Sophiee schreef:Help me trouwens even herrineren voor ik wegga dat ik die rijbroek meeneem én de CD die ik heb gemaakt voor op de manege, want dat wat nu in de bak wordt gedraaid lijkt nergens naar
watvoro liedjes heb je erop gezet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sophiee schreef:Help me trouwens even herrineren voor ik wegga dat ik die rijbroek meeneem én de CD die ik heb gemaakt voor op de manege, want dat wat nu in de bak wordt gedraaid lijkt nergens naar
roosjuh1994 schreef:nou icck meld me even hoor al jullie het goed vinden tenminste
??
Nu zijn jullie natuurlijk allemaal vet blij enzo 
Ow dat had ikg ister ook al vertelt 
Hahaha, word zo grappig
?
Wat leuk
Le0niie schreef:Hee, er zijn 2 SophiesWat leuk
![]()

wat stom zeg... ik had een ontstoken teen(vraag niet hoe ik er aan kwam, ik had m ineens
) en dat was bijna weer over... wat doet een jongen op school: raakt uit zn evenwicht, valt tegen mij aan en staat HEEL ERG HARD op mn teen
nu is t weer open 
ik moest vorige keer op boreas, een paard wat heel raar is en heel hoog opgooit in de draf
en bij dat rare peerd moet je heel apart aangalloperen: je buitenbeen niet gebruiken, en heel hard met je binnenbeen duwen, anders bokt ie
en als je dan doet zoals het bij hem moet, is het nog maar hopen dat ie niet bokt
maja, verder is ie heeeeeel leuk
Ben vet happyyy