nieuwe topic op WN-TR gelezen?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee moet jij niet leren? Wat heb jij het zwaar op school![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha ik ga even lezen! 
Miss_Montana schreef:Hahaha ik ga even lezen!

Miss_Montana schreef:Oh met dat zadel wat schuift bedoel je? Die Sablou is behoorlijk bezig
Ik vind dat soort topics op de een of andere manier altijd maar moeilijk te volgen

Daarom ben ik eigenlijk ook snel afgehaakt in de huiskamer met hun, daarbij waren de gespreksonderwerpen ook best saai

Snap je de bedoeling van 't topic al (die op WN-TR)?
. Jij weet het wel? 
Hij vind zichzelf idd de koning onder de zadelmakers en hij maakt ook leuke dingen. Alleen hemelt hij zichzelf net dat beetje te veel op. Raar dat hij zo reageerde tegenover zijn klanten, lekkere reclame

Ik heb het net even doorgelezen, denk dat ik er nog wel een paar dagen over ga doen. Ik vind 2 pagina's per dag genoeg

Maar het nare van bokt is altijd dat de oplossing waarschijnlijk buiten bokt om gebeurt. Als die er uberhaupt nog komt, want ik moet zeggen dat ik het echt heel l*llig vind voor Francis, zij werd echt helemaal de grond in geboord. Maar wat is de precieze aanleiding nu? Kwam dit uit het huiskamer topic voort? 
" gehalte, dat is op slot gegaan, toen heeft DD dat nieuwe topic geopend en daarin is de bom gebarsten, de mails tussen de zadelmaker en de klant staan overigens wel in 't HK topic.