manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:33

Tuurlijk is Marieke mn partner.....altijd al geweest toch? Hoop alleen dat ik wel kan, maar dat moet ik nog ff regelen dan!

Echt top dat je mag solliciteren, ik was vanochtend op gesprek bij het hoofdkantoor van AZZ en daar hing een vacature voor MKD en boddeart-centrum, moest meteen aan jou denken Marieke, maar zal het vanaaf ook nog wel even zeggen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:59

Hee hallo, heb weer even alles bijgelezen!
Als eerste Marieke nog GEFELICITEERD!!!!
Leuke foto's zijn het geworden!
Kan je nog een boek van maken!
Nog iemand een kater gehad?
Ik niet hoor, was om 7 uur weer vrolijk met mijn hondje aan het wandelen...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 17:36

een kater van die paar drankjes? Haha ikke had iig nergens last van. Tja een beetje moe en dus pas om 11 uur mn bed uit..
Maar ik ben in de les zelfs nog op mn paardje blijven zitten tijdens t springen dus t viel allemaal best mee

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:17

hey Annemijn, moet je ons niet iets vertellen?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:18

hey Annemijn, moet je ons niet iets vertellen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 19:20

ik? hoezo iets vertellen

||
||
\/

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 22:18

Ja nu wordt ik ook nieuwschierig, ben je zwanger............

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 22:18

O nu zie ik het, je pa vertelde het al: GEFELICITEERD met je rijbewijs, ben jij nu voortaan de bob!!!!!!!!!!?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 23:27

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super! Viel het allemaal een beetje mee? Toch een banaan gegeten en heeel zelfverzekerd geweest? Hahaha echt super hoor! Al een rondje in de auto gedaan?
Ik kreeg ook een uitnodiging van Arduin (voor die paar lessen in het jaar ahum), maar vind het wel erg stom om te gaan. Dus ik denk dat ik niet mee durf...
Enneh Mariekje, je moet natuurlijk niet gaan overdrijven nu he?? Ineens meerdere sollicitatiemogelijkheden? T moet niet gekker worden; doe mij dat ook eens ff! Hahaha ben echt heel blij voor je; duim voor een goede uitslag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 08:28

Citaat:
Ja nu wordt ik ook nieuwschierig, ben je zwanger............

ok het eerste waar je aan denkt! haha, Nee Nel ik ben nie zwanger

Citaat:
ben jij nu voortaan de bob!!!!!!!!!!?

uhm de bob is tog, dat je helemaal nix mag drinken... humz dan vind ik t tog gezelliger als ik wel een slokje mag drinken *en mn pa vindt t tog nie erg om me 's nachts om half 3 te komen halen, lekkr makkelijk!*

Citaat:
Echt super! Viel het allemaal een beetje mee? Toch een banaan gegeten en heeel zelfverzekerd geweest? Hahaha echt super hoor! Al een rondje in de auto gedaan?

pff ik was egt zo zenuwachtig.. Brr, maar ik heb t wel gwoon lekkr in 1 keer gehaald (zonder de hulp van de banaan! ) maar volgens mn instructeur moest ik best een moeilijk rondje over een stuk of 4 kruisingen met aan beide zijden een fietspad en heen en weer auto weg (Snapppie ) En ik ben dan egt een bestuurder die eerst zeer zeker moet weten dat er egt nix rijdt voordat ik over steek *zo l ullig als je net een fietser over t hoofd ziet* en deze examniator (van de vlucht ofzo) zat daar nie mee, maar als ik die Katwijk had gehad die ik eerst zou hebben, zou die daar miss wel een probleem van gemaakt hebben... (ik blij dat ze t op t laatste moment nog ff veranderd hebben )
maarja ik heb nu alleen nog dat kaartje en ik moe nog een keer tijd maken om mn Rijbewijs te gaan halen (en daarna eerst eens een voorzichtig rondje proberen ergens waar t rustig is.. de lesauto is egt totaal anders dan de auto van ons.. beetje jammer! Maar t komt vast allemaal goed!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 14:52

