Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ja nu wordt ik ook nieuwschierig, ben je zwanger............
haha, Nee Nel ik ben nie zwanger
Citaat:ben jij nu voortaan de bob!!!!!!!!!!?
*en mn pa vindt t tog nie erg om me 's nachts om half 3 te komen halen, lekkr makkelijk!* Citaat:Echt super! Viel het allemaal een beetje mee? Toch een banaan gegeten en heeel zelfverzekerd geweest? Hahaha echt super hoor! Al een rondje in de auto gedaan?
) maar volgens mn instructeur moest ik best een moeilijk rondje over een stuk of 4 kruisingen met aan beide zijden een fietspad en heen en weer auto weg (Snapppie
) En ik ben dan egt een bestuurder die eerst zeer zeker moet weten dat er egt nix rijdt voordat ik over steek *zo l ullig als je net een fietser over t hoofd ziet* en deze examniator (van de vlucht ofzo) zat daar nie mee, maar als ik die Katwijk had gehad die ik eerst zou hebben, zou die daar miss wel een probleem van gemaakt hebben... (ik blij dat ze t op t laatste moment nog ff veranderd hebben
)
(en daarna eerst eens een voorzichtig rondje proberen ergens waar t rustig is..
de lesauto is egt totaal anders dan de auto van ons.. beetje jammer! Maar t komt vast allemaal goed!
Ga gwoon als partner van iemand mee
Je werkt er tog ook? als ze je egt nodig hebben sta je altijd voor pdoes klaar tog? dus je kan best mee en anders hou je je zelf maar voor, dat je mee gaat als partner
(mensen die nog nooit bij Arduin zijn geweest kunnen dan mee, dus jij ook!!)
was ik wel blij mee
*
haha)
Maar dinsdag gaan we een dagje naar IKEA, dus das een leuk vooruitzicht!
)Thirz schreef:Ik heb alvast vrij gevraagd, dus laat t feest maar komen! (en dan zijn we lekker gaar op zaterdag op de manege, hihi!)
Marieke, als je t nog leest: veel suc6 op je gesprek, laat ff weten hoe t ging!
whieie Parrty! haha, heel goed Thirz! *ach joh, beetje gaar op pdoes mag best een keer
*
)
T komt vast allemaal goed
Volgende week kan het plakken dus beginnen!
!!!!!
Hahaha komt wel goed en anders spreken we zeker af! Wilde net ook ff vertellen aan je dat ik vanavond een nieuwe sjaal heb gekocht... wit met alle kleurtjes garen er doorheen! Hij is echt heel tof! En vind het ook zo lief dat jij er nog eentje wilt breien, dus een tweede kan altijd nog natuurlijk (anders hebben we geen excuus meer om af te spreken hihihi). We bellen!
hahaha tof dat je het zo leuk vind en veel plezier als jullie zaterdag gaan, maar ik heb zaterdag uitwedstrijd en ben dus tot later in de Raayberg te vinden.