Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:33

Joh, bij mij doet ie het fantastisch, nieuwe BOKT Knipoog Het is gewoon even wennen, zo te zien gaan jullie best lekker, dus niet mutsen! Het is juist goed, zo'n kleine verandering in de vormgeving(goed voor je ETHERLICHAAM, hè?Marieke? Tong uitsteken )en een grote verandering in snelheid en bereikbaarheid!
Ik kan nog niet zo lang zitten(kon ik anders ook niet, maar nu met een andere reden) ben dus benieuwd hoelang ik kan BOKKEN...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:55

Hou je je wel rustig Jet?? Knipoog

Ik heb gister zooo gelachen!!Mijn neefje is helemaal in de ban van John.

Voorbeeld 1:

Neefje: He Mir, John is de baas op de stal he?

ik: Ja klopt helemaal

Neefje: Nou kan hij er dan niet voor zorgen dat dat meisje wat nu op
yus komt rijden op woensdag niet meer komt?

ik: Waarom??

Neefje: Nou ik verzorg Yustin hoor, zij niet, vraag maar aan John, die is de baas en weet alles Haha!

Voorbeeld 2:

Ik: Theo ga je wel de stal voor me uitmesten dan morgen?

Neefje: nee dat hoeft niet van JOOHHOOONN

Ik: ja maar het is toch mijn paard?

Neefje: Pff John is lekker toch de baas

hahahaha je hebt wel indruk gemaakt john Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:05

Ja, ik hou me reuze rustig, gisteren te lang op mijn benen gestaan, moest even naar stal...'s avonds dus weer plat op de bank.....moest wel! Ach gut Mijn heup wilde niet meer...Balen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:04

Jetta schreef:
Ja, ik hou me reuze rustig, gisteren te lang op mijn benen gestaan, moest even naar stal...'s avonds dus weer plat op de bank.....moest wel! Ach gut Mijn heup wilde niet meer...Balen!

Owh Jet, je moet het nog wel even rustiger aan doen hoor Ach gut

Ik hoop echt dat het morgen nog zulk lekker weer is! Helaas morgen geen les, maar wel de hele dag vrij Knipoog
En morgenichtend naar Mr.Ed, gaat er nog iemand met me mee?

Enneh Mirjam, moeten we al een John-fanclub oprichten, hihi Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:13

Binar schreef:

Enneh Mirjam, moeten we al een John-fanclub oprichten, hihi Haha!

Hahaha met mijn neefje als voorzitter Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:22

heb je je zadel al gehaald??? of issie nog niet binnen?

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:36

Weet iemand ook of de bak nog hard is of iig berijdbaar want dat wil regina weten Knipoog
THNX

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:57

grr ik baal ook dat de zoekmachine het niet doet... ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met de druppels en poeder die Evita gisteren heeft gekregen.
Elady, die druppels zijn gewoon om de werking van de lever te stimuleren volgensmij. Het is niet zo dat Evita ziek is aan haar lever, tenminste dat vertelde Steffi. Ieder paard heeft zwakkere en betere organen en bij Evita is de lever duidelijk haar zwakste orgaan.
grappig trouwens, ik zat net even te lezen op die site van equiral (is nu een andere site), ik had die test een keer gedaan bij Evita en daar had ze vooral veel van het houtpaard, het karakter dat ze daat beschrijven klopt ook bij haar. Nu lees ik dus dat bij het houtpaard de lever(/gal) inderdaad het gevoeligste orgaan is en ook de kwaaltjes die zij snel krijgen heeft Evita bijna allemaal (brokkelhoeven, wat gevoelige darmen, oogontstekingen en gevoelige spieren /spier/hoefbevangenheid)
best geinig dat het toch zo klopt Lachen

ik zou wel mee willen morgen anoes maar ik denk niet dat ik dat haal met school, ik moet namelijk morgenochtend om 12 uur iets inleveren (per email dat wel) waar ik nog heel veel aan moet doen (euhh eigenlijk moet ik er gewoon nog aan beginnen Bloos )

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:50

Hi

Ik snap het ireen. Ik zou aan anous vragen of zij het dekje voor je meeneemt...aangezien ze erg gewillig zijn Clown

Ik durf echt niet met Lady te stappen. Ze was vandaag uitgegleden op het ijs voor de stal met naar buiten zetten (hoorde ik). Ik ben toch maar gegaan...over het gras. Maar vond het doodeng (zeker nadat ik een paar weken geleden met de ijzel onderuit ben gegaan met d'r).
En ik kan niet meer rijden in de bak (te hard)...heb over 1,5 week wedstijd aahhhhh

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:03

Binar schreef:

Jaaaaaaaa heb hem net gehaald!!

Maar 1 probleempje. Er is 1 kniewrong blijven liggen bij ed (was uit het zakje gevallen)
Wie o wie gaat er binnenkort naar Ed en kan die voor me meenemen?? Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:34

moossie schreef:
Binar schreef:

Jaaaaaaaa heb hem net gehaald!!

Maar 1 probleempje. Er is 1 kniewrong blijven liggen bij ed (was uit het zakje gevallen)
Wie o wie gaat er binnenkort naar Ed en kan die voor me meenemen?? Bloos

Ik ga morgenochtend, dus als ik het niet vergeet dan zal ik het voor je vragen ..
Hebben jullie ook die barefoot gekocht?

Ireen, wat is nu die site van Equiral voor die test?
enneh, als ik het dekje voor je mee moet nemen moet je maar een seintje geven hoor Haha!
Trouwens die druppels die wij hebben gehad, zijn ook te koop bij de paardendrogist...

Ben trouwens benieuwd of de voerballen er al zijn, konden vanaf vandaag worden bezorgd Tong uitsteken

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of onze bak nog berijdbaar is, niet dat ik nu kan rijden, maar wil Ko nog wel ff longeren vanavond.

Gatsie computerstoring, ons programma ligt eruit en nu kan ik ff nix doen Cool ja behalve even lekker bokken dan Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:50

Oke geweldig! Hoe laat ga je er morgenochtend naar toe? Dan bel ik je nog wel even als geheugensteuntje Haha!

We hebben dat boomlooszaadel ook gekocht! Hij is wel anders dan de barefoot, maar goed genoeg voor die keren dat ik/mijn vader buitenrij! We hebben wel bij boomloosrijden.nl zo'n speciaal dekje gekocht en een singel! Die komen morgen hoop ik binnen!

Hahaha ben helemaal blij!

We hebben ook nog peesbeschermers en strijklappen gekocht, 3 halsters+touwen(lekker goedkoop om los te gooien) En twee rijbroeken (zoooo goed afgeprijst....een cavallo en een pikeur, bij elkaar voor 58 euries Clown ) Oke wel niet de kleuren die ik als eerst zou uitzoeken, maar dat maakt niet uit ! oud roze en iets van beige/geel
Ohwja en een bodywarmer!

whiiiii wat een feest vandaag, en dat terwijl ik ziek ben Bloos

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:40

Zo mirjam...lekker de beest uit gehangen dus bij mr.ed!!
Als wij er niet waren waren ze nooit blijven bestaan Clown
Welke kleur halsters heb je gekocht? Ze hebben het een beetje veranderd bij mr.ed zag ik (tja, waar je wel niet op let Frusty )
Ik ga vrijdag nog even langs voor strijkkappen en peesbeschermers. Misschien nog voor een halster (heb vandaag even opgeruimd omdat ik toch niet kan rijden in de bak) en kwam op 10 halsters voor Lady en 3 voor het toekomde veulen Nagelbijten / Gniffelen . Wil eigenlijk nog een beige, die heb ik namelijk nog niet of een oranje!!

Ik ben echt bang dat ik Lady kwijt raak Verdrietig . Er is namelijk een meisje bij ons op stal die de dochter van Lady doet (die is nu 2 jaar). In het begin vond ze Lady eng ( >;) ...die doet dus echt geen vlieg kwaad) en vond ze haar maar niks. Sinds het sinds de zomer super gaat, met lessen en de hele band tussen Lady en mij, wil ze zo graag pronken met Lady. Ik ga natuurlijk die wedstrijd rijden over 2 weken (gewoon onderling) en zij heeft op de manege rondgel*lt dat Lady zo braaf/mooi/lief prachtig ect is en dat ze zo mooi loopt. Braaf...dat klopt, maar dan alleen in de vertrouwde omgeving zonder stress. Mooi lopen: ja...klopt ook, maar wel als ze thuis is. Pff...ze wil pronken met Lady, probeert mij om te kopen door dingen voor Lady te kopen (nog meer denken, snoepjes ect ect...ik moet die snerddingen van haar helemaal niet) en te zeggen dat ze Lady voor mij rijdt, waardoor lady alleen maar beter wordt. Blijft gewoon met je tengels van mijn paard af Boos! Verdrietig Lips are sealed . Maar dat snapt ze niet en ze heeft haar zinnen gezet op Lady...dus dat krijgt ze voor elkaar, desnoods via Annemarie. Heb het er met mijn moeder over gehad, maar die wist het ook niet meer. We hebben zelfs geopperd om te verhuizen met Lady na de koop (nog 3,5 maand Party!! ). Weg van dat snerdkind..Iemand tips om haar duidelijk te maken dat ik dit echt niet kick vind Verdrietig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:42

Hoe wijzig je trouwens fouten in een bericht...kan het knopje niet vinden Blond

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:15

oehh ik wil ook naar Ed, wij gaan geloof ik ook vrijdag!? ach ik zie het wel of het dekje er dan nog is Lachen
Erika, als Lady straks van jou is dan heeft dat meisje toch helemaal niks meer met Lady te maken? dan is het toch jouw paard!

anoes, die site is nu http://www.devijfelementen.nl/

Ik heb vandaag even lekker met Eviet gewandeld (ik mag een paar dagen niet rijden door de behandeling). Evita was super vrolijk Haha!
ik vind het ook wel eng hoor die ijzel, gelukkig is het bij ons niet zo glad meer.

Heeft iemand trouwens nog de hoefsmid nodig? ik ga vanavond bellen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:24

Voor wanneer ga je hem bestellen Ireen?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:37

Idd, maar zolang zij denkt: Ahh...nog 4 maanden om Lady in te palmen, blijf ik met het gevoel zitten dat zij Lady van me afpakt. Op dat opzichte is Lady jammer genoeg niet eenkennig (had ik liever wel gehad)

Ik heb de test ook gedaan. Lady is het houten paard. Het klopt dat ze vrij snel blessure heeft aan d'r benen en pezen, stemmingswisselingen ect. Gaaf zo'n test!

Vrijdag naar Mr.ed wieehhh

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:41

haha grappig Evita en lady zijn dus van hetzelfde soort Haha!

ik weet niet wanneer Onno kan, ik denk vrijdag of volgende week ergens!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:42

Ireentjuh schreef:
haha grappig Evita en lady zijn dus van hetzelfde soort Haha!

ik weet niet wanneer Onno kan, ik denk vrijdag of volgende week ergens!

Als het voor eind volgende week is doe ik mee Haha! Yus kan dan wel wat nieuwe ijzers gebruiken!

Of heb jij meer haast met Eviet?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:49

ja ik heb eigenlijk wel een beetje haast er mee, aangezien er een stukje afgebrokkeld is van haar voorvoet en ik ben bang dat het dan weer verder gaat scheuren. ik zal onno wel vragen wanneer hij kan, als hij pas volgende week donderdag of vrijdag kan zal ik wel vragen of hij Yus ook kan doen. maar anders kun je misschien samen met Jet even bellen (en Anoes? ik weet niet of jij nog moest?), hij vindt het niet erg om alleen voor Evita te komen omdat hij met haar ijzers toch wel even bezig is.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:50

Okey is goed Ireen, ik wacht wel even af wat jij met hem afspreekt enzo!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 20:18

Het klopt wel bij Lady. Buiten in de bak is ze een beetje chago naar de rest toe (tegen het dominante aan) en op stal is het echt een scheet Lovers Vrij stemmingwisselend dus
Verder heeft ze snel last van haar pezen en benen. Dat klopt ook al Haha!

Ben klaar met mijn tentamens *o/*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 20:46

Jaaa ik heb eigenlijk ook wel de hoefsmid nodig, voor Biz en voor Ko. Is alleen een beetje bijwerken dus kost Onno niet veel tijd! (of heb je hem al gebeld Ireen?)

Mirjam, ik moet voor 12 uur het zadel hebben gebracht anders wordt hij pas volgende week verstuurd. Maar hoelaat ik precies ga dat weet ik niet, hangt er ook vanaf hoelaat ik uit bed kom Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:04

nee ik ga zo bellen, dan worden het dus 2 bijwerken en 1 beslaan Lachen
als iemand anders onno ook nog nodig heeft kun je meestal toch nog wel bellen dat het er meer worden?
ik kan niet meer iedereen op stal gaan vragen (voor zover ik dat vorige week niet gedaan heb) want voor evita is het nu echt nodig..

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:08

Hoe is jullie bak eigenlijk?