Het is gewoon even wennen, zo te zien gaan jullie best lekker, dus niet mutsen! Het is juist goed, zo'n kleine verandering in de vormgeving(goed voor je ETHERLICHAAM, hè?Marieke?
)en een grote verandering in snelheid en bereikbaarheid!Ik kan nog niet zo lang zitten(kon ik anders ook niet, maar nu met een andere reden) ben dus benieuwd hoelang ik kan BOKKEN...
Mijn heup wilde niet meer...Balen! 
)
ja behalve even lekker bokken dan
)
. Wil eigenlijk nog een beige, die heb ik namelijk nog niet of een oranje!!
. Er is namelijk een meisje bij ons op stal die de dochter van Lady doet (die is nu 2 jaar). In het begin vond ze Lady eng ( >;) ...die doet dus echt geen vlieg kwaad) en vond ze haar maar niks. Sinds het sinds de zomer super gaat, met lessen en de hele band tussen Lady en mij, wil ze zo graag pronken met Lady. Ik ga natuurlijk die wedstrijd rijden over 2 weken (gewoon onderling) en zij heeft op de manege rondgel*lt dat Lady zo braaf/mooi/lief prachtig ect is en dat ze zo mooi loopt. Braaf...dat klopt, maar dan alleen in de vertrouwde omgeving zonder stress. Mooi lopen: ja...klopt ook, maar wel als ze thuis is. Pff...ze wil pronken met Lady, probeert mij om te kopen door dingen voor Lady te kopen (nog meer denken, snoepjes ect ect...ik moet die snerddingen van haar helemaal niet) en te zeggen dat ze Lady voor mij rijdt, waardoor lady alleen maar beter wordt. Blijft gewoon met je tengels van mijn paard af
. Maar dat snapt ze niet en ze heeft haar zinnen gezet op Lady...dus dat krijgt ze voor elkaar, desnoods via Annemarie. Heb het er met mijn moeder over gehad, maar die wist het ook niet meer. We hebben zelfs geopperd om te verhuizen met Lady na de koop (nog 3,5 maand
). Weg van dat snerdkind..Iemand tips om haar duidelijk te maken dat ik dit echt niet kick vind
Vrij stemmingwisselend dus