Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. En op wie hebben jullie gereden?? ik heb deze keer overgeslagen omdat ik een beetje ziekjes was

Verslag staat bij: Op kamp bij manege bergemo, op de laatste pagina
Langs de weg richting duin schrok Manda van kisten in een land en wat doet bowie, vliegt zo snel mogelijk naar de gras kant om even lekker een hap gras te stelen. Hij was echt snel gisteren met gras eten. En in duin heen viel hij nog mee, hij was redelijk braaf. Op het strand wilde hij langs kanjer, dat ging hem allemaal te langzaam.
Ik heb een Koos-abonnement
Bo vind hij nog steeds niet echt leuk en daar kijkt hij dan ook wel vaak even lekker kwaad naar maar hij heeft zich prima ingehouden!
De tweede rit was hij wel braaf geweest. Toen wassie vast moet 
, ik ben alweer een stuk beter!
antoinetje schreef:Nou, dan heb je maar weer mazzel he, ik ben alweer een stuk beter!

Het was wel weer leuk
Alhoewel Prins buiten beter rijdt dan binnen... kooslover schreef:Ik vind ze allebei gewoon erg leuk. Dat ik Prins leuk vind weten ze volgens mij nog niet anders zou ik er niet zo vaak op zitten

Maar soms zit ik wel kei vaak op Niels, dat is niet zo cool.. heb niet echt iets met dat paard..
Citaat:Maar je zit toch ook best vaak op Koos? Daar weten ze toch ook van dat je hem leuk vindt? Met je moeder gaat het ook steeds beter he! ik vindt het echt dapper van haar dat ze nu overal op durft te stappen!
Van Koos weten ze het inderdaad wel en van Djolly ondertussen ook wel. Dus dat is helemaal goed
Dat ik Fox leuk vond wist Yvonne eerst ook wel maar geloof dat ze dat weer een beetje vergeten is 
Maar binnen heeft ze overal volgens mij wel op gereden.