Hoi, Nou, Luc had wel zo veel pijn aan zijn rug dat het misschien niet in 1 keer gaat lukken om dat goed te krijgen. Wel mooi dat hij al gelijk zoveel verbeterd is. Kijk even hoe het gaat, denk zelf wel dat nog een behandeling nodig is. In de tussentijd veel plezier op de kermis! Groetjes, Heleen
Okee..ja ik weet wel dat toen hij terug kwam uit Haarlem hij een heele grote bult op zij rug had maar we weten nog steeds niet wat er is gebeurd met hem..nou dat is goed hoor dan bel ik over een maandje weer voor een nieuwe afspraak. ja thanks we gaan nu weer naar de kermis hihi
Gomir is terug uit Frankrijk! (en duikt zo vlug in bed, want de wekker gaat morgen alweer lekker om 6 uur )
Heleen heeft vlug door hoe bokt werkt zo te zien Otje leek beter, maar heb er zelf nog maar 1 keer opgezeten. Superlenie heeft gister gereden, maar die heb ik nog niet gesproken. Ben benieuwd hoe hij morgen is. Merrie was nog steeds heel fijn in ieder geval!
Hmm Gomir, ik had je een sms gestuurd dat we allebei nog leefden En dat hij erg braaf was en fijn liep.. Maar blijkbaar zweeft dat smsje nog ergens in de lucht of zo
Hey Gomir, Ja, heb bokt snel door en weet ook al dat het behoorlijk verslavend kan werken... de lessen van Marco beginnen hun vruchten af te werpen. Gisteren in Wormerveer gesprongen. Olivier heeft nog nooit zo fijn gesprongen, liet zich super rijden. Iedere sprong klopte de afstand. Wel HC-L, maar foutloos en goed gevoel. Bijna klaar voor de M nu.
Fijn dat Otje lief was Superlenie Dat sms-je zal idd nog wel ergens boven het franse bos hangen
Dat is mooi Heleen! Op naar de M!
Otje was vandaag super in de cross. Wel twee weigeringen op de boom voor het water, maar hij pakte voor het eerst echt superfijn aan onderweg. Hij vond alleen het publiek bij het water niet zo leuk, dat moet hij nog even leren. Verder heeft hij zich super gedragen vandaag!
Jaa die planten moet toch het land af he..is er ook al aan dat ponyland begonnen? Daar stond echt mega veel namelijk...toch vind ik wel dat er veel staat maar op het land eten ze het ECHT niet..dus niet zo veel paniek voor nodig hoor...alleen als het in kuil gaat zitten dan is het pas erg...en dodelijk bij een bepaald percentage ( 3 tot&%)....En ik was vrijdag aan de beurt en d8 ook van:'' eens kijken of ze er van eten of willen eten..maar nee ondanks dat er verder niks op het land staat eten ze het ECHT niet...heb het zelfs onder Luc's neus gehouden en dan nog keek ie zo van ieuwww stinkt haha..'' En ik vraag me wel af wanneer Jan dan het gif er op gaat spuiten en of dat dan volgend jaar niet slecht is voor de paarden om dan van dat gras te eten...of misschien werkt het wel net zo als dat onze greonte bespoten zijn?? ik heb geen idee eigenlijk..
Ja, vanochtend en vanmiddag was er op het ponyland weggehaald. Daar staat echt veel. We hadden bijna 4 zakken vol, en het leek net of we niks opgeschoten waren vanmiddag .
Er is wel veel kans dat het opnieuw komt..die pluisjes van die plantjes gaan met de wind gewoon weg...misschien ook wel richting linie...dan is helemaal het eind zoek, aangezine daar het kuil van daan komt..( dus niet van het gewone land)