Ik ga met Amarie mee natuurlijk. Maar allereerst hoop ik gewoon dat jullie hem weer normaal op de been krijgen zodat je er iig weer lekker recreatief mee kunt rijden. Met zoveel knuffels, aandacht en liefde zou dat toch haast niet mis kunnen gaan
Ja hij mag idd gewoon een wedstrijdje lopen dus ik hoop het wel.. Mo moest erover nadenken of ik olly mee mocht nemen (naar ermelo).. Nouja ik denk dat de keuze makkelijk is,, Als gorez goed is en goed blijft neem ik mooi mijn eigen paardje mee dan hoef ik niet te wachten, dan maar niet springen maar gewoon ervaring enzo opdoen is ook leuk
mooi dat je weer mag opbouwen:). misschien dat we elkaar ooit nog op wedstrijd. het paardje wat ik nu aan het inrijden ben, daar mag ik ook mee op wedstrijd gaan maar dat duurt nog wel een tijdje. maarja vind ik niet erg want nu wordt die toch helemaal naar mij gereden dus dat is wel fijn:)
Zo vandaag weer een betere zaterdag gehad. Vandaag hoefden Djoon en ik gelukkig maar twee privélesjes te geven ieder, dus dat was gelukkig een heel stuk rustiger als vorige week. Vandaag hadden we gelukkig weer wel tijd om de les van 10 uur te kijken en we konden ook lekker zelf poetsen en opzadelen. Het rijden zelf ging een beetje wisselend. Er zaten wel goede stukjes tussen maar op den duur waren het paard en ik allebei boos en dat was geen goede combinatie. Ga maar weer eens een privéles aanvragen want loop iedere keer vast op hetzelfde punt. Het was erg jammer dat ik iedere keer gestoord werd door één en dezelfde persoon die continu bovenop ieders lip reed. Heb haar ook een aantal keer vriendelijk verzocht afstand te houden, maar waarschijnlijk spreek ik Chinees want een reactie bleef uit. Vervolgens maar een keer geroepen dat ze op moest rotten uit mijn buurt maar ook dit verzoek kwam niet aan. Na de les de persoon in kwestie even zeer vriendelijk verzocht de volgende keer uit te kijken en rekening te houden met de mederuiters. Hopelijk volgende week geen last meer van dus maar zowel dan wordt het echt te gek.
De privélesjes gingen vandaag weer goed en Elgiza was vandaag gewoon braaf. Ik had net de kindjes die allebei wel erg getalenteerd waren en Djoon net de mindere. Misschien volgende week maar eens andersom doen.
@ xxxLotte: van 10-11 uur was Versace samen met Twister een beetje aan het stieren en van 11-12 was er iemand van Replay gevallen. Verder weet ik niet of ik nog kamikaze acties gemist heb.
hoi, vandaag eindelijk weer op bonte gereden. lag alleen bijna languit tegen de muur aan dus dat was wat minder maar daarna had die wel even een lekker tempo zeg. er was nog een actie van 3-4 uur schrokken de pony's ergens van en die peerde er toen ook allemaal uit. gelukkig toen niemand vanaf gevallen. mijn haar zit nu even in de verf dus kijken wat daaruit komt. en morgen weeer lekker naar Caesar toe kijken wat we er morgen van gaan bakken en of we al een stukje verder komen.
Nou nou ik had het weer tijdens de laatste 2 lesjes. Eerst schrik er een paard op de poetsplaats van een voorbij rennend kind , dit slaat op het kind en niet op het paard, dat is normaal een hele brave die niet zomaar schrikt, maar ja wat wil je de kinderen gaan de manege steeds meer als speeltuin gebruiken) Gaat alles toch aan de kletter zeg, loei hard maar gelukkig bleef alles goed zitten. En in de laatste groep ging het bonte monster die meestal te lui is om te lopen met een kind aan de haal en jammer genoeg deed hij dit met een reuze bok, dus ruitertje eraf. Gelukkig is ze er weer opgeklommen. Ik heb echt mega de pest aan dit dier zeker als hij in de beginnersgroepen loopt dan mag hij voor mij echt een ander doel gaan dienen
@ Amarie: Ik had het gezien ja dat alle paarden in de les van 3-4 aan de kletter gingen. Zo die gingen inderdaad loeihard. En die rennende kinderen maar eens op Versace zetten. De kindjes in de les van 3-4 waren wel goed blijven zitten zeg. En de bonte...tsja een verhaal apart...maar ik geloof dat je die niet graag in zo'n les hebt inderdaad.
Haha nou amarie die treft het wel weer zeg.. Ik heb goed nieuws.. had gorez gelongeerd aan beide handen ff laten draven.. linksom vergat ie soms zijn benen op te tillen maar hij liep goed rechtsom liep ie ook heel goed.. Morgen weer en dan vandeweek keer zadel erop.. misschien volgende week alleen ff uitstappen onder het zadel enzo is blij
Ach gerum Bontfire....Ik snap heel goed dat je m niet in de lagere lessen wilt hebben Amarie, hij kan een behoorlijke rotbok zijn voor de kleintjes. Ik zou er het liefste aankomende zaterdag nog opklimmen. Heerlijk dier, echt droge humor en een heel mooi karakter als de wie-is-baas-over-wie verdeling even goed is vastgelegd. Ik heb er een keer wedstrijd op gedaan keurig aan het been en mooi nagevelijk. Maarja dat is gewoon een kwestie van eraan rijden.
Sjaslique heeft er een keer op gerodeo-t samen met mij op Whitney, dus die heeft weer iets andere ervaringen
haha, bonte kan heel lief zijn, maar niet voor in een beginnersles. Lag er zaterdag ook bijna af, djoon en Angelique vonden het volgens mij wel grappig:P
Nee volgend weekend is er wedstrijd, dan ben ik er zondag weer bij met A. Gister best lekker gereden op Generaaltje weer. We hebben alleen veel last van de kou en dan is het jammer als ie niet het uur voor mij al loopt, want dat merk je bij hem gelijk, dan is hij echt een stuk losser. Daarna weer bij A op stal aan het werk gegaan en mocht ook even op Tochnog. Suuuuper gaaf! G (de man van wie oa Tochie is) had me even les gegeven, wow dan kom je er wel achter hoeveel je nog niet weet, en dat was dan alleen nog maar basis. Heb in dat kwartiertje echt heel veel geleerd. Vandaag weer mee op wedstrijd geweest en daarna nog ff met S Tochie gedaan. Nog les gehad van A en het was echt super gaaf! Ze ging me even precies leren hoe je schouderbinnenwaarts, travers, keertwendingen en appuyeren doet en het ging nog niet eens zo verkeerd. Ik heb er echt een suuuper weekend opzitten!!!