Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:38

Ow in dalfsen, ja dat is wel stagebedrijf denk ik, maar ik wil liever niet ergens naar toe met veel jonge paarden, ik wil veel begeleiding met springen met me eigen paarden en met andere omdat ik daar onzeker mee ben..
En jonge paardne heb k vorige stage ook gedaan, bokken uitzitten en als ze goed genoeg waren dan ging iemand anders erop..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:43

Ben ook opzoek naar een voor mij goed leer/stagebedrijf, maar kom er maar niet uit.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 10:22

Wat voor soort bedrijf zoek je dan dympke?
Wat wil je er leren?

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 13:51

weet niet of suzan dat veel doet? Misschien als je uitlegt wat je wil dat dat mogelijk is?? Ik zit niet zo in die branche ja verder doorrijden doe ik nu maar zadelmak maken laat ik aan van weeghel over haha

Ga zo even naar manege mijn meisje moet om 3 uur rijden..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 16:15

iets waarbij ik veel begeleid wordt met het rijden, zowel als bij het springen en dressuur, en waar ik les kan gaan geven. Klinkt zo kort en bondig maar daar is waar het op neer komt.

Millenium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:32

Vandaag spiegel reflex camrera gekocht:P Dus dat word binnen kort foto's maken van jullie Tong uitsteken Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:34

Owww leuk leuk leuk:)
Donderdag met Vroontje ging beetje poedersuiker...
Was te laat voor de les *bedankt stage!* dus heb zelf gereden in de kleine bak. Eerst alleen voltes op 1 helft met Roy aangezien Luna werd gelongeerd en daarna de hele bak gebruikt gelukkig.
Maar madame had flink de vaart erin, en hoeken doorrijden? ho maar! Vet balen, was niet zo tof...We hebben zo ongeveer 20 minuutjes doorgesukkeld en toen was mevrouw op, heeeeel langzaam uitgestapt *stond bijna stil* en daarna lekker de pyjama gedaan en de stal ingegaan...Ze had weer lekker lopen zweten maar niet meer all over the place.
Eens kijken of ze donderdag wat minder door mn been wil rijden, hoorde van Lon dat ze het bij haar ook doet dus moeten we wel flink mee bezig, maar voor de rest gedraagt ze zich als een zonnetje:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:41

Ja als ze geen conditie hebben dan is de lol er gauw af!!

Hanna je hebt een leuk paardje hoor Lachen waarom ging Herman er even op dan? Wou bietje er niet helemaal doorheen komen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:03

oooh leuk man, ben met mn baas bezig een paard te beleren voor de wagen. Vandaag met een zware autoband erachter geoefend en ze gedraagd zich keurig. Gisteren duurde het een half uur voor de rustig liep en nu duurde het 5 minuten:) Daarnaast zijn we nog met twee paarden voor de wagen weggeweest en heb er weer een menlesje opzitten. Daarbij hebben we geconstateerd dat ik wel een heel raar fietsstuur heb aangezien ik nogal flexibel met de handjes stuurde. Al met al toch wel wat geleerd hahaha

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:56

Me zusje heeft voor het eerst paard gereden op de Haerst vrijdag, op Okidoki ze vind hem helemaal leuk Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 08:01

haha leuk janne Lachen
ik heb ook ooit (2 jaar terug ofzo) een keer op okidoki gereden, omdat instructrice op Pebbles moest (waar ik eigenlijk op zou) omdat we een buitenritje gingen maken Tong uitsteken vond het wel humor, had het idee dat ik veels te groot was Tong uitsteken daarna heeft ie de hele springtuin nog met me doorgecrosst omdat hij ineens vrolijk werd Tong uitsteken

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:58

Haha :p zij moest helemaal achteraan en dat vond okidoki niet zo goed idee hij wou steeds voorbij.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:25

Oki is koel Tong uitsteken

Ik ga denk ik naar arjen vos op stage..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:04

Mooi voor je meis dat je beslissing hebt genomen! Hoop dat je veel leert en dat je het naar je zin zult hebben! Ben vandaag met vriendin naar een pony wezen kijken! Wat een super beestje zo ontzettend cool in zijn hoofd!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 07:53

Ben gister weer naar twee pony's wezen kijken en alledrie zouden ze bij het meisje passen maar nu mag het meisje samen met haar ouders gaan beslissen!

@linda heb gister een hele poos.. een uur lang met je vader staan kletsen haha over van alles en nog wat! Maar jij hebt nachtdienst van het weekend! Veel plezier en succes

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:00

Hoi! Doei!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:37

HOI Doei!

meeh ik heb net een tentamen van 3 uur gehad, en om 2 uur heb ik nog mondeling nederlands.. ik wil niet!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:51

haha ja het bloed een beetje dood hier..

succes superliesje!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 12:14

Lies; nederlands mondelijk stelt geen ruk voor Tong uitsteken Sowieso, de taal is het probleem al niet Vork

Pris; achja, maar we zijn er nu toch Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 12:47

Havo mondeling is toch wel even iets anders als TL-mondeling Knipoog maar ik overleef het wel

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:09

Waar moet je het over doen dan?
Wij moesten onze boekverslagen tot in detail kunnen vertellen Tong uitsteken Nou neem ik dingen makkelijk in me op, dus was een eitje Tong uitsteken Had dan ook een 8 Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:15

Lies, mondeling is kei simpel..
Vragen ech niks moeiljks.. en k heb ook havo gedaan:P zelfs eerst daarvoor nog vwo..
K slaap lekker de hele week op school.. heb stalwacht moeten we savonds rondjes lopen om te kijken of de paarden nog leven...
Verveel me wel vet erg.. iedereen lekker gezellig op de flat, en wij met zijn 3en op school.. mogen nog niet eens weg ook,,

Kojak gaat wel echt vet goed.. in mei ga k een keer zelfs dressuur met m starten Tong uitsteken

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:33

ik heb het overleefd Haha! denk dat ik het wel goed gedaan heb Haha!

en Lin, super dat het zo goed gaat met Kojak Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:35

Echt super lin!

Argh, die vrouw had me voor morgen in dr agenda gezet Tong uitsteken Kreeg mailtje voordat ik haar kon mailen Tong uitsteken Nja, morgen dan maar Haha! T was dr wel echt heel mooi! Mn moeder was helemaal lyrisch, omdat er nog superoude klinkers in t stalpad lagen, nog handgemaakte, en dat is OUD Tong uitsteken Dr liep ook een superlieve kat rond, die zat de hele tijd om aandacht te vragen Tong uitsteken
Dusja, morgen maar weer Tong uitsteken
Ergens ook helemaal niet verkeerd dat ik een stuk gefietst heb Knipoog Omdat k tegen overgewicht aan zit, en als ik dan meer beweeg is dat alleen maar goed... Maar anderhalf uur in totaal is wel vermoeiend Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:41

IS goed voor je beetje fietsen:P

Ik moet ook echt meer geen sporten.. wil wel als k volgende week weer op de flat slaap 2x per week gaan zonnebanken.. want ben echt bleek..
maar zit bij de sportschool dus kan daar meteen langs Tong uitsteken