Gefeliciteerd joh! Frans (mn vriend) had ook die examinator... hij zei dat het echt een toffe gast was... en heel vriendelijk en inderdaad niet zo moeilijk.
Ik heb geen uitnodiging gehad van paardoes... kweet ook niet waarom...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 17:26

ow maar Bar je kan wel komen hoor Ga gwoon als partner van iemand mee
en Bianz tuurlijk kan je gwoon mee Je werkt er tog ook? als ze je egt nodig hebben sta je altijd voor pdoes klaar tog? dus je kan best mee en anders hou je je zelf maar voor, dat je mee gaat als partner (mensen die nog nooit bij Arduin zijn geweest kunnen dan mee, dus jij ook!!)

ja de examinator was idd nie zo moeilijk was ik wel blij mee
*en ik wist dat frans je friend was Bar! *

zeg zullen we aanstaande zaterdag nog een keer met zn allen gaan stappen? Om te vieren dat ik geslaagd ben voor mn rijbewijs zegmaar (en tis t weekend voor de vakantie dus das ideaal haha)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:01

Pff, ben echt zoo gaar van mn werk.... ik ben al geen kantoor-miep en nu zit ik hele dagen te vergaderen in een muffe ruimte. En het is extra zwaar doordat alles nieuw is en alles van onder tot boven wordt uitgeplozen en ieder dingetje eindigd in een discussie........ Maar dinsdag gaan we een dagje naar IKEA, dus das een leuk vooruitzicht!

Ik zou Arduin ff bellen, klopt niet dat er zoveel geen uitnodiging hebben gehad, als t goed is staan jullie toch nog ingeschreven? Ik heb alvast vrij gevraagd, dus laat t feest maar komen! (en dan zijn we lekker gaar op zaterdag op de manege, hihi! )

Marieke, als je t nog leest: veel suc6 op je gesprek, laat ff weten hoe t ging!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 19:08

Thirz schreef:
Ik heb alvast vrij gevraagd, dus laat t feest maar komen! (en dan zijn we lekker gaar op zaterdag op de manege, hihi! )

Marieke, als je t nog leest: veel suc6 op je gesprek, laat ff weten hoe t ging!

whieie Parrty! haha, heel goed Thirz! *ach joh, beetje gaar op pdoes mag best een keer *

Ja mariek suc6! (wist nie dat je dat binnenkort had )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:14

hey hallootjes,
Ik zou vandaag een pakketje krijgen van de kinderopvang waar alles in stond voor morgen, maar dat heb ik niet gehad, ga dus extra onvoorbereid naar die sollicitatie.....
Enne Nel, echt tof dat M op Idool heeft gereden, had het er toevallig vorige week nog over met zn vader... Enne wil zeker nog een leuk plakboek voor mezelf gaan maken, alleen nu nog ff niet denk ik, ben het plakken wel een beetje beu......
En Bar, je krijgt volgens mij alleen een uitnodiging als je een contract hebt getekend, en volgens mij heb je dat nooit gedaan of wel?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 19:28

Handig! maar mariekje je KAN het T komt vast allemaal goed
*duim* (weet je al wel wat voor een baantje t wordt?)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:35

ja het is voor inval werk, maar deze organisatie heeft heeeeeeeeeeeel veel locaties, dus denk dat ik dan wel meer uur kan werken, dan de paar uur die ik nu af en toe doe...
en ik ga ook nog bij AZZ solliciteren, mn brief is al af, alleen nog ff printen en dan kan hij morgen op de bus...... Durf alleen niet bij het KDV waar ik nu werk te zeggen dat ik aan het solliciteren ben........

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:42

Hmmm volgens mij heb ik wel een contract getekend hoor... maar ik weet het niet meer zeker. Het maakt me ook niet zo veel uit. Als ik kan ga ik gewoon als partner van iemand mee, wie wil me hebben?!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:09

hee annemijn gefeliciteerd!!!! Ik lees het nu pas, maar echt super dat je het in een keer gehaald hebt!
Ik heb nog wel een uitnodiging gekregen voor dat feest van arduin en ik was eigenlijk wel van plan te gaan (dus bar je kan mee als partner hoor als je dat wil haha).
Mariekje: ik hoop dat je sollicitatie goed gaat! Succes

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 23:13

Nou mariek succes op je gesprek!
Ja m zou eigenlijk op emma rijden, maar ik kwam even niet uit met de paarden, dus dan maar op idool en in de bak rijden, maar het ging echt super, en m vond het heel leuk!!!!!!!

Eindelijk is mijn rug weer een beetje beter, wilde ik weer gaan rijden van de week, is voice zondag geschopt door nero (haar eigen schuld) het leek allemaal goed, gewoon elke dag afgespoten en vandaag had ze ineens een olifanten been....
Van de achterknie tot aan dr koot, is het helemaal dik echt niet tof!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:42

hey dat is wel ff flink balen zeg, wanneer moeten we dan onze buitenrit gaan doen, moeten Thirz en ik toch maar samen op Mira?

mijn sollicitatie gesprek ging wel goed, hoor vanmiddag wat het is geworden, spannend!!!!!! Nu nog het KDV inlichten......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:59

Zo, mijn foto's zijn besteld, het waren er 'slechts' 120, valt mee toch? Volgende week kan het plakken dus beginnen!

En mensen als jullie nog iets weten: zoek een nieuw verzorgpaard, Lenon is niet meer echt berijdbaar, dus ben ik op zoek naar iets anders, want nu rij ik veels te weinig!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:21

Nou ik ben zo goed als aangenomen !!!!!
Ze hadden het een ZEER POSITIEF gesprek gevonden en wilden wel eens zien hoe ik alles in de praktijk deed. Nu moet ik dus 2 keer een halve dag meelopen om te kijken hoe ik het vind en hoe zij mij vinden, en dan krijg ik nog een gesprek en dan hoor ik of ik echt ben aangenomen......spannend...
Hey Bianz, zou je voor mij misschien nog een keer die foto's van de efteling willen afdrukken, wil het ook wel zelf een keer doen maar dan moet je ze even een keer geven, ga voor mezelf ook maar een plakboek maken......is wel erg leuk.
Ga ook nog voor mezelf een sjaal breien, dus als je er ook nog een wil moeten we ff een keer samen naar de stad voor garen okee? (hebben we weer een excuus om af te spreken) Thirz en ik vonden trouwens het zwemmen dinsdag erg leuk, wel vermoeiend, erger dan op maandag......

Enne Cis, jij bent toch geen vrijwilliger meer op Paardoes, hoe kan het dan dat jij nog wel zo'n uitnodiging hebt gehad, heb je je niet uit laten schrijven???
nou toedeloe allemaal......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:53

Wat goed! Die meelopen dagen gaan ook wel lukken!
Je krijgt het nog druk: nieuwe baan, fotoboek maken, sjaal breien...

We hebben trouwens een naam voor het huis verzonnen: de Kubus, is wel leuk toch?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:23

Heej Nel, wat vind ik dit poedersuiker! Ze deden eerst zo lief naar elkaar, en nu zit Voice met de gebakken peren! Grrr... waarom konden ze ook niet ff normaal tegen elkaar doen? Hoe is het nu een dag later?
Ik ga je nog niet feliciteren Mariekje, maar wel supervet dat je al vooruitzicht hebt op een positieve uitslag; nu nog ff voor de zekerheid afwachten dan! Ik duim voor je mee hoor!!
Enneh... ik wil die foto's best nog eens voor je wegbrengen, maar dan moet ik er wel weer aan denken Hahaha komt wel goed en anders spreken we zeker af! Wilde net ook ff vertellen aan je dat ik vanavond een nieuwe sjaal heb gekocht... wit met alle kleurtjes garen er doorheen! Hij is echt heel tof! En vind het ook zo lief dat jij er nog eentje wilt breien, dus een tweede kan altijd nog natuurlijk (anders hebben we geen excuus meer om af te spreken hihihi). We bellen!
O ja, Annemijn heeft de smaak van drank te pakken hoor; wil ze alweer uit! hahaha tof dat je het zo leuk vind en veel plezier als jullie zaterdag gaan, maar ik heb zaterdag uitwedstrijd en ben dus tot later in de Raayberg te vinden.