Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:42

Oh hahaha! Heeft ze uberhaupt witte sokjes dan? Nagelbijten / Gniffelen Die heb ik nog nooit gezien. Minpuntje voor het poetsen dan Clown Ik denk dat je met stalarrest idd veel bereikt, maarja, dan gaat ze weer in het vieze stro rollen. Mss moet je maar beginnen met dekens, slickers en transportbeschermers om in stal Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:03

Ja Stees heeft 2 sokjes... *LOL*

Stees helemaal inpakken is wel een goed idee ja ("He, wat is dat voor een roze vlek daar" "Oh, da's Stees..." Clown )

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:31

Mogguh. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:38

Mogguh! Ben lekker vroeg vrij van school vandaag Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:43

Ik niet, heb je dat nieuwe topic op WN-TR gelezen? Nagelbijten / Gniffelen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:45

Jus_dOrange schreef:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee moet jij niet leren? Wat heb jij het zwaar op school Gestoord Muziek! Afgod Afgod Afgod

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:48

schumax schreef:
Jus_dOrange schreef:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee moet jij niet leren? Wat heb jij het zwaar op school Gestoord Muziek! Afgod Afgod Afgod

Ik heb zo mentor moment en handarbeid, wat valt d'r te leren? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:52

Oeh handarbeid, spanneend Slapen Hahaha ik ga even lezen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:54

Miss_Montana schreef:
Hahaha ik ga even lezen!

't Is best lang, maar een interessant topic, in eerste instantie was 't mijn bedoeling om voor Stees een zadel te laten maken bij de desbetreffende zadelmaker, maar na dit verhaal heb ik zoiets van laat maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:54

Oh met dat zadel wat schuift bedoel je? Die Sablou is behoorlijk bezig Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:55

Miss_Montana schreef:
Oh met dat zadel wat schuift bedoel je? Die Sablou is behoorlijk bezig Nagelbijten / Gniffelen

Die ja Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:03

Ik heb geprobeerd een paar pagina's te lezen maar mijn hoofd haakte halverwege af Clown Ik vind dat soort topics op de een of andere manier altijd maar moeilijk te volgen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:05

*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:07

Gelukkig, ik ben dus niet de enige die geen touw kan vastknopen aan veel berichten Clown Daarom ben ik eigenlijk ook snel afgehaakt in de huiskamer met hun, daarbij waren de gespreksonderwerpen ook best saai Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:11

Valt wel mee hoor, ze gaan alleen zo sneeeel. Tong uitsteken Snap je de bedoeling van 't topic al (die op WN-TR)? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:13

Uuhm eigenlijk nog niet. Ja, ik las iets over Sablou die een zadel niet wil terugnemen ofzo? Ben eigenlijk weer verder gegaan met andere dingen Nagelbijten / Gniffelen. Jij weet het wel?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:16

Ik weet 't ja (ik wou namelijk graag een zadel bij 'm laten maken wanneer Stees daar klaar voor is dus ik was errug nieuwsgierig), weet dus dat ik daar geen zadel vandaan ga halen. 9 van de 10x maakt hij goede zadels, maar als je toevallig die ene bent met een slecht zadel dan ben je dus de l*l om 't even zo te zeggen, heb ook de mailtjes gelezen tussen klant en zadelmaker, van die arrogante kwal hoef ik geen zadel... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:47

Tjee, zo zie je maar weer zeg Hij vind zichzelf idd de koning onder de zadelmakers en hij maakt ook leuke dingen. Alleen hemelt hij zichzelf net dat beetje te veel op. Raar dat hij zo reageerde tegenover zijn klanten, lekkere reclame Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:52

Van mij mag hij zo arrogant zijn als hij wil zijn, zo lang hij maar goede zadels maakt, maar als er een keer een fout zadel tussen zit geeft hij 't gewoon niet toe, 't ligt opeens aan 't paard. Straks koop ik daar wel een zadel, gaat 't weer net niet goed en dan komt hij aan met z'n maar 't zadel past wel hoor. Koe

Ik vraag me echt af hoe dit af gaat lopen, aan zijn manier van reageren heeft hij al een aantal klanten verloren, ik zie 'm d'r eerlijk gezegd niet voor aan om 't alsnog op te lossen, maar als hij zo doorgaat kletst hij z'n eigen zaakje nog de grond in... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:17

Ja, zou ook typisch zijn als dat dan juist weer een verkeerd zadel zou zijn Nagelbijten / Gniffelen Ik heb het net even doorgelezen, denk dat ik er nog wel een paar dagen over ga doen. Ik vind 2 pagina's per dag genoeg Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:20

Volgens mij komen d'r de komende dagen nog wel wat pagina's bij... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:30

Daar ben ik ook bang van ja, het is echt heavy leesvoer. Niet normaal joh! Maar wil wel weten hoe Sablou hiermee verder gaat, reken maar dat er een hoop negatieve aandacht aan zit te komen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:40

Haha ja hele lange verhalen he... *LOL*

Ben ook heel benieuwd naar hoe dit opgelost gaat worden. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:45

Goed, ben al op pagina 4 Go jij! Go jij! Maar het nare van bokt is altijd dat de oplossing waarschijnlijk buiten bokt om gebeurt. Als die er uberhaupt nog komt, want ik moet zeggen dat ik het echt heel l*llig vind voor Francis, zij werd echt helemaal de grond in geboord. Maar wat is de precieze aanleiding nu? Kwam dit uit het huiskamer topic voort?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:49

't Werd al eerder binnen het HK topic besproken (waar de klant uiteraard veel komt), en daarna heeft de zadelmaker een topic geopend (staat een link naartoe in de eerste post van dat andere topic), met een hoog "wtf Blond " gehalte, dat is op slot gegaan, toen heeft DD dat nieuwe topic geopend en daarin is de bom gebarsten, de mails tussen de zadelmaker en de klant staan overigens wel in 't HK topic